Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

schuiltent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • schuiltent

    Ik ben op zoek naar een schuiltent voor vogelfotografie. Eventueel is zelf maken ook een optie als ik weet waar ik de benodigdheden kan vinden (camouflagedoek, tenststokken). Wie heeft daar ervaring mee?

  • #2
    Re: schuiltent

    tinneke natuurlijk!
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #3
      Re: schuiltent

      Hans,

      Bij deze winkel heb je een ruime keuze van oa camouflagetenten en -stof voor zelfbouw:


      Mvg,

      Bart

      Comment


      • #4
        Re: schuiltent

        Stock Americain !!!
        Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

        Comment


        • #5
          Re: schuiltent

          Ik heb net een lenscover en camouflage handschoenen gekocht bij onderstaand adres.
          Correcte en snelle afhandeling.

          Wildlife Watching Supplies. Kit to get you closer to the wildlife, Camouflage, Hides, Camera weather protection, Camera Camouflage, Camera Bean bags, Camera Rain Covers, Clothing and outdoor photography gear for your nature and outdoor photography. Camera Trap Accessories, Trail Camera Accessories and ground spikes.

          Comment


          • #6
            Re: schuiltent

            misschien heb je hier iets aan

            --
            Play Drakensang - a free online mmorpg

            Comment


            • #7
              Re: schuiltent

              Heb deze even naar Algemeen verplaatst. Is nu niet direct een accessoire zoals bedoelt in het accessoire-forum ..
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

              Comment


              • #8
                Re: schuiltent

                Oorspronkelijk geplaatst door yvannovich
                Stock Americain !!!
                idd
                [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                Comment


                • #9
                  Re: schuiltent

                  Kijk hier eens :

                  Kettner

                  Groetjes

                  Skitch
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                  Comment


                  • #10
                    Re: schuiltent

                    Oorspronkelijk geplaatst door Skitch
                    Kijk hier eens :

                    Kettner

                    Groetjes

                    Skitch
                    Daar heb ik in ieder geval knappe dingen gezien die je zelf kan maken want die prijzen......Alleen het materiaal vinden.
                    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: schuiltent

                      ok bedankt, weet er iemand een Stock Americain zijn in het Gentse?

                      Comment


                      • #12
                        Re: schuiltent

                        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
                        ok bedankt, weet er iemand een Stock Americain zijn in het Gentse?
                        In Gent niet, maar wel in Kobbegem (ligt tussen Asse en Zellik) niet ver van de gebouwen van Het Laatste Nieuws.
                        Canon 350D

                        Comment


                        • #13
                          Re: schuiltent

                          In de Chasseur van deze maand staat er eentje voor 38€, volledig opplooibaar systeem reflectiescherm, maar dan iets gecompliceerder; bij een Franse firma: Outiror - Parc d'activites Equatop - BP300 - 37542 Saint-Cyr-sur-Loire Cedex. Heb echter geen online bestelmogelijkheden gevonden. Misschien heb jij meer geluk..

                          Stock Americain in Nederkouter, Gent. Tweedehands camouflagekledij en netten heb ik er al gezien, op tenten heb ik nog niet gelet. Misschien eerst proberen telefoon opsporen, want is een tijdje geleden dat ik er was.
                          Grt,
                          Mvg,
                          Eric
                          Een bescheiden gallerytje.. en nu ook een blog(je)...

                          Comment


                          • #14
                            Re: schuiltent

                            Ik heb nog geen ervaring met dit soort fotografie maar als ik de prijzen zie van dat kampeer materiaal dan kun je beter zoals somigen hier zeggen naar een militaire dump zaak gaan. De meeste camo netten zijn zo groot dat je ze voor twee kan gebruiken dus die kost kan je al halveren en een tentje bij de Aldi ofzo kost ook bijna niets ,een beetje knutselen en je zit voor een paar euro droog onder een camouflagetent.
                            Nikon digi en analoog + Yashica Mat
                            http://www.flickr.com/photos/donald-s

                            Comment


                            • #15
                              Re: schuiltent

                              ... BELSELE. T AMERIKAANTJE Lokersebaan 26 9111 BELSELE Openingsuren : 09.00-18.30
                              Sluitingsdag : Maandag Tel.: 03/772.36.78 Fax.: 03/722.04.85
                              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                              Comment

                              Working...
                              X