Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proximus Diamand Games 2005

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proximus Diamand Games 2005

    Vandaag naar de spetterende finale gaan kijken in Antwerpen, ik was redelijk vroeg ter plaatse. Ik heb dan ook beide speelster zien opwarmen.
    Hier zie je Venus ... ik heb ook op mijn website een album over de finale staan link


  • #2
    Re: Proximus Diamand Games 2005

    Hi,

    Er zitten er een paar geslaagde bij, vooral de close-ups.
    Om vanuit dat perspectief fotos te nemen ben je ofwel van de pers ofwel gedaan alsof.



    DPaul
    DPaul - A.FIAP
    D810, nikkors and other stuff

    Comment


    • #3
      Re: Proximus Diamand Games 2005

      Mooie shots... die laatste (overwinning Mauresmo) is veelzeggend !
      Jan
      www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

      Comment


      • #4
        Re: Proximus Diamand Games 2005

        prima reeks en hier super
        ( met VR ? )

        Comment


        • #5
          Re: Proximus Diamand Games 2005

          Amaaai, heel mooi zenne.
          Welke lens en toestel?

          Groetjes,

          Loes

          Comment


          • #6
            Re: Proximus Diamand Games 2005

            Perfect

            Joeri
            Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

            Comment


            • #7
              Re: Proximus Diamand Games 2005

              Bovenstaande foto van Venus is zeer mooi !
              Zeer flatterend voor Venus ! Zeer mooi licht met flatterende, zachte glans op ebbenhouten huid. Haar huidskleur gaat ook (verrassend) mooi samen met het paars van de Proximussponsor in de achtergrond !
              Mooie scherpte, prachtige DOF.
              Cadrage iets minder. Ofwel verticaal, ofwel iets opschuiven, uit het centrum weg. Venus staat ook iets te laag in beeld. Voor hetzelfde geld had je iets meer van haar buik en iets minder van de toch minder interessante achtergrond...

              Zeer mooi portret, een bijhoudertje !
              Greetz, Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

              Comment


              • #8
                Re: Proximus Diamand Games 2005

                Oorspronkelijk geplaatst door Loesje
                Amaaai, heel mooi zenne.
                Welke lens en toestel?

                Groetjes,

                Loes
                loesje is genomen met mijn nikon D70 en lens AF nikkor 70-300

                @Dpaul spijtig genoeg zat ik tijdens de wedstrijd op mijn gewone zitplaats maar had tijdens de opwarming mij even op een vipplaatsje geplaceerd om wat fotokes te maken

                @********** wat bedoel je met V.R.???

                @kariboe : helaas is dit niet een gewone fotoshoot en kon ik niet zomaar gaan staan waar ik wilde om haar beter in beeld te krijgen maar ik was al blij dat ik zo kort bij al kon foto's nemen
                Last edited by Bjokke; 21 februari 2005, 16:29.

                Comment


                • #9
                  Re: Proximus Diamand Games 2005

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                  Cadrage iets minder. Ofwel verticaal, ofwel iets opschuiven, uit het centrum weg. Venus staat ook iets te laag in beeld. Voor hetzelfde geld had je iets meer van haar buik en iets minder van de toch minder interessante achtergrond...
                  Totaal niet mee eens! Het onderwerp hoeft niet altijd uit het midden te staan. De achterliggende tribune geeft een mooi lijnenspel als achtergrond dus kadrage mag zeker blijven zoals het is voor mij!
                  De andere foto's op je webspace vind ik dan weer alles behalve flatterend voor de dames, ze staan er 'dom' op... denk niet dat ze die zelf echt leuk zouden vinden

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proximus Diamand Games 2005

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
                    Totaal niet mee eens! Het onderwerp hoeft niet altijd uit het midden te staan. De achterliggende tribune geeft een mooi lijnenspel als achtergrond dus kadrage mag zeker blijven zoals het is voor mij!
                    De andere foto's op je webspace vind ik dan weer alles behalve flatterend voor de dames, ze staan er 'dom' op... denk niet dat ze die zelf echt leuk zouden vinden
                    tja flatterend is da mss niet maar het zijn actiefoto's
                    ik denk dat iedereen in heetst van de strijd niet bezig is met hoe ze er zouden uitzien op foto

                    Comment

                    Working...
                    X