Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pbase-problemen ???

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pbase-problemen ???

    Hallo allemaal,

    Daarnet mijn album van de Shooting Day in Lommel geupload naar pbase. In eerste instantie kreeg ik al mijn foto's te zien, maar even later waren een aantal foto's "verdwenen" oftewel het bekende pictogrammetje dat ook hier nog al eens verschijnt. Heeft iemand al zoiets meegemaakt ? Ik heb wel een email naar pbase gestuurd, ben benieuwd...
    O ja: http://www.pbase.com/hvo/shootingday_lommel
    Hannie

  • #2
    Dit is bij mij nu ook het geval. Vanmorgen mijn foto's van de airshow te Beauvechaine ge-upload, en nu ontbreken ook een aantal thumbnails.

    De originelen zijn nog wel te zien.

    http://www.pbase.com/edelf/airshow_beauvechain_2002

    grtz edelf
    Canon 1DX, 5D MKIII, EF 50 MKI, 24-70L, EF 11-24 4.0 L, EF 24-105L, EF 300 2.8 IS, EF 400 2.88 S II, EF 70-200 F2.8 F4, 600 EXII, etc

    Comment


    • #3
      Hannie, het is me gelukt om je mooie Lommel-album te bekijken. Mag ik je proficiat wensen ? Er zitten verschillende kanjers tussen ! Zoals "Papa ik wil geen hondje". Superklasse ! En den arm niet te fel vermoeid ?

      Comment


      • #4
        Idd, ook bij mij zijn er tumbs weg.
        Ik heb ze gisteren allemaal geregenarate... maar ze waren vandaag terug weg.
        Er scheelt dus iets bij Pbase.

        Want alle albums na zaterdag geupload hebben dit.

        Comment


        • #5
          Originally posted by flurk
          Hannie, het is me gelukt om je mooie Lommel-album te bekijken. Mag ik je proficiat wensen ? Er zitten verschillende kanjers tussen ! Zoals "Papa ik wil geen hondje". Superklasse ! En den arm niet te fel vermoeid ?
          Dankje Flurk. Neen met de arm gaat het heel goed. Gisternamiddag zat ik er wel even doorheen, maar het is eigenlijk een heel goede oefening geweest. Ook de fysiotherapeut was zeer tevreden dat dat zomaar gelukt was (en heeft natuurlijk meteen de oefeningen verzwaard).
          Hannie

          Comment


          • #6
            Originally posted by mic
            Idd, ook bij mij zijn er tumbs weg.
            Ik heb ze gisteren allemaal geregenarate... maar ze waren vandaag terug weg.
            Er scheelt dus iets bij Pbase.

            Want alle albums na zaterdag geupload hebben dit.
            Mooi album Mic. Vervelend he. Bij jou is meer dan de helft weg. Fijn als je dan een album van 7 pagina's gemaakt hebt. Stuur ook maar een email zou ik zeggen. Hoe meer klachten hoe beter !
            Hannie

            Comment


            • #7
              Originally posted by jmvanos
              Originally posted by mic
              Idd, ook bij mij zijn er tumbs weg.
              Ik heb ze gisteren allemaal geregenarate... maar ze waren vandaag terug weg.
              Er scheelt dus iets bij Pbase.

              Want alle albums na zaterdag geupload hebben dit.
              Mooi album Mic. Vervelend he. Bij jou is meer dan de helft weg. Fijn als je dan een album van 7 pagina's gemaakt hebt. Stuur ook maar een email zou ik zeggen. Hoe meer klachten hoe beter !
              tja, eerst dacht ik dat het aan mezelf lag.... Tot ik merkte dat het bij iedereen zo was.

              Comment


              • #8
                Hannie ik had dit probleem al van zaterdag, als je op het forum van PBase kijkt zie je dat je niet de enige bent!

                Ik heb zonet jou album met bewondering bekeken, prachtig Hannie
                Joyce zal haar werk hebben met al die foto's hier
                Mijn album vind je in fotoarchief en demo's

                Groetjes,
                Monique
                G2

                Comment


                • #9
                  Bij mij is alles nog zoals het hoort... blijkbaar is het enkel bij nieuw ge-uploade foto's.
                  Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

                  Comment


                  • #10
                    Hallo hannie
                    Net je album bekeken en alle fotokes komen goed door!
                    Prachtige shots er zitten echt wel knappe foto's tussen! Proficiat!
                    eMJeke
                    website

                    Comment


                    • #11
                      Ja het PBase probleem is enkel met pas nieuwe albums... De oude hebben al hun thumbs nog...

                      Mooi album jmvanos

                      Comment


                      • #12
                        Hallo,

                        Pbase doet momenteel nog steeds de meest "krankzinnige" dingen met de foto's ...
                        Thumbnails "kunnen" lukken, maar er kan net zo goed de originele foto staan, of helemaal niets ...
                        Dat maakt dat ik het archief met de inzendingen voorlopig ook niet kan updaten want er komt helemaal niets fatsoenlijks van.
                        Sorry daarvoor ...

                        Jaja
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • #13
                          Dat is natuurlijk logisch Jaja, vandaar dat ik jou ook meteen gemailed heb vanochtend. Het is natuurlijk fantastisch om een album op BD te hebben (zeker voor de 1e keer), maar dan willen we toch met z'n allen, de BD-crew en de makers, dat het er mooi uitziet en dat alles goed werkt...
                          Daar hoef jij je niet voor te verontschuldigen hoor... Jullie doen met z'n allen je best en kunnen hier niets aan doen.
                          Monique en eMJeke: hartstikke bedankt voor het compliment, ik was zelf ook wel blij met het resultaat.
                          Hannie

                          Comment


                          • #14
                            Hannie,

                            Als ik jouw foto's zie, lijkt het wel alsof je in je eentje naar Lommel bent geweest .
                            Wat een rust en wat een mooie natuur, goed door jou in beeld gebracht.
                            Gelukkig heb je ook wat "bewijzen" van de overige deelnemers .

                            Ik had trouwens geen problemen met de thumbs of de foto's.

                            Jacki
                            Meer foto's op Mukblog

                            Comment


                            • #15
                              Dank je Jacki. Ik liep natuurlijk ook iedere keer achteraan te sjokken , maar gelukkig kon iedereen zijn/haar eigen gang gaan. Ik hoefde me niet opgejaagd te voelen, er werd gewoon op iedereen (vooral op mij) gewacht. Dat was ook een van de dingen die zo fijn waren gisteren, afgezien natuurlijk van de verdere sfeer, rust, schoonheid, aardige mensen, lekkere eten enz..
                              Hannie

                              Comment

                              Working...
                              X