Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto betalen bij: foto.com

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto betalen bij: foto.com

    ik wou eens wat proef pics bij foto.com doen.

    bij betalen staat er:

    nummer bankkaart: (dit zal wel gewoon je 4 cijferig cardnumber zijn.)

    de drie laatste cijfers van het nummer op de achterkant van uw kaart (cryptogram) :

    maar van deze snap ik niks of is alleen via creditcards mogelijk?
    ik wil namelijk met bankpas betalen abn/amro
    FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
    Canon EOS600d

  • #2
    Re: foto betalen bij: foto.com

    is je visa kaart

    nummer is veel langer dan 4 getallen, en vanachter staat een lang getal, waar je de drie laatste van nodig hebt. soms vragen ze ook vervaldatum

    banc card = credit card. in de vs kennen ze ons systeem niet zo van bankkaarten

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: foto betalen bij: foto.com

      heb nog geen credit card vandaag 1 aangevraagd in de meeste online winkels heb ie der 1 nodig.
      FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
      Canon EOS600d

      Comment


      • #4
        Re: foto betalen bij: foto.com

        pas daar wel zeer goed mee op. als ik je kaart vind, kan ik zomaar alles betalen wat ik wil op jouw naam. aan je kaartnummer en die drie getallen heb ik genoeg!!! via virussen, trojans etc. kan men gemakkelijk in je pc, ze halen er toch o zo graag onschuldige mensen uit.

        gebruik dus een goede virusscanner en firewall. voordat ik dat had, deed ik nooit betalingen uit veiligheidsoverwegingen. ook zijn er een aantal systemen die af te raden zijn, zoals western union. paypal is prima!!!!! (firma van eBay)

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: foto betalen bij: foto.com

          Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
          pas daar wel zeer goed mee op. als ik je kaart vind, kan ik zomaar alles betalen wat ik wil op jouw naam. aan je kaartnummer en die drie getallen heb ik genoeg!!! via virussen, trojans etc. kan men gemakkelijk in je pc, ze halen er toch o zo graag onschuldige mensen uit.

          gebruik dus een goede virusscanner en firewall. voordat ik dat had, deed ik nooit betalingen uit veiligheidsoverwegingen. ook zijn er een aantal systemen die af te raden zijn, zoals western union. paypal is prima!!!!! (firma van eBay)
          In de praktijk valt het allemaal reuze mee hoor. Ten eerste zullen de meeste (bonafide) bedrijven weigeren naar een ander adres te verzenden dan dat waarop de creditcard staat geregistreerd. Ten tweede willen bedrijven als Visa en Mastercard graag dat we hun kaart op internet gebruiken. Ze zitten niet te wachten op negatieve verhalen en daarom zullen ze zodra je maar even protesteert, het geld terug op je rekening storten. Het is dan aan de leverancier om te bewijzen dat jij a) wel degelijk degene bent die besteld heeft en b) dat je de goederen ook daadwerkelijk in ontvangst genomen hebt. Als je de kaart verliest is een telefoontje binnen 24 uur voldoende. Je loopt dan geen enkel risico. Ik gebruik mijn cards al meer dan 10 jaar voor online aankopen en boekingen (ook grote bedragen) en nog nooit een probleem ondervonden.

          Oja, en een goede virusscanner, firewall e.d. zijn altijd raadzaam, ook als je niet online koopt.

          Comment


          • #6
            Re: foto betalen bij: foto.com

            Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas
            In de praktijk valt het allemaal reuze mee hoor. Ten eerste zullen de meeste (bonafide) bedrijven weigeren naar een ander adres te verzenden dan dat waarop de creditcard staat geregistreerd. Ten tweede willen bedrijven als Visa en Mastercard graag dat we hun kaart op internet gebruiken. Ze zitten niet te wachten op negatieve verhalen en daarom zullen ze zodra je maar even protesteert, het geld terug op je rekening storten. Het is dan aan de leverancier om te bewijzen dat jij a) wel degelijk degene bent die besteld heeft en b) dat je de goederen ook daadwerkelijk in ontvangst genomen hebt. Als je de kaart verliest is een telefoontje binnen 24 uur voldoende. Je loopt dan geen enkel risico. Ik gebruik mijn cards al meer dan 10 jaar voor online aankopen en boekingen (ook grote bedragen) en nog nooit een probleem ondervonden.

            Oja, en een goede virusscanner, firewall e.d. zijn altijd raadzaam, ook als je niet online koopt.
            de handelaar is verantwoordelijk voor de transactie die je weigert .. toen ik in de USA per website iets bestelde voor levering bij vrienden ginds, dan heeft het redelijk wat voeten in aarde gehad alvorens ze geloofden dat ik geen gestolen card gebruikte (heb ze uiteindelijk naar mijn bank laten bellen voor bevestiging)

            Comment


            • #7
              Re: foto betalen bij: foto.com

              ik heb een antivirus van norton, en firewall norton
              beide geupdate. ook zit er nog een firewall in mijn router.
              dus heb der 2

              verder doe ik nog regelmatig een online virusscan van een ander merk en heb ik 2x software voor anti spyware dus dat zit wel ok.

              maar je bent toch ook verzekerd of zoiets? bij een visa card?
              FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
              Canon EOS600d

              Comment


              • #8
                Re: foto betalen bij: foto.com

                met visa ben je meer beschermd dan met een overschrijving. echter probeer als je iets met western union iets hebt voorgehad, je geld maar terug te krijgen. zoek maar eens in de search op western union, je zal enkele ervaringen kunnen lezen.

                ik wil je geen schrik aanjagen, maar bezint eer je begint !!!!!! ik heb ook niets dan positieve ervaringen, maar ik ben razend voorzichtig, wat meer dan nodig is!! kijk maar naar al de misbruiken. bekijk dus goed van wie je koopt, via welke weg je betaalt, en of men je pc niet kan hacken. is zeer eenvoudig, en men kiest er altijd onschuldigen uit. men neemt een screenshot van wanneer je je gegevens invult, en de hacker kan dan betalen. dus let op !!!

                3 zaken om in acht te nemen: betrouwbaarheid verkoper, betrouwbaarheid betalingsverkeer, betrouwbaarheid van je eigen pc tegen hackers

                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                Comment


                • #9
                  Re: foto betalen bij: foto.com

                  hoi,

                  als u redelijk wat betaalt via visa raad ik u een visakaart van citibank aan,
                  daar zit een online tooltje dan bij om unieke visa nummers te maken met just het bedrag dat u nodigt hebt, veilig en gemakkelijk

                  b.
                  Bijna niks meer....

                  Comment

                  Working...
                  X