Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autorai 2005

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Autorai 2005

    Een dagje naar de AutoRai geweest, niet voor de auto's maar om foto's te schieten. Een album kun je vinden op http://www.itfit.nl. Hier alvast eentje :



    Mod Jo(han) : verplaatst zoals gevraagd
    Dank U.
    Last edited by rjanse; 18 februari 2005, 19:07.

  • #2
    Re: Autorai 2005

    Ik mis wel scherpte
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Autorai 2005

      Ik kan me wel vinden in deze foto.
      Mooie compo trouwens !
      Ik vraag me enkel af hoe je die waas rond de foto hebt gekregen !

      Greetz
      Yvan
      Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

      Comment


      • #4
        Re: Autorai 2005

        Oorspronkelijk geplaatst door yvannovich
        Ik kan me wel vinden in deze foto.
        Mooie compo trouwens !
        Ik vraag me enkel af hoe je die waas rond de foto hebt gekregen !

        Greetz
        Yvan
        Bedankt voor de reacties,

        Yvan, de waas in de foto is gemaakt met een PS filter, met AutoFX DreamSuite, om precies te zijn.

        Comment


        • #5
          Re: Autorai 2005

          Oorspronkelijk geplaatst door rjanse
          Yvan, de waas in de foto is gemaakt met een PS filter, met AutoFX DreamSuite, om precies te zijn.
          Tja, ik weet niet of het gebruik van die filter hier een méérwaarde gegeven heeft, lijkt mij een kwestie van persoonlijke smaak.

          Comment


          • #6
            Re: Autorai 2005

            Toch nog eens reageren !
            Ik vind deze foto zelfs zeer geslaagd.
            Mij spreekt ie gewoon aan.

            Yvan

            Ps; Is dit een filter in Photoshop.
            Waar kan ik dit juist vinden ??
            Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

            Comment


            • #7
              Re: Autorai 2005

              Oorspronkelijk geplaatst door Josy
              Tja, ik weet niet of het gebruik van die filter hier een méérwaarde gegeven heeft, lijkt mij een kwestie van persoonlijke smaak.
              Allereerst bedankt voor je reactie
              Uiteraard is het gebruik van filters persoonlijk. Toch wil ik wel iets zeggen over deze keuze. Ik heb het beeld een dromerig uiterlijk willen geven, omdat beide bolides in beeld, haast onbereikbaar zijn en een droom zijn voor menig man/vrouw. Of dit nu meerwaarde is weet ik niet, maar tijdens het afwerken van de foto voelde ik het zo en dan maak ik het zo.

              Oorspronkelijk geplaatst door yvannovich
              Toch nog eens reageren !
              Ik vind deze foto zelfs zeer geslaagd.
              Mij spreekt ie gewoon aan.

              Yvan

              Ps; Is dit een filter in Photoshop.
              Waar kan ik dit juist vinden ??
              www.autofx.com

              Comment


              • #8
                Re: Autorai 2005

                Jajaja, NR18 uit uw album, daar ga ik voor !!! Ik neem aan dat het de Audi is van schuin achter genomen. Mooie hoek trouwens

                Je hebt trouwens ook heel goed gekeken naar de standbouw en datgeen wat er omheen gebeurd. Die zaken goed en netjes in beeld gebracht, bij sommige foto's ietswat teveel bewerking, terwijl ze in een enkel geval geen meerwaarde geven mijn inziens. (neen, ik bedoel niet de foto in dit topic)
                Last edited by Triker; 20 februari 2005, 21:41.
                http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                Comment


                • #9
                  Re: Autorai 2005

                  Oorspronkelijk geplaatst door Triker
                  Jajaja, NR18 uit uw album, daar ga ik voor !!! Ik neem aan dat het de Audi is van schuin achter genomen. Mooie hoek trouwens

                  Je hebt trouwens ook heel goed gekeken naar de standbouw en datgeen wat er omheen gebeurd. Die zaken goed en netjes in beeld gebracht, bij sommige foto's ietswat teveel bewerking, terwijl ze in een enkel geval geen meerwaarde geven mijn inziens. (neen, ik bedoel niet de foto in dit topic)
                  Thnks Triker, idd de conceptcar van Audi, geweldig wat een design
                  Er zijn maar 4 foto's echt bewerkt, de rest is alleen wat opgefrist en versneden.

                  Comment

                  Working...
                  X