Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's geselecteerd.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's geselecteerd.

    Graag had ik met jullie mijn enthousiasme gedeeld, ik heb namelijk deelgenomen aan de fotowedstrijd 'spiegeltje spiegeltje aan de wand' van het Meetjesland en uit 167 foto's zijn 3 van de 5 foto's die ik ingezonden heb geselecteerd!
    Alles tesamen hebben ze 28 van de 167 foto's geselecteerd, en 3 daarvan zijn van mij! Ook al viel ik niet in de prijzen ik ben er best trots op. Deze foto's worden over het hele Meetjesland tentoongesteld in alle 14 bibliotheken. 1 foto is zelfs uitvergroot (was ook mijn favoriet) met mijn naam als fotograaf erop.
    Als ik het uitgedokterd heb hoe een foto op deze site te plaatsen zal ik het aan jullie kunnen tonen. Er waren 3 winnaars, helaas was ik daar niet bij. Toch kreeg ik goede commentaar, ik overhoorde toevallig mensen praten over mijn foto, toen ik zei dat het mijn foto was vertelden ze mij dat verschillende mensen het een prachtige foto vonden, goed hé?
    Ik had dit echter niet verwacht, ik vond zelf dat mijn foto's niet spectaculair waren maar waagde toch een kans, met dit als resultaat.
    Helaas kan ik er maar niet aan uit geraken hoe een foto op deze site te plaatsen. Ondertussen heb ik wel al een webspace maar de Ftp lukt maar niet. Ik geef het echter niet op, maar alle hulp is welkom.

    clo

  • #2
    Re: Foto's geselecteerd.

    Proficiat Clo!

    Ik ben wel zeker dat je hier een helpende hand gaat vinden om de geselecteerde foto's te tonen.
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Re: Foto's geselecteerd.

      Als je hier een foto wil laten zien, gebruik dan www.imageshack.us , dat is de gemakkelijkste manier.
      Gewoon je foto zoeken via die pagina (op je eigen pc dus), dan uploaden, en op de volgende pagina kopier je de link met [img*]www...............jpg[/img*], maar dan zonder de sterretjes (*), die ik er nu moet bijzetten, want anders wordt er naar een onbestaande foto gezocht .

      En als je dan die link in je post plakt, dan is de foto zichtbaar.

      Test dat eerst maar in het Testforum, en zorg er ook voor dat de foto niet groter is dan de maximum-afmeting en bestandsgrootte.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Foto's geselecteerd.

        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
        Als je hier een foto wil laten zien, gebruik dan www.imageshack.us , dat is de gemakkelijkste manier.
        Gewoon je foto zoeken via die pagina (op je eigen pc dus), dan uploaden, en op de volgende pagina kopier je de link met [img*]www...............jpg[/img*], maar dan zonder de sterretjes (*), die ik er nu moet bijzetten, want anders wordt er naar een onbestaande foto gezocht .

        En als je dan die link in je post plakt, dan is de foto zichtbaar.

        Test dat eerst maar in het Testforum, en zorg er ook voor dat de foto niet groter is dan de maximum-afmeting en bestandsgrootte.
        Bedankt voor de tip, ondertussen al geprobeerd om een foto op deze site te plaatsen in testforum. Het is gelukt maar de foto is wat klein, is het de bedoeling dat je er eerst op klikt om een groter formaat te zien of doe ik nog iets verkeerd.
        clo

        Comment


        • #5
          Re: Foto's geselecteerd.

          proficiat
          Jan
          www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

          Comment


          • #6
            Re: Foto's geselecteerd.

            super

            Comment

            Working...
            X