Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huwelijk -- Sint-Katelijne-Waver

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Huwelijk -- Sint-Katelijne-Waver

    .....
    Last edited by jleuyckx; 6 november 2013, 11:29.
    ______________________________________
    Johan Leuyckx
    Nikon D70 + 50mm 1.8D + 18-70mm AF-S DX
    www.leuyckx.be

  • #2
    Re: Huwelijk -- Sint-Katelijne-Waver

    Miss. zelf eens eerst gaan kijken en wat proef foto's maken, lijkt mij de handigste manier.

    Comment


    • #3
      Re: Huwelijk -- Sint-Katelijne-Waver

      Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
      Miss. zelf eens eerst gaan kijken en wat proef foto's maken, lijkt mij de handigste manier.

      Inderdaad, weet ik

      Maar 't zou toch handig zijn indien er iemand mij al wat info kon geven
      ______________________________________
      Johan Leuyckx
      Nikon D70 + 50mm 1.8D + 18-70mm AF-S DX
      www.leuyckx.be

      Comment


      • #4
        Re: Huwelijk -- Sint-Katelijne-Waver

        't Is een redelijk lichte zaal. Bij de trouw van een vriend van me werden de foto's ook zonder flits genomen. 'k Heb zijn foto's nog steeds niet gezien, maar de fotograaf kennende, zullen die wel in orde zijn. Ik vermoed dat die wel een 1.4 lens gebruikt heeft, maar die zal-ie voor voldoende scherptediepte wel wat moeten dichtschroeven hebben.

        Het kan niet echt een probleem zijn om er een keer een kijkje te gaan nemen.
        Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

        Comment


        • #5
          Re: Huwelijk -- Sint-Katelijne-Waver

          Zeker en vast is gaan kijken op voorhand, persoonlijk zou ik de uitdaging niet aandurven zonder een externe flits. Een huwelijk vind ik te belangrijk voor de mensen om er met de natte vinger aan te beginnen. Ik sta altijd in bewondering voor mensen die deze uitdaging aannemen, zelf reserveer ik een huwelijk fotograferen voor de beroepsmensen, die er moeten van leven.

          En iedereen eet graag een boterham met iets tussen.

          my2cents.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment

          Working...
          X