Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera online kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera online kopen?

    Hallo,

    ik ben van plan de Canon Powershot S1 aan te kopen en heb me qua prijzen al wat geďnformeerd hier en daar. Blijkt dat online kopen veel goedkoper is dan hem aanschaffen in de winkels in mijn buurt. Eén van die goedkope onlinewinkels is www.digicamshop.be. Heeft iemand positieve of negatieve ervaringen met deze winkel?

    Lieven
    De ideale foto is de foto die de kijker doet voelen.

  • #2
    Re: Camera online kopen?

    Oorspronkelijk geplaatst door Livino
    Hallo,

    ik ben van plan de Canon Powershot S1 aan te kopen en heb me qua prijzen al wat geďnformeerd hier en daar. Blijkt dat online kopen veel goedkoper is dan hem aanschaffen in de winkels in mijn buurt. Eén van die goedkope onlinewinkels is www.digicamshop.be. Heeft iemand positieve of negatieve ervaringen met deze winkel?

    Lieven
    neen geen ervaring mee, maar als je toch online gaat kopen, kijk eerst eens op de canon-links op www.kieskeurig.nl
    daar vind je een aantal sites die de canon s1 veel beterkoop aanbieden dan digicamshop, 342€ bv ipv 365€.

    Comment


    • #3
      Re: Camera online kopen?

      Oorspronkelijk geplaatst door Livino
      Hallo,

      ik ben van plan de Canon Powershot S1 aan te kopen en heb me qua prijzen al wat geďnformeerd hier en daar. Blijkt dat online kopen veel goedkoper is dan hem aanschaffen in de winkels in mijn buurt. Eén van die goedkope onlinewinkels is www.digicamshop.be. Heeft iemand positieve of negatieve ervaringen met deze winkel?

      Lieven
      Hallo, ik heb 2 weken geleden de Canon Powershot S1 gekocht bij Digicamshop in Rotterdam. Vermits ik graag weet met wie ik te doen heb, ben ik hem gaan afhalen. Kostprijs: 359,- EUR. Ik heb de NL BTW betaald wat het verschil maakt op de NL en BE website.
      Uitstekende service en zeer vriendelijk. Let wel op als je er een CF kaartje moest bijkopen. Men levert er een DANE-ELEC kaart bij die op het eerste gezicht wel werkt, maar intermitterend problemen geeft zoals geen fotos meer vinden e.d. Op een andere Canon werkte ze wel. Kaartjes van SANDISK werken perfekt.
      Het mijne werd zonder problemen geruild (via post) ook al was ze een fraktie duurder.
      Men vertelde me ook dat er 'binnenkort' een Belgische vestiging zou geopend worden, mogelijk in Antwerpen...

      Comment


      • #4
        Re: Camera online kopen?

        hey ,
        ik zelf ben naar aachen gereden naar atelco de prijs was veel veel minder dan hier in belgie
        en voor 144km enkele rit had ik dat er wel voor over
        kon hem ook laten thuis bezorgen maar je weet nooit hé als er dan iets aan is , nu was ik zekerder van mijn stuk


        mvg
        canon eos 500d

        Comment

        Working...
        X