Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Upgrade Forumsoftware

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Upgrade Forumsoftware

    Beste BD'ers,

    Ondertussen zitten we op de nieuwe forumsoftware. Om de downtime zo klein mogelijk te maken staat het forum hier al terug in de 'standaard' kleuren, momenteel passen wij alles terug aan naar de BD kleurtjes.

    Stilaan brengen we ook de oude functies terug zoals de avatars en de challenge-of-the-month. Gelieve nog even geduld uit te oefenen. De upgrade van de software was noodzakelijk o.w.v. veiligheidredenen. Alle postings na 18h00 deze avond zijn niet meegenomen in de upgrade.
    Sorry voor de ongemakken.

    Sven,
    jullie forumadmin.
    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

  • #2
    Wow, ik kreeg al schrik....alhoewel, ik alleen met Zippooke op de wereld....wat kon een man nog meer dromen....

    Prachtig zeg, met die ikoontjes hier....
    Hoed af voor onze forumadmin!

    I swear Your Honour, I have no idea where that knife came from....
    Nolta S404
    I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

    Comment


    • #3
      Het ziet er prachtig uit.

      Prima forum-software SNITZ.

      bedankt BD.

      Groetjes

      André Barnier
      Canon G2-Black
      http:://www.pbase.com/abarnier
      André Barnier
      SONY DSC RX10IV 24-600mm
      http://www.pbase.com/abarnier

      Comment


      • #4
        Originally posted by jee-esteke
        Wow, ik kreeg al schrik....alhoewel, ik alleen met Zippooke op de wereld....wat kon een man nog meer dromen....

        Prachtig zeg, met die ikoontjes hier....
        Hoed af voor onze forumadmin!

        I swear Your Honour, I have no idea where that knife came from....
        Nolta S404
        Hela jee0-esteke, k'ben der ook nog hé, nen ouwen bok laat zich niet zo vlug van den bak bijten zulle !

        Comment


        • #5
          Originally posted by jee-esteke
          Wow, ik kreeg al schrik....alhoewel, ik alleen met Zippooke op de wereld....wat kon een man nog meer dromen....
          ... alleen met Zippooke en een bak Leffe op de wereld???

          Comment


          • #6
            Originally posted by flurk
            Hela jee0-esteke, k'ben der ook nog hé, nen ouwen bok laat zich niet zo vlug van den bak bijten zulle !
            Lap, ik had het kunnen denken.......ik was bijna onze flierefluiter vergeten
            I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

            Comment


            • #7
              Jakke, ik lust gene Leffe


              Ik heb daanet geprobeerd een foto te plaatsten , gelinkt naar mijne PBase, maar ik krijg ze niet te zien, alleen een kruisje, toch heb ik alles gedaan zoals voorheen.
              Zou het met de upgrade iets te maken hebben?

              Monique
              G2

              Comment


              • #8
                Originally posted by zippo
                Jakke, ik lust gene Leffe


                Ik heb daanet geprobeerd een foto te plaatsten , gelinkt naar mijne PBase, maar ik krijg ze niet te zien, alleen een kruisje, toch heb ik alles gedaan zoals voorheen.
                Zou het met de upgrade iets te maken hebben?

                Monique
                G2
                Hoi Zip,

                Mijn pics die ik net geplaatst heb, zijn netjes geplaatst na de nieuwe update, dus toch ergens anders een probleempje? Kan natuurlijk ook aan mij liggen, is al laat voor dit kereltje . Maar complimentjes aan de Admins, ziet er allemaal weer klasse uit.
                http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                Comment


                • #9
                  Is het omdat jullie af en toe de server deconnecteren om verdere wijzigingen aan te brengen dat ik volgende foutboodschap krijg ?

                  Server Error
                  The following error occurred:

                  Could not connect to the server
                  Please contact the administrator.


                  Gewoon een vraagje hoor, kwestie van te weten of het bij mij ligt of omdat jullie er verder aan werken ?
                  Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

                  Comment


                  • #10
                    Inderdaad, deze nacht kunnen er nog disconnects e.d. zijn, we hopen alles rond te krijgen tegen de ochtend.
                    --
                    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                    Comment


                    • #11
                      Zo op het eerste zicht gaat die nieuwe software goed ! Er zijn een paar leuke extra's...

                      En nu onthoudt hij (weer ?) in welke screenresolutie je je posts typt, héél makkelijk.
                      Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by crimi
                        Zo op het eerste zicht gaat die nieuwe software goed ! Er zijn een paar leuke extra's...
                        Een van de leuke nieuwe opties is dat je je kan abonneren op een forum of op een categorie.

                        Ook als er een topic verplaatst wordt krijg je automatisch een mailtje. Kan handig zijn zolang Jimmy los loopt .

                        Sven
                        --
                        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                        Comment


                        • #13
                          Ik weet niet of dit bij mij alleen voorkomt, maar als ik kies voor "All forums", krijg ik enkel de lijst te zien tot aan algemeen. Rechts verschijnt er een foutmelding:
                          Microsoft VBScript
                          runtime error '800a000d'
                          Type mismatch: 'strArray'
                          /inc_func_common.asp, line 1447

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Admin
                            Een van de leuke nieuwe opties is dat je je kan abonneren op een forum of op een categorie.
                            Pas maar op met deze feature, als alle leden zich gaan inschrijven op het hoogste niveau ligt je mail server binnen de kortste keren plat .
                            Christian D.

                            Comment

                            Working...
                            X