Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bedankt De Beukelaere...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bedankt De Beukelaere...

    Als het goed is mag het ook gezegd worden. Gisteren in de namiddag mijne nikon binnengedaan bij De Beukelaere en vanmiddag kreeg ik al een telefoontje dat hij klaar was.
    Moet zeggen dat ze daar ongelooflijk vriendelijk en correct zijn. Herstelling (interne flits) en een reiniging van ccd en spiegel en dat allemaal gratis.
    Misschien dat ze in de winter wat minder werk hebben, maar zo'n service heb ik nog niet dikwijls meegemaakt.
    Kmoet zeggen dat ik al andere ervaringen heb gehad met hersteldiensten...

    greetz

    Filip

    Homepage= http://users.telenet.be/fotosynthese

  • #2
    Re: Bedankt De Beukelaere...

    En zo hoort het ook te zijn, maar het mag idd eens in de verf gezet worden...

    Comment


    • #3
      Re: Bedankt De Beukelaere...

      Zelfde ervaring maar met een toestel dat ik zelf uit Verenigde Staten meegebracht heb.

      Jo.
      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
      Nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Bedankt De Beukelaere...

        Inderdaad, ben daar ook eens geweest en een prima service en héél vriendelijlke ontvangst.

        Comment


        • #5
          Re: Bedankt De Beukelaere...

          Blijkt ook een sterk punt van Nikon in 't algemeen te zijn. Buiten enkele uitzonderingen hoor ik niets dan goed over hun service na verkoop. Kudos Nikon!!!
          “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
          Scott Adams

          Comment

          Working...
          X