Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verloren threads !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verloren threads !

    Gisterenavond en vanmorgen reeds een 8-tal threads beantwoord of opgestart. Heeft iemand een verklaring hoe het komt dat nadat ik submit heb gedaan, na bevestiging ontvangst, die antwoorden of nieuwe threads verdwijnen ?
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: Verloren threads !

    wel zoals ge weet huppelen er hier moderators rond.
    deze worden geselecteerd en getraind. je zou denken dat het een simpel proces is maar er komt toch wat bij kijken hoor.

    de moderator krachten zijn zeer sterk...enkel de juiste mensen kunnen ermee overweg.

    mss is er eentje over gestapt naar de donkere zijde...god beware onze ziel
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #3
      Re: Verloren threads !

      May the force be with you
      Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

      Comment


      • #4
        Re: Verloren threads !

        Ik vermoed eerder een electronisch spookje

        Ook zeer onschuldige threads verdwijnen. 'k kan me niet voorstellen dat de moddereters die nu ook al laten "verdwijnen"
        Groeten,

        Albert Jan

        Website AJH
        lidnummer: BD0371NL

        Comment


        • #5
          Re: Verloren threads !

          MODs weten van niets, zijn zoals altijd onschuldige lammeren...

          Comment


          • #6
            Re: Verloren threads !

            Er worden hier in dit topic door een aantal mensen (ajh, parakiet,..) vermoedens of beschuldigingen geuit die mijn inziens toch wel heel onterecht zijn (ik druk me even braafjes uit).

            Ik heb even de moeite gedaan om de logs na te kijken. Die 2 topics (crossposting over meerdere forums) lijken me niet meer dan normaal te wezen dat ze verwijderd werden (in de afgelopen 24h)

            Als je concrete voorbeelden heb mag je me die altijd via Private Message (!)eens doorsturen. Dan wil ik het eens nakijken.

            Voor de rest lijkt het me een voorbeeld van ontrechte stemmingmakerij.

            purlut: Je laatste posting buiten deze hierboven, welk ik kan terugvinden is van gisternamiddag 13:45. Ben je wel zeker van je stuk, dat de postings er succesvol hebben gestaan?

            mvg,
            peter

            Comment


            • #7
              Re: Verloren threads !

              Ok Peter....

              voorbeeld 1

              Mijn topic genaamd "birds"... een foto sinds maanden die ik hier laat zien...
              een stuk of 8 replies... ondertussen gezakt naar de 10e plaats... ik ga nog eens kijken en zie dat Hanske (mod) de foto heeft verwijderd en een tekstje in de plaats heeft gezet waar staat dat mijn foto niet voldoet wegens een paar kilobytes te groot en dat ik de foto moet verkleinen en hem dan mag terugzetten).... mijn rply bestond erin dat ik helemaal geen zin heb die hele workflow opnieuw te doen, weer online te zetten en een nieuwe link te plaatsen, speciaal voor BD alleen, en ook omdat er de laatste dag geen reply meer gekomen is... dat topic mocht voor mij gesloten worden en rustig laten zakken...der stond ook bij dat ik blij ben geen lidgeld meer betaald te hebben, zo eerlijk ben ik dan....

              Kan je mij vertellen waar die thread nu naartoe is ??
              iemand heeft de ganse topic verwijderd, en ik weet ook wie, omdat ik het niet waard vond de foto nog aan te passen, (volledig terechte tussenkomst moderator maar alleen wanneer het al lang niet meer nodig was overigens), maar waarom kan die topic niet verplaatst worden naar "algemeen" of zo...waar het helemaal niet hoeft een foto zichtbaar te zetten... In mijn topic stond trouwens een vermelding waar er een album kon gezien worden op mijn website...

              voorbeeld 2

              een topic over Macro-accessoires wordt verplaatst naar Tips en Trucs... daar komen een paar reacties op die meer dan duidelijk het misnoegen kenbaar maken ivm het verplaatsen...
              ik post ook nuttige info in dat topic en bovendien, na weer off-topic gezwets de bemerking dat "het slechtste wat BD de laatste jaren gedaan heeft het inschakelen van overijverige moderators is" en dat moderators zelf zich in dat topic schuldig maken aan het niet naleven van forum-afspraken 'stay on topic'...

              geen drie minuten later een PM van Hombre met een leuke sneer en de melding dat mijn reply werd gewist


              conclusie ? Stemmingmakerij ?? LOL !

              stef
              Last edited by Stef; 5 februari 2005, 16:12.

              Comment


              • #8
                Re: Verloren threads !

                Oorspronkelijk geplaatst door Stef
                Ok Peter....

                voorbeeld 1

                Mijn topic genaamd "birds"... een foto sinds maanden die ik hier laat zien...
                een stuk of 8 replies... ondertussen gezakt naar de 10e plaats... ik ga nog eens kijken en zie dat Hanske (mod) de foto heeft verwijderd en een tekstje in de plaats heeft gezet waar staat dat mijn foto niet voldoet wegens een paar kilobytes te groot en dat ik de foto moet verkleinen en hem dan mag terugzetten).... mijn rply bestond erin dat ik helemaal geen zin heb die hele workflow opnieuw te doen, weer online te zetten en een nieuwe link te plaatsen, speciaal voor BD alleen, en ook omdat er de laatste dag geen reply meer gekomen is... dat topic mocht voor mij gesloten worden en rustig laten zakken...der stond ook bij dat ik blij ben geen lidgeld meer betaald te hebben, zo eerlijk ben ik dan....
                Je hebt zelf gekozen om je topic te killen door geen aangepaste foto te willen plaatsen. Topic ging dus nergens meer over en is verwijderd.
                voorbeeld 2

                een topic over Macro-accessoires wordt verplaatst naar Tips en Trucs... daar komen een paar reacties op die meer dan duidelijk het misnoegen kenbaar maken ivm het verplaatsen...
                ik post ook nuttige info in dat topic en bovendien, na weer off-topic gezwets de bemerking dat "het slechtste wat BD de laatste jaren gedaan heeft het inschakelen van overijverige moderators is" en dat moderators zelf zich in dat topic schuldig maken aan het niet naleven van forum-afspraken 'stay on topic'...
                Alleen om een verplaatsing zoveel herrie maken?
                geen drie minuten later een PM van Hombre met een leuke sneer en de melding dat mijn reply werd gewist
                Zal wel een reden hebben.
                conclusie ? Stemmingmakerij ?? LOL !

                stef
                Ben je inderdaad weer eens mee bezig.

                Comment


                • #9
                  Re: Verloren threads !

                  Oorspronkelijk geplaatst door Stef
                  conclusie ? Stemmingmakerij ?? LOL !
                  Ik dacht ergens gelezen dat ik de vraag stelde om via PM te reageren.

                  Mensen die diverse malen verkondigen te vertrekken, dat ze hier niks meer willen zoeken, enz.... om eerlijk te wezen, ik vraag soms niks liever dat ze hun woord houden, dan steeds weer postings te maken in dezelfde stijl.

                  Reacties van PM!

                  peter

                  Comment

                  Working...
                  X