Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Renovatie Website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Renovatie Website

    Ben al weer een tijdje bezig om mijn website wat beter vorm te geven. De site heeft nu min of meer zijn definitieve vorm gekregen. Nog niet alles is ingevuld en de komende maanden zal er nog regelmatig materiaal bijkomen. Gaarne uw kritische blik. Website
    p.s. het gedeelte van kinderen, familie en vrienden is beveiligd met een password, dit uit privatie overwegingen.
    Last edited by GJB; 4 februari 2005, 13:56.
    Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
    Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

  • #2
    Re: Renovatie Website

    nogal fletse oranje kleur, spreekt mij niet zo aan (persoonlijk)

    de menu om de foto's te bekijken veranderen ook voortdurend. bij overzicht in het midden, bij grote foto linksboven, ... liever coherente aanpak

    wel goed gedaan hoor, lekker veel foto's

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: Renovatie Website

      ik vin het ne knappe
      da oranje vinnek mooi en voor de rest is alles ongeveer in dezelfde, moderne stijl.
      Ook een pak klasse foto's
      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

      Comment


      • #4
        Re: Renovatie Website

        Ziet er goed uit

        Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
        de menu om de foto's te bekijken veranderen ook voortdurend. bij overzicht in het midden, bij grote foto linksboven, ...
        De menu lijkt mij overal op dezelfde plaats te staan, maar je bedoelt waarschijnlijk : alles is mooi gecentreerd behalve de pagina's met 1 foto, die staan links uitgelijnd, bewust gedaan ?
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Re: Renovatie Website

          In mijn ogen een knap in elkaar gestoken site, overzichtelijk, rustig en vlot. Ook de foto's die in je albums staan zijn mogen er zijn. Wel nog twee vraagjes, waar zijn de foto's gemaakt in Tsjechië en wat voor verlichting gebruik je bij die Urban-foto's ?

          Groeten, Jan.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #6
            Re: Renovatie Website

            Filipo, dat klopt daar heb ik binnen het frame nog ruimte overgelaten om ten eerste mij zelf voor te stellen, en ten tweede om daar nog andere onderwerpen te plaatsen, oa macro's.

            jantjeb het overgrote gedeelte van de foto's van Tsjechie zijn in Praag gemaakt (de mooiste, lelijkste, schoonste, vieste stad ter wereld) en de foto's van het concentratiekamp zijn gemaakt in Theresienstadt.
            Wat betreft de belichting van de Urban foto's moet je er vanuit gaan dat eigenlijk alles met diafragma f/22 of hoger gemaakt is. Sluitertijden van 5 tot blub seconden.
            Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
            Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

            Comment


            • #7
              Re: Renovatie Website

              Bedankt voor de info Rob.

              groeten, Jan.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment

              Working...
              X