Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen met XP

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problemen met XP

    Groot probleem.
    Heb Xp terug geinstalleerd op mijn PC,en nu vind hij mijn Canon Powershot A40 niet terug.Ik heb de drivers geinstallerd maar het lukt nog niet!!!!!
    Gelukkig gaat het in Windows Me wel maar hij ziet geen AVI formaten!!!!!!!!!!!
    Hoe kan dit nu zo ineens?
    Tot vorige maand geen problemen gehad.

    Life is to short to be pissed of al the time
    Life is to short to be pissed of al the time
    http://maltjesplace.instantlogic.com/

  • #2
    Was je camera aangesloten op het moment dat je XP aan het installeren was ? Ik weet het rare vraag (en waarschijnlijk is antw. neen) maar dat kan de verklaring zijn:

    Best nooit USB-apparatuur aangesloten laten wanneer je XP (of ander MS-OS) installeert. Alle USB los en na installatie pas aansluiten.

    greetz,
    Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

    Comment


    • #3
      Misschien ffe usb drivertje deleté in hardware devices en daarna zonder je camera eraan opnieuw opstarten. Als het goed is installeerd hij het dan opnieuw en als je daarna je camera aansluit moet het goed gaan.

      Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.

      Comment


      • #4
        Probeer nieuwere drivers van Canon te downloaden of neem een kaartlezer.

        Windows ME ondersteunt wel MJPEG AVi's die uit je camera komen, je moet alleen wel een goede codec hebben.

        <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>
        <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>

        Comment


        • #5
          Na lang prutsen is het terug ok
          Bedankt voor de hulp.

          Life is to short to be pissed of al the time
          Life is to short to be pissed of al the time
          http://maltjesplace.instantlogic.com/

          Comment

          Working...
          X