Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oproep medewerking fototentoostelling UZ Leuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oproep medewerking fototentoostelling UZ Leuven

    Hallo,

    Zoals sommigen onder jullie weten, werkt mijn partner in het UZ Leuven, en voor een komend evenement wil ze jullie medewerking vragen.
    Het zou heel tof zijn mochten een paar (en liefst veel) BD'ers haar kunnen helpen en daarom copy hierbij de inhoud van haar mededeling:

    Beste B.D-er

    Als Coördinator Interculturele Bemiddeling binnen de Universitaire Ziekenhuizen Leuven heb ik de opdracht om de diversiteit of de multiculturaliteit in de kijker te zetten, dit van 28/02 tot 05/03.

    Ik probeer dit dus te realiseren in een groot ziekenhuis waar 8000 personeelsleden werken en 2000 bedden zijn. Dagelijks bezoeken 1800 mensen de cafetaria, maak de vergelijking met een luchthaven waar iedereen voorbij komt en tijd doorbrengt ..dan heb je een beeld dat in de buurt komt
    Het is dus een grote organisatie waar je de voorbijgangers maar op een bepaalde manier kunt bereiken.
    De actie is gericht op bezoekers, patiënten en personeelsleden

    In het kort worden er accenten gelegd
    - twee lunchseminaria en infopanelen
    - in het personeelscafetaria ( door uitheemse gerechten)
    - een gelegenheidstentoonstelling van allochtone kunstenaars…(ijzerwerken, schilderijen ,batik ….)
    - Een fototentoonstelling in de gangen van het ziekenhuis.
    Hiervoor heb ik jullie nodig

    Vermits we hier leven in een sfeer van ‘ziekte’ dood’, geboorte ,verdriet, lijden zoeken we foto’s die ofwel klederdracht, rituelen, relaties, samenleven, uitdrukkingen van verdriet,lijden, vreugde ….feesten ed. vastleggen.

    Als je een foto hebt die in de buurt komt van dit thema dan zou ik u willen uitnodigen om die te komen exposeren in ons ziekenhuis.

    Wat kan ik jullie bieden :
    - een verzekering
    - en de foto’s worden voorzien van naam en uitleg van de kunstenaar met referenties
    - ze kunnen te koop worden aangeboden. (verkoop wordt geregeld via secretariaat…)
    - professionele ophanging door de technische diensten
    - na afloop een lekker drankje …. Of meer …. ?? alles wat ik eruit kan halen

    Wat verwacht ik van jullie
    - bezorging van werken voor 28/02 hier in het ziekenhuis
    - inlijsten door jullie
    - berichtgeving over de grootte en omvang van de foto
    - aantal

    De tijd die ons nog rest is erg kort dat besef ik zeer goed maar indien er mensen zijn die zich hierover aangesproken voelen gelieve me alvast snel in te seinen over hoeveel foto’s hij of zij mij kan bezorgen. Het aantal is erg belangrijk om de nodige plaats te voorzien. Ik sluit de inschrijving af op 10/02/2005.
    Kunnen jullie mij laten weten waar ik de foto’s op voorhand zou kunnen bekijken (website bv.) of mij een voorbeeld op lage resolutie doormailen, want er is slechts plaats voor een 40-tal foto’s.

    Ik zelf ben te bereiken via e-mail op mijn werk

    Telefonisch :016/ 34 86 23
    Corinne.Reynders@uz.kuleuven.ac.be

    In de hoop tot een samenwerking te kunnen komen wacht ik spannend jullie reacties af.

    Met vriendelijke groet,

    Corinne Reynders

    Saluti,

    Pascal

  • #2
    Re: Oproep medewerking fototentoostelling UZ Leuven

    Maike verzonden ( naar werk )
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

    Comment


    • #3
      Re: Oproep medewerking fototentoostelling UZ Leuven

      Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens
      Maike verzonden ( naar werk )
      Alvast bedankt, ik weet dat Corinne vandaag jammer genoeg naar een begrafenis moet, en ikzelf zit in Italia, maar ze zal wel antwoorden !
      Saluti,

      Pascal

      Comment

      Working...
      X