Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoom voor Canon 300D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zoom voor Canon 300D

    Ik heb hier al verschillende threads gelezen over lenzen maar ik heb een beperkte keuze (moet bij een bepaalde leverancier aankopen). Hij heeft me volgende mogelijkheden gegeven die binnen mijn budget liggen. Vraag is welke koop ik nu best?

    Bedoeling is om naast de kitlens een zoom lens te hebben die voldoende snel is en als hoofdzaak portret (familie feesten ed) en indien mogelijk ook sport/actie (wielrennen) te kunnen fotograferen.

    alvast bedankt voor tips (laatste bedrag is de prijs excl btw. meer gegevens heb ik niet gekregen, mogelijk is dit dus niet compleet.)

    EF 100-300 USM LENS CANON NS 273,83
    EF 28-200 USM CANON NS 503,8
    EF 75-300 4-5.6 III LENS CANON NS 209,61
    EF 75-300 I.S. USM CANON NS 427,83
    EOS-EF 70/200 CANON IN 596,21
    EF 75-300MM 1:4-... CANON NS 224,79


    dankje
    Dan
    ______________
    300D beginner
    --

  • #2
    Re: Zoom voor Canon 300D

    Moet het alleen Canon zijn ? Anders zijn er wel nog een aantal mogelijkheden.

    Comment


    • #3
      Re: Zoom voor Canon 300D

      ja enkel Canon, ze hebben geen andere lenzen daar.
      ik weet het dit is redelijk beperkt maar hier moet ik het mee doen.
      Misschien is er in dit lijstje wel geen goede lens voor mij, dan mag je dat ook zeggen

      Dan-kje
      --

      Comment


      • #4
        Re: Zoom voor Canon 300D

        moet bij een bepaalde leverancier aankopen
        vreemd om te MOETEN aankopen bij een bepaalde leverancier, maar je kan er je redenen voor hebben. Ik kan je alleszins vertellen dat de prijzen bij Konijnenberg stukken lager zijn. Ik heb onlangs de 75-300 USM III voor 185 gekocht (incl. BTW; verzendkosten 15 euro => nog onder jou genoemde prijs).
        EOS300D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 + EF 75-300mm f/4-5.6 III USM + Sandisk CF Ultra II 512Mb

        Comment


        • #5
          Re: Zoom voor Canon 300D

          De best denkbare Tele-zoom is de 70-200 mm F2.8 L USM van Canon, nieuw te koop voor een 1100 euro ongeveer, bij Corné !!!!

          Ik weet het, dit lijkt erg duur maar het is zijn geld dubbel en dik waard.


          my2cents
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: Zoom voor Canon 300D

            Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
            De best denkbare Tele-zoom is de 70-200 mm F2.8 L USM van Canon, nieuw te koop voor een 1100 euro ongeveer, bij Corné !!!!

            Ik weet het, dit lijkt erg duur maar het is zijn geld dubbel en dik waard.


            my2cents
            Maar de 70-200 in de lijst van Danneman is de 70-200 L f4.0, die is ook zéér goed.
            Optisch gezien even goed als de 70-200 2.8, een stuk lichter (ook wat betreft portemonnee)

            sugar
            "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

            http://supermasj.zenfolio.com

            Comment


            • #7
              Re: Zoom voor Canon 300D

              Uit dit lijstje is de Canon 70-200:4.0 definitely de beste keuze... Ik hoop echter dat je de BTW niet moet betalen, want anders ben je elders een pak goedkoper af...
              Canon 10D, glass, flashes & extra's
              Fuji S602Z & extra's
              www.CooMa.be BD0176BE

              Comment


              • #8
                Re: Zoom voor Canon 300D

                bedankt voor de input. De BTW is idd niet voor mij.
                stel dat ik prive wil aankopen, waar ga je dan het beste in België?

                Danneman
                --

                Comment


                • #9
                  Re: Zoom voor Canon 300D

                  Oorspronkelijk geplaatst door Danneman
                  bedankt voor de input. De BTW is idd niet voor mij.
                  stel dat ik prive wil aankopen, waar ga je dan het beste in België?

                  Danneman

                  Breng eens een bezoekje aan de onderstaande site !

                  Klik hier !
                  Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                  Comment

                  Working...
                  X