Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stof in het midden...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • stof in het midden...

    in mijn 28/135 is usm zit stof, in het midden van de lens, als je de lens opendraaid en dan in het licht erdoor kijkt zie je duidelijk een 3 tal korreltjes zitten op een glas ergens in het midden! iemand een id hoe ik die eruit krijg?
    voor alle duidelijkheid is het stof niet in het midden van het glas maar op een glas in het midden van de lens...

    ik heb het volgende geprobeerd, ik had wat meer stof dan dit zien zitten en ik heb er met een persluchtpistool in gespoten langs alle mogelijke kanten (geen nood, er zit een NORGREN water, olie en koolstoffilter tussen, de lucht die eruit komt is nergens ter wereld zo zuiver) en al het stof is dus weggeblazen uitgenomen 3 hardnekkige korreltjes! aangezien het de helft van mn fotos omzeep helpt ben ik naar een canon dealer raad gaan vragen, gevolg, lens voor 5-6 weken kwijt en basisprijs van 125 euro (maar dat is standaard, mag dan niets speciaals extra zijn)

    vind dit schijte veel geld en tijd voor een lens die vorige week een jaar oud is geworden en die gemiddeld 650-800 euro Belgische prijs is

    iemand andere oplossingen of tips?

    mvg,

    T-design
    Last edited by T-design; 31 januari 2005, 17:17.

  • #2
    Re: stof in het midden...

    De lens zelf uit elkaar halen kan misschien wel goedkoper zijn, maar dan is er altijd een kans dat je onderdelen overhebt, nadat ze terug in elkaar gezet is .
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: stof in het midden...

      't smerigste zou doorverkopen zijn.

      't logischte zou binnen brengen zijn.
      foto als spiegel of als venster?

      Comment


      • #4
        Re: stof in het midden...

        toevallig niemand in het bezit van een explosiefoto van zone lens?

        smerig ben ik niet, maar logisch zijn is me vrij duur, vooral dat het om een probleem gaat die een dag na herstelling er terug kan zijn...

        Comment

        Working...
        X