Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naar aanleiding van groepsaankoop Sandisk 1Gig.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Naar aanleiding van groepsaankoop Sandisk 1Gig.

    Dag iedereen,

    Ik weet het, ik zal misschien een lading kritiek over mij heen krijgen, maar het moet toch van mijn hart.
    Het schitterend initiatief van Svenmichiels voor deze gezamelijke aankoop zal al wie hieraan deelneemt al gauw verscheidene euro's voordeel opleveren ( op zijn minst 40 €). Is het geen goed idee dat al wie hier van meegeniet eens gaat "nadenken" over een lidmaatschap bij BD ???
    Nogmaals dank aan de initiatiefnemer.

    Groetjes,
    Pol.
    Last edited by enero; 29 januari 2005, 08:37.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Re: Naar aanleiding van groepsaankoop Sandisk 1Gig.

    ik kan me toch nog lid maken na 2/2 hee?

    was eerst geplant om me inteschrijven in januari maar ik loop liever naar de bank als de exames door zijn, kwestie van wat rustig te zitten.
    edit: vind die vzw info knop niet meer terug op de site :-/
    Last edited by parakiet; 29 januari 2005, 08:58.
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #3
      Re: Naar aanleiding van groepsaankoop Sandisk 1Gig.

      Voor wie de weg kwijt is ...

      Comment


      • #4
        Re: Naar aanleiding van groepsaankoop Sandisk 1Gig.

        kan dus nog
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • #5
          Re: Naar aanleiding van groepsaankoop Sandisk 1Gig.

          Eigenlijk zou dit voordeel exclusief moeten voorbehouden worden aan de leden.
          Zo hebben de niet-leden een mooie aansporing om lid te worden, en kunnen ze in de toekomst ook zo'n dergelijk voordeel bekomen.

          Ik heb me trouwens al lid gemaakt op 10 januari, dus een tijdje voor het aanbod

          Comment


          • #6
            Re: Naar aanleiding van groepsaankoop Sandisk 1Gig.

            En ik heb hier al zoveel voordeel uit dit forum gehaald dat ik al lid ben vanaf het begin.

            Groeten, Jan.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #7
              Re: Naar aanleiding van groepsaankoop Sandisk 1Gig.

              Oorspronkelijk geplaatst door lut
              Hoi,

              Is er ook een IBAN nummer verkrijgbaar voor bankoverschrijvingen?
              Zo ja, kan iemand me deze dan via PM doorgeven?

              Greetz

              Bryan
              Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

              Comment


              • #8
                Re: Naar aanleiding van groepsaankoop Sandisk 1Gig.

                Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
                Eigenlijk zou dit voordeel exclusief moeten voorbehouden worden aan de leden.
                Zo hebben de niet-leden een mooie aansporing om lid te worden, en kunnen ze in de toekomst ook zo'n dergelijk voordeel bekomen.

                Ik heb me trouwens al lid gemaakt op 10 januari, dus een tijdje voor het aanbod
                Volledig mee akkoord
                Cypho
                Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

                Comment


                • #9
                  Re: Naar aanleiding van groepsaankoop Sandisk 1Gig.

                  Oorspronkelijk geplaatst door B-man
                  Hoi,

                  Is er ook een IBAN nummer verkrijgbaar voor bankoverschrijvingen?
                  Zo ja, kan iemand me deze dan via PM doorgeven?
                  Greetz
                  Bryan
                  Hallo Bryan, ze hebben het toch gemakkelijk gemaakt met een overschrijvingsformulier naar een Nederlands rekeningnummer, invullen en opsturen de rest gaat vanzelf hoor. Het formulier wat ik bedoel staat hier: http://www.belgiumdigital.com/vzw/inschrijvingnl.html

                  Groeten, Jan.
                  Last edited by jan.brouwers; 29 januari 2005, 12:04.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Naar aanleiding van groepsaankoop Sandisk 1Gig.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
                    Eigenlijk zou dit voordeel exclusief moeten voorbehouden worden aan de leden.
                    Zo hebben de niet-leden een mooie aansporing om lid te worden, en kunnen ze in de toekomst ook zo'n dergelijk voordeel bekomen.

                    Ik heb me trouwens al lid gemaakt op 10 januari, dus een tijdje voor het aanbod
                    helemaal mee eens.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Naar aanleiding van groepsaankoop Sandisk 1Gig.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
                      Dag iedereen,

                      Ik weet het, ik zal misschien een lading kritiek over mij heen krijgen, maar het moet toch van mijn hart.
                      Het schitterend initiatief van Svenmichiels voor deze gezamelijke aankoop zal al wie hieraan deelneemt al gauw verscheidene euro's voordeel opleveren ( op zijn minst 40 €). Is het geen goed idee dat al wie hier van meegeniet eens gaat "nadenken" over een lidmaatschap bij BD ???
                      Nogmaals dank aan de initiatiefnemer.

                      Groetjes,
                      Pol.
                      Enige bedenkingen:

                      ( moet mij ook van het hart en is ook geenszins kwaad bedoeld )


                      1) Dan zou het misschien niet slecht zijn om dit bij aanvang van een verkoop te melden.

                      2) De prijs is momenteel zeker erg interessant, maar is deze geweldige hoeveelheid vlot leverbaar ? Als de mensen 2 maand op hun kaartjes moeten wachten, zijn ze inmiddels ook in prijs gedaald.

                      3) Ondertussen begint Sandisk met Extreme III op de markt te komen... Ultra II zal weldra discontinued zijn...

                      4) Met de huidige 8 mp-camera's is 1 GB nogal krap...

                      Natuurlijk spreid je het risico van gegevensverlies als je 2x 1GB koopt ipv 1x 2 GB

                      5) Ik twijfel ook nog om in te schrijven, maar ik weet toch op voorhand graag aan wie ik moet betalen ? Ik bedaal dan nog liever rechtstreeks aan Sven, dan aan een handelaar die ik niet mag kennen.


                      Afgezien hiervan: prachtig initiatief ( en dit is reeds zijn tweede meen ik gelezen te hebben ? ) van Sven ! Je moet het maar (willen) doen !
                      Last edited by Tinkerbel; 29 januari 2005, 11:35.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Naar aanleiding van groepsaankoop Sandisk 1Gig.

                        @Tinkerbel,
                        op punt 1 moet ik je gelijk geven, maar we accepteren het voorstel zoals Sven het gedaan heeft.
                        Lid worden van BD is nog steeds geen verplichting, maar misschien kan je dit als een "fair-play"-actie beschouwen!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Naar aanleiding van groepsaankoop Sandisk 1Gig.

                          En op de andere punten niet ?

                          Nu ja, mocht ik van het aanbod gebruik maken, koop ik wel een lidkaart; dat kan er dan wel van af.
                          Het siert BD trouwens dat ze er geen verplichting van maken.
                          Anderzijds is het gevaar niet denkbeeldig dat mensen die zich lid gemaakt hebben, zich wat "meer" gaan voelen en bij een te lange levertermijn eventueel snel boos gaan reageren....

                          Maar ik vind de bemerking van Pol wel goed: Als je van het aanbod gebruik maakt, zou je ook wel eens mogen overwegen om je lid te maken.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Naar aanleiding van groepsaankoop Sandisk 1Gig.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbel
                            En op de andere punten niet ?
                            Ik wil me niet met alles bemoeien hè, ik laat de anderen ook graag hun zegje doen!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Naar aanleiding van groepsaankoop Sandisk 1Gig.

                              EDIT EDIT
                              Last edited by Jaded; 30 januari 2005, 15:40.

                              Comment

                              Working...
                              X