Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

challenge ajuin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • challenge ajuin

    hoi iedereen.

    zoals je ziet, is mijn naam ajuin. ik ben een website aan het maken, en het zou leuk zijn, mocht ik daar een knaller van een foto met een ajuin op kunnen plaatsen.

    bij deze doe ik dus een oproep naar iedereen die dit wel wil doen. (met goedkeuring van de mods!!)

    hoe je dit wil invullen, laat ik volledig open. de grootte van de foto, de achtergrond, welke kleur van ajuin, welke soort, ... Men is volledig vrij. voor de winnaar staat er eeuwige roem via mijn website en mijn onnoemlijke dank op het spel. Zeker de moeite dus

    ik hoop op heel wat reacties, en laat je zeker niet afschrikken mocht de eerste foto al een mooie zijn. uit alle inzendingen kies ik er één, of meerdere, als het allemaal knallers van formaat zijn. dan leg ik wel een album aan

    dus: fotografeer eens een ajuin. probeer eens een highkey, lowkey, producfotografie, zwartwit, sepia, een lonely onion, ALLES MAG, niets moet. je ziet, je kan vele invullingen eraan geven, ze zijn allemaal even goed.

    ach ja, voor de winnaar wil ik eventueel wel ajuinsoep maken.... dat wordt een protfeestje dan . niet bij mij thuis dus dan

    aan allen die meewerken: bedankt
    houd je vooral niet in

    EDIT: ik ga uiteraard linken naar www.ui.nl op mijn site. daar kan je ook altijd eens inspiratie gaan halen. maar ga nu niet tien kilo ajuin kopen om over je fiets te hangen, dat zou erover zijn (op de site dus wel he)

    .
    Last edited by ajuin; 26 januari 2005, 18:55.

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff



  • #2
    Re: challenge ajuin

    Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
    hoi iedereen.

    zoals je ziet, is mijn naam ajuin. ik ben een website aan het maken, en het zou leuk zijn, mocht ik daar een knaller van een foto met een ajuin op kunnen plaatsen.

    bij deze doe ik dus een oproep naar iedereen die dit wel wil doen. (met goedkeuring van de mods!!)

    hoe je dit wil invullen, laat ik volledig open. de grootte van de foto, de achtergrond, welke kleur van ajuin, welke soort, ... Men is volledig vrij. voor de winnaar staat er eeuwige roem via mijn website en mijn onnoemlijke dank op het spel. Zeker de moeite dus

    ik hoop op heel wat reacties, en laat je zeker niet afschrikken mocht de eerste foto al een mooie zijn. uit alle inzendingen kies ik er één, of meerdere, als het allemaal knallers van formaat zijn. dan leg ik wel een album aan

    dus: fotografeer eens een ajuin. probeer eens een highkey, lowkey, producfotografie, zwartwit, sepia, een lonely onion, ALLES MAG, niets moet. je ziet, je kan vele invullingen eraan geven, ze zijn allemaal even goed.

    ach ja, voor de winnaar wil ik eventueel wel ajuinsoep maken.... dat wordt een protfeestje dan . niet bij mij thuis dus dan

    aan allen die meewerken: bedankt
    houd je vooral niet in
    hahaha! Leuk!

    Ik ga dit weekend ajuinen halen
    Much to learn I still have!

    Comment


    • #3
      Re: challenge ajuin

      Oorspronkelijk geplaatst door Blasphemy
      hahaha! Leuk!

      Ik ga dit weekend ajuinen halen
      als ge naar den aldi gaat, neemt dan ineens ne computer mee, die liggen nast de ajuinen

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: challenge ajuin

        Ge zaat beter navraag doen in de ajoinstad, die van oilst da weunen da. Viel schoen foto's van de ajoin na te zien op de mert, das veu 'tkarnaval
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: challenge ajuin

          wist ik niet, dat aalst de ajuinstad was. en evenmin wist ik dat er nu foto's te zien zijn van ajuinen voor carnaval.

          in alle geval: die foto's ginder zijn hier nog niet. laat ze dus maar komen mensen. zelf post ik er geen, omdat anders mensen zich misschien gaan spiegelen naar die foto, omdat ze dan denken dat het in die trend moet zijn. achteraf zal ik er een van mij plaatsen, hoewel ik vermoed dat er veel betere zullen gepost worden!

          liefhebbers van ajuinen: zet het gezin en het huis aan de kant dit weekend, het wordt een groentenshoot (neenee, geen tijdsdruk hoor )
          Last edited by ajuin; 26 januari 2005, 20:26.

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: challenge ajuin

            Jammer dat wij Nederlanders niet mee kunnen doen. Wij hebben hier alleen uien.

            Comment


            • #7
              Re: challenge ajuin

              iedereen mag meedoen, of het nu om zwiebeln gaat, oignons, onions, cebollas, uien, ajuinen, ..... FEEL FREE

              dit was ik nog vergeten te melden: mesen die moeite hebben met het uploaden van foto's/die nog nooit een foto hebben gepost of zo, stuur de foto dan maar gewoon naar sieben@tiscali.be, en dan plaats ik die wel op het net

              wachtend op een fotootje....

              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


              Comment


              • #8
                Re: challenge ajuin

                mag da ook een charlotte zijn?
                foto als spiegel of als venster?

                Comment


                • #9
                  Re: challenge ajuin

                  goh, naast de vele talen blijk ik de dialecten nog vergeten te zijn!

                  uw charlotte, is da een sjalot? ik zou eigenlijk niet weten hoe het eruit ziet. die jeugd van tegenwoordig toch he...... geen kennis meer van groenten en fruit, enkel de hamburgers etc.

                  je doet maar, ik vermoed dat met het woord ui en ajuin, de topic goed omschreven wordt

                  You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                  Comment


                  • #10
                    Re: challenge ajuin

                    Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                    goh, naast de vele talen blijk ik de dialecten nog vergeten te zijn!

                    uw charlotte, is da een sjalot? ik zou eigenlijk niet weten hoe het eruit ziet. die jeugd van tegenwoordig toch he...... geen kennis meer van groenten en fruit, enkel de hamburgers etc.

                    je doet maar, ik vermoed dat met het woord ui en ajuin, de topic goed omschreven wordt


                    MMMM, jawel, da's lekker toch, hamburgers met veel juinen!
                    Groets, Gerhard
                    Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

                    Comment


                    • #11
                      Re: challenge ajuin

                      Als je nog even een paar weken kunt wachten zal ik u een paar Aalsterse Ajuinen bezorgen. Volgend weekend is het Carnaval in de Ajuinenstad en dan hebben ze die daar in overvloed.

                      Comment


                      • #12
                        Re: challenge ajuin

                        bedankt, ik heb geduld. ik heb zonet enorme rugklachten gekregen (lees: ik kan me godver**** niet meer bewegen!!!!!!!!!!!), en dus zal die site op zich moeten wachten.

                        met mijn latste krachten heb ik nog BD opgezocht. ik denk dat dit zelfs mooier is dan lidmaatschap. als je eens wist wat ik heb moeten doen, om toch maar dagelijks elke thread te lezen....... aw, pijnscheut

                        kga moeten afronden. khoop dat het snel over is.

                        foto's blijven welkom, binnen enkele weken evenzeer

                        bedankt voor de moeite

                        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                        Comment


                        • #13
                          Re: challenge ajuin

                          voila beste nen ajuin (en)

                          Comment


                          • #14
                            Re: challenge ajuin

                            de eerste foto! yippie. ineens al een mooie, heb hem al op harde schijf gezet. tot nu toe ben jij de gelukkige winnaar van mijn eeuwige dank

                            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                            Comment


                            • #15
                              Re: challenge ajuin

                              @ajuin
                              Ga sit toch gien voil janet ? aners emmek kompasse meij vdbulcke
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

                              Comment

                              Working...
                              X