Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

digitale camera verzekeren

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • digitale camera verzekeren

    Hai All,

    Een vraagje: aangezien digicams zo duur zijn, kun je ze verzekeren!?

    Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.

  • #2
    Jawel, bv. in een Kostbaarhedenverzekering...

    Hannie
    Olympus E-10
    Hannie

    Comment


    • #3
      Hoe werkt dat dan precies en zijn er nog meer mogelijkheden !?

      Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.

      Comment


      • #4
        en hoeveel kost het !? lastig bennik hé !

        Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.

        Comment


        • #5
          Kijk eens hier :

          http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=6294&FORUM_ID=6&CAT_ID=2&Topic_ Title=verzekering+voor+op+reis+%3F&Forum_Title=Cam era%27s+%26+Accessoires

          "Please forgive me if I write foolish things, dont know what i am doing."
          "Please forgive me if I write foolish things, dont know what i am doing."

          Comment


          • #6
            Of hier: http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=2905&FORUM_ID=3&CAT_ID=2&Topic_ Title=NOODKREET+%21%21%21%21%21&Forum_Title=Algeme en

            Hannie
            Olympus E-10
            Hannie

            Comment


            • #7
              thanx, maar ik bedoel eigenlijk als je de camera door omstandigheden laat vallen ofzo!?

              Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.

              Comment


              • #8

                thanx, maar ik bedoel eigenlijk als je de camera door omstandigheden laat vallen ofzo!?
                Mr.Bluestar had een offerte gevraagd bij Fidea' (www.fidea.be) en de verzekering (diefstal en schade) kwam op €33 voor €750.
                Dwz, je laat je camera vallen en je dient een schadeclaim in. Bel eens naar fidea of email ze eens, zij zullen je er alles over vertellen. Doen, zou ik zeggen....


                I swear Your Honour, I have no idea where that knife came from....
                Nolta S404
                I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

                Comment


                • #9
                  Ik ben sinds kort verzekerd bij de Stad Rotterdam in een kostbaarheden verzekering en die vergoed ook de camera als je hem laat vallen.
                  Kosten € 40 per € 1000.
                  Angenita.

                  Angenita - Canon 50D - Canon Eos 350D + Sigma 17-70 + BG-E3 + Sigma 24 - 60 + Canon 50mm + Canon 70 - 300mm IS USM + 100mm Canon macro lens + een setje Soligor tussenringen
                  http://www.ansvanvliet.nl/

                  Comment


                  • #10
                    Ik heb mijn camera, alle accessoires en mijn laptop verzekerd via Unive. Ik heb daar ook mijn "gewone" verzekeringen lopen en ik weet niet of dat een "must" is. Ik ben dus OVERAL voor verzekerd, diefstal, schade, laten vallen, in de trein laten liggen enz.. Overigens: per 1-4-2002 verzekeren ze geen laptops meer (ik was net op tijd, 28-3). Unive is een stichting en maakt dus geen winst, doen ze dat wel dan wordt het uitgekeerd... Ik zou zeggen: waag er eens een telefoontje aan, dan kun je alles vragen wat je wilt. Verzekeren zou ik zeker doen, kijk maar naar "ons" arme Tinne...

                    Hannie
                    Olympus E-10
                    Hannie

                    Comment

                    Working...
                    X