Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een Hoppetosse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • een Hoppetosse

    Ben dit weekend naar Dusseldorf "Boot" geweest, en zag dit fraai exemplaar.



    Nikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
    Lidnummer BD0066BE

  • #2
    Re: een Hoppetosse

    Hoi Aandi,

    kon je niet regelen dat je die boot even mocht lenen om met een klein clubje BD'rs op het water een fotoshooting te houden!!!
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

    Comment


    • #3
      Re: een Hoppetosse

      Heb jij tijd gehad om naar de bootjes te kijken?
      Heb daar meer dan 4 uur gespendeerd aan de hal van het duiken alleen al...
      Veel snoepgoed gezien daar
      En maar wachten op de lotto...
      Jo.
      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
      Nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: een Hoppetosse

        Heb daar trouwens een occasie droogpak op de kop getikt...
        Overgekocht van prof Gobelijn


        Jo.
        A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
        Nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: een Hoppetosse

          Oorspronkelijk geplaatst door Triker
          Hoi Aandi,

          kon je niet regelen dat je die boot even mocht lenen om met een klein clubje BD'rs op het water een fotoshooting te houden!!!
          Als BD nog wat meer leden krijgt kan die zelf zo een bootje aanschaffen en heeft elk lid een extra voordeel.

          jwllms

          Heb jij tijd gehad om naar de bootjes te kijken?
          Heb daar meer dan 4 uur gespendeerd aan de hal van het duiken alleen al...
          Veel snoepgoed gezien daar
          zelf ben ik in de duikhal drie keer rond geweest maar ik moest echt wel ff naar de bootjes gaan kijken ook, daar droom ik pas echt van de LOTTO
          Nikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
          Lidnummer BD0066BE

          Comment

          Working...
          X