Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winkel met Tamrac of Lowepro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Winkel met Tamrac of Lowepro

    Ik ben op zoek naar een winkel in West- of Oost-Vlaanderen, waar ze een uitgebreid assortiment hebben van Tamrac of Lowepro. Kopen op bestelling of via internet vind ik nogal riskant voor dergelijke zaken.

    Edit Mod Hanske : Even verplaatst naar "Algemeen"
    Last edited by Hanske; 24 januari 2005, 10:28.
    The bitterness of cheap quality remains, long after the sweetness of low price has gone.
    Fuji XT-2 + .......

  • #2
    Re: Winkel met Tamrac of Lowepro

    Oorspronkelijk geplaatst door def joe
    Ik ben op zoek naar een winkel in West- of Oost-Vlaanderen, waar ze een uitgebreid assortiment hebben van Tamrac of Lowepro. Kopen op bestelling of via internet vind ik nogal riskant voor dergelijke zaken.

    Edit Mod Hanske : Even verplaatst naar "Algemeen"
    Veel geluk, er zijn maar weinig shops die dit soort spullen "ruim" in het assortiment nemen wegens de niet echt goedkope prijzen...

    Ik heb ondertussen 3 tassen online gekocht (2 tamrac, 1 lowepro) zonder problemen (bij www.fotovideostore.nl en www.mdcomputers.be)
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Re: Winkel met Tamrac of Lowepro

      Bij Focilux,Kortijksepoortstraat 272 - 9000 GENT -Tel: (09) 225 00 50 , hebben ze de meest gangbare formaten op voorraad.
      Hebben ze het niet, dan kunnen ze het op zicht aanvragen, zodat je het kunt bekijken vooraleer over te gaan tot aankoop.

      Comment


      • #4
        Re: Winkel met Tamrac of Lowepro

        Je kunt terecht bij focilux in Gent.

        Ik kocht er mijn lowepro Pro roller uit voorraad.

        http://www.focilux.be

        Enkele winkels van AS adventure hebben ze ook.
        Last edited by Yaka; 24 januari 2005, 19:44.
        Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
        LidNr. BD0211BE

        Comment

        Working...
        X