Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand al gehoord van...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand al gehoord van...

    ...het boek Adobe Photoshop 7.0 for Photographers ? Niemand ?


  • #2
    ik heb het al even vastgehad en het zag er heel degelijk uit, ben van zin mij een dezer nog eens naar de fnac te begeven om een goed photoshopboek te zoeken, en dit komt zeker in aanmerking



    Comment


    • #3
      Flurk,
      Heb het boek zlf nog niet gezien, maar hier vind je in ieder geval meer info:
      http://www.photoshopforphotographers.com/index2.htm
      ....ziet er wel interessant uit....

      I swear Your Honour, I have no idea where that knife came from....
      Nolta S404
      I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

      Comment


      • #4

        ik heb het al even vastgehad en het zag er heel degelijk uit, ben van zin mij een dezer nog eens naar de fnac te begeven om een goed photoshopboek te zoeken, en dit komt zeker in aanmerking
        Zeker doen Pieter Jelle, het is een fantastisch boek vooral voor fotografen die hun foto's op de juiste manier willen bewerken.
        Het ligt hier voor mijn neus en oeps t'zal weer 2 uur zijn voor ik het weet.

        Comment


        • #5

          Flurk,
          Heb het boek zlf nog niet gezien, maar hier vind je in ieder geval meer info:
          http://www.photoshopforphotographers.com/index2.htm
          ....ziet er wel interessant uit....

          I swear Your Honour, I have no idea where that knife came from....
          Nolta S404
          Zeker weten jee-esteke, veeeeeeeeeeel informatie om je foto's te bewerken met PS 7 !

          Comment


          • #6
            ik heb een cd met een training in Photoshop (Video Workshop for Adobe Photoshop 7), van de auteur van "the photoshop bible" en "real world digital photography". Heb hem nog maar paar stukjes gezien, en het ziet er wel goed uit. Meer dan de basis is het wel niet denk ik. Als iemand er een "backup" van wil, mail me.

            Nikon Coolîx 775
            Nikon D50

            Comment


            • #7

              Adobe Photoshop 7.0 for Photographers ?
              Eigenlijk een stomme titel hé.... heeft er al iemand gehoord van het boek 'Adobe Photoshop 7.0 for bakers' of 'Adobe Photoshop 7.0 for police-officers' misschien ??

              greetz,
              Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

              Comment


              • #8

                Eigenlijk een stomme titel hé.... heeft er al iemand gehoord van het boek 'Adobe Photoshop 7.0 for bakers' of 'Adobe Photoshop 7.0 for police-officers' misschien ??

                greetz,
                hmmm, logischer dan je zou denken hoor:
                Photoshop for webdesigners
                Photoshop for DTP'ers
                en natuurlijk de Photoshop for Dummies

                TOM

                Fuji Finepix 6900Z
                -------------------------
                http://www.aerobel.be
                aeroBEL -Belgian Aviation
                -------------------------
                | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
                100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

                Comment


                • #9
                  Tja... dan zal die laatste voor mij zijn...

                  greetz,
                  Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

                  Comment

                  Working...
                  X