Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografie van Bruggen in West-Vlaanderen??? (Opdracht fotografie)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotografie van Bruggen in West-Vlaanderen??? (Opdracht fotografie)

    Hallo,

    voor een opdracht (opleiding fotografie) moet ik foto's nemen van bruggen...

    Weet er iemand in West- (of Oost) Vlaanderen knappe bruggen staan? Zo van die echt architecturale kunstwerkjes???

    Je zou me er serieus mee vooruit helpen.

    Ik weet niet echt waar gezocht of waar een overzicht te vinden. En om nu zomaar doelloos te gaan rondrijden.

    Alvast bedankt,

    Nick
    Nikon D300 & een beetje glas...
    Iets kleiners als carry everywhere

  • #2
    Re: Fotografie van Bruggen in West-Vlaanderen??? (Opdracht fotografie)

    voor bruggen moet je in Bruhhe zijn ;-)

    naast de oudere bruggen in de binnenstad (Peerdenbrug, brugje aan Gruuthuze, Minnewater, ...), zijn er naar aanleiding van Brugge 2002 een tweetal nieuwe, moderne bruggen gebouwd:
    - de Conzett-brug over de Coupure (die meer buiten gebruik is dan in werking, dit terzijde )
    - de nieuwe brug aan het Kanaaleiland, waar de bussen hun ladingen toeristen uitstorten.
    mvg,
    Dieter

    Comment


    • #3
      Re: Fotografie van Bruggen in West-Vlaanderen??? (Opdracht fotografie)

      De Broeltorens in Kortrijk!
      Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
      Focaldesign

      Comment


      • #4
        Re: Fotografie van Bruggen in West-Vlaanderen??? (Opdracht fotografie)

        Wel Nick, als je profiel juist is ben je toch van Torhout? Neem dan gewoon joene velo en fiets een stuk van de "groene 62". Daar heb je (helemaal in 't begin) toch twee prachtige oude bruggen. Daarmee moet je zeker je opdracht kunnen uitvoeren hoor. Anders .....
        Als ik me niet vergis begint die oude spoorwegbedding in de Aartrijkestraat aan de Warande.
        Succes en laat dan het resultaat maar eens bewonderen.
        Minho.
        Last edited by minho; 21 januari 2005, 18:21.

        Comment


        • #5
          Re: Fotografie van Bruggen in West-Vlaanderen??? (Opdracht fotografie)

          Zeer moderne en opvallende fietsersbrug,met knappe verlichting aan de keizerspooort in Gent.

          mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

          Comment

          Working...
          X