Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma - Bigma

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma - Bigma

    In Mediamarkt te Brussel (boven Inno)
    Een nagelnieuwe Bigma (50-500mm). Die moet weg. Vraagprijs 2999 Euro (komende van 5290). Ik denk dat voor de geïnteresseerden dit eventueel wel een koopje is ?
    Indien nodig wil ik wel effen gaan zien (morgenmiddag).


    [MOD] Er wordt door de topicstarter niet echt iets aangeboden of gezocht, daarom verplaatsing van Koopjeshoek naar Camera's en Accessoires.

    Willy
    Last edited by Hombre; 17 januari 2005, 19:34.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: Sigma - Bigma

    Hoop dat dit een grapje is, of heb je het prijskaartje van een camera gezien?

    hier staat de bigma bvb 865€, gratis aan huis geleverd. In een echte winkel in belgie zal de prijs iets hoger liggen maar dit is toch een beetje overdreven.

    Jo.
    Last edited by jwllms; 17 januari 2005, 12:32.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Sigma - Bigma

      Ik hoop dat je gewoon enkele "sarcarstisch" icoontjes vergeten bent? Zoals
      Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

      Comment


      • #4
        Re: Sigma - Bigma

        Ik weet dat de MediaMarkt duur is maar dit wordt echt te gek.
        Groeten,

        Albert Jan

        Website AJH
        lidnummer: BD0371NL

        Comment


        • #5
          Re: Sigma - Bigma

          Oorspronkelijk geplaatst door purlut
          In Mediamarkt te Brussel (boven Inno)
          Een nagelnieuwe Bigma (50-500mm). Die moet weg. Vraagprijs 2999 Euro (komende van 5290). Ik denk dat voor de geïnteresseerden dit eventueel wel een koopje is ?
          Indien nodig wil ik wel effen gaan zien (morgenmiddag).
          Een grap hgoort beter in het forum "Chit-Chat" niet
          [Nikon D5100 & Nikon D70]
          [Yves en Liesbeths blog Resort]

          Comment


          • #6
            Re: Sigma - Bigma

            Neen inderdaad, heb 2 weken terug die lens ook in het glazen kastje daar zien liggen. En de prijzen die purlut zegt kloppen inderdaad.
            sta je wel even en is verre van een grap
            Last edited by LJ Tom; 17 januari 2005, 13:07.
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment


            • #7
              Re: Sigma - Bigma

              Oorspronkelijk geplaatst door LJ Tom
              Neen inderdaad, heb 2 weken terug die lens ook in het glazen kastje daar zien liggen. En de prijzen die purlut zegt kloppen inderdaad.
              sta je wel even en is verre van een grap
              Zijn ze nou helemaal......... Arme persoon die daar in trapt.
              Groeten,

              Albert Jan

              Website AJH
              lidnummer: BD0371NL

              Comment


              • #8
                Re: Sigma - Bigma

                Ik had nog gebeld of de lens nog te koop was.
                Wou bieden, maar dat was hun vaste prijs.
                Jos
                www.picturelifestyle.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Sigma - Bigma

                  Oorspronkelijk geplaatst door ajh
                  Zijn ze nou helemaal......... Arme persoon die daar in trapt.
                  Simpel, dan moeten ze er minder verkopen om dezelfde omzet te halen

                  Hubert
                  Hubert

                  Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sigma - Bigma

                    Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                    Simpel, dan moeten ze er minder verkopen om dezelfde omzet te halen

                    Hubert
                    Ja, ik ben ook ondernemer dus daar weet ik alles van. Maar als ik dit zou doen zou ik beter gelijk een uitkering aan kunnen vragen. Zeker, vragen kan altijd maar wel met mate.

                    Er zijn zekere grenzen en de MediaMarkt respecteert die naar mijn mening niet echt
                    Groeten,

                    Albert Jan

                    Website AJH
                    lidnummer: BD0371NL

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sigma - Bigma

                      Sorry mensen. Ik kon er ook niet bij. Ik kon het ook niet geloven. En toch dat staat er wel degelijk in hun vitrine. Meer nog, alles moest er weg. Alles einde reeks.
                      Ik hoop dat er nu toch enkele beginnen te fronsen bij dergelijke nonsensaanbiedingen.
                      Spijtig dat ik niet binnen kan met mijn d70, anders nam ik er een foto van.

                      Ik heb er 6 weken terug een scherm gekocht dat dan beterkoop was dan nu in solden
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sigma - Bigma

                        Oorspronkelijk geplaatst door purlut
                        In Mediamarkt te Brussel (boven Inno)
                        Een nagelnieuwe Bigma (50-500mm). Die moet weg. Vraagprijs 2999 Euro (komende van 5290). Ik denk dat voor de geïnteresseerden dit eventueel wel een koopje is ?
                        Indien nodig wil ik wel effen gaan zien (morgenmiddag).

                        Dat zullen dan wel oude belgische Franken zijn, want de going webprijs is in Belgie 849,- Euro inclusief btw. En in de gewone winkel een 25,- Euro hoger.
                        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sigma - Bigma

                          Voor pakweg 3000 Bfr zou ik niet twijfelen, pakken dat ding....


                          Jo
                          Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                          Dat zullen dan wel oude belgische Franken zijn, want de going webprijs is in Belgie 849,- Euro inclusief btw. En in de gewone winkel een 25,- Euro hoger.
                          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                          Nikon stuff

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sigma - Bigma

                            ik geloof nooit dat als je 849€ omrekent (34.250 Bfr) je aan het juiste bedrag gaat komen Of ze moesten echt wel verschrikkelijk goedkoop zijn.

                            Nuja, heb m'n nieuwe 19" TFT er deze week ook 150€ duurder zien staan dan de going prijzen voor dat scherm.

                            En dat terwijl ik ne verkoper een kwartier daarvoor nog tegen ne klant hoorde vertellen "ja wij doen ni veel solden, da's onze gewoonte niet vermits we toch al de beste marktprijzen hanteren"

                            Goe bezig daar.....
                            Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sigma - Bigma

                              Ze zullen daar erg gehecht zijn aan die "Bigma", ze willen er geen afscheid van nemen. Daarom hebben ze daar zo'n hoge prijs opgeplakt .
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

                              Comment

                              Working...
                              X