Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GZ: Foto's Inca's en Azteken.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GZ: Foto's Inca's en Azteken.

    hey,


    Voor een werkje zou ik foto's van gebouwen (piramides, tempels, omgeving,....)
    moeten hebben van de Inca's en/of de Azteken . Indien jij toevallig foto's hebt van deze culturen? Zou u dan zo vriendelijk willen zijn mij er een paar te doneren ? (Natuurlijk mogen de foto's een digitale handtekening bevatten.)

    Ik heb al gezocht op het net maar echt mooie beeldjes ben ik nog niet tegengekomen alleen plaatjes waar de kwaliteit zo slecht is dat je niks ziet als je ze afprint .


    Mvg, Jo
    Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
    Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

  • #2
    Re: GZ: Foto's Inca's en Azteken.

    Hi,

    Boek nemen & scanen zou ik zeggen. Dan heb je precies wat je wil.

    DPaul.
    DPaul - A.FIAP
    D810, nikkors and other stuff

    Comment


    • #3
      Re: GZ: Foto's Inca's en Azteken.

      Ik heb idd al naar de bib gelopen en naar het reisbureau.En scans genomen. Maar mss waren er hier mensen die al in Peru en omstreken geweest hadden. En daar foto's van de omgeving genomen hadden. Die iets afwijken dan uit de boeken. Vaak krijg je dezelfde foto's.

      Jo
      Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
      Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

      Comment


      • #4
        Re: GZ: Foto's Inca's en Azteken.

        Maya's:

        Zoeken bij Google bij afbeeldingen

        Palenque (Mexico)
        Chichen Itza (Mexico)
        Uxmal (Mexico)
        Tulum (Mexico)
        Tikal (Guatemala)
        Xunantunich (Belize)


        ben mijn foto's van onze Maya-rondreis 2002 jammer genoeg kwijt (gecrashte HD)
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          Re: GZ: Foto's Inca's en Azteken.

          Yes een paar sites gevonden, van mensen die er geweest zijn.

          Thx Dirtyharry

          Jo
          Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
          Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

          Comment


          • #6
            Re: GZ: Foto's Inca's en Azteken.

            Wel,

            Ik heb wel wat recente foto's van Maya-tempels. Nu is er het volgende probleem: Ik heb een website waar je foto's van Palenque kan downloaden (http://mvanker.fotopic.net), de kwaliteit is "redelijk" maar is natuurlijk maar een downsized en quality-reduced foto om het aanvaardbaar te maken voor het internet... Ik heb ook foto's van Tikal, maar die zijn nooit in die gallery geraakt. Als je foto's van Tikal wilt, of als je zowiezo betere kwaliteit wil moet je misschien es een emailtje sturen naar lieselotc@yahoo.com, dat is namelijk mijn vriendin die weet waar mijn foto's staan op mijn computer thuis, ik ben namelijk nog uit het land tot half maart...

            Veel succes ermee!

            Greets, MVanker
            momenteel in Bangkok

            Comment


            • #7
              Re: GZ: Foto's Inca's en Azteken.

              Het is zoals u zegt,leuk ter inspiratie,die man heeft al een héél archief op het net.
              mvg
              DeSwa

              Mijn album is nog in opmaak

              Sorry dit is op een verkeerde plaats gepost,moest staan bij "Het dagboek van Thomas Schlijper"
              Last edited by DeSwa; 18 januari 2005, 09:23. Reden: Deze staat in een verkeerde post
              Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
              Web-Albums

              Comment


              • #8
                Re: GZ: Foto's Inca's en Azteken.

                Ben verleden jaar naar Guatemala geweest en ik heb een hele hoop foto's liggen van Maya sites. Tikal, Tecpan, Seibal, ... Ben nu op't werk, foto's staan op PC thuis. Indien je nog interesse hebt, laat je maar iets weten. PM of reply hier.
                Bye
                Nikon D70 + Nikkor 50 f1/8D Sigma 18-50 + Sigma 55-200 + Lowepro Microtrekker

                Comment


                • #9
                  Re: GZ: Foto's Inca's en Azteken.

                  Mijn dank aan alle mensen voor de foto's.

                  Groetjes
                  Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                  Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                  Comment

                  Working...
                  X