Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Webhosting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Webhosting

    Er zijn er al een paar hierover, wilde een nieuwe opstarten. Dat leest wat makkelijker.

    Ik wil nog steeds een eenvoudig hompage maken. Maar niet via mn eigen provider.

    Via diverse topics is mijn keuze gevallen op Glob@t. (tenzij er iemand weer een nieuwe betere/goedkopere heeft gevonden)

    Voordat ik val in een valkuil/beunhazerij/valstrik kom ik niet zo goed uit al die mogelijkheden op de site.

    Zou iemand voor mij kunnen neuzen op Glob@t wat ik nou precies kwijt ben incl startersgeld als ik natuurlijk de allergoedkoopste pakketvorm koop. En dit met een jaarlijkse creditcard betaling.

    Mijn dank is groot.
    Andere suggesties voor webhosting zijn almede nog steeds welkom. Graag hierbij ook de prijzen incl startersgeld.

  • #2
    Re: Webhosting

    beste fotonewbie252,

    Ikzelf zit bij http://www.priorweb.be/webhosting.php en ben daar heel tevreden van.
    Misschien best eens een kijkje nemen...

    Steven

    Comment


    • #3
      Re: Webhosting

      Ik zit bij ook bij priorweb en het is een absolute aanrader.

      Comment


      • #4
        Re: Webhosting

        zijn er hosters waar je met overschrijving kan betalen en niet via internet of hoe gaat dat in zijn werk?
        [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

        Comment


        • #5
          Re: Webhosting

          ik heb colo (== eigen server) bij priorweb en ook content van.
          Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

          Comment


          • #6
            Re: Webhosting

            Heeft er iemand ervaring met RBHost ?
            Hebben een pakket voor 50$/jaar met 2Gb webspace, ziet er niet slecht uit.
            D7000 en wat glas

            Comment


            • #7
              Re: Webhosting

              Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
              zijn er hosters waar je met overschrijving kan betalen en niet via internet of hoe gaat dat in zijn werk?
              Bij mijn weten kun je dat bij Priorweb.

              Comment


              • #8
                Re: Webhosting

                bij de meeste betaal je via overschrijving hoor, staat normaal gezien wel op de website zelf.

                zit zelf (persoonlijk) ook bij priorweb. goeie hosting daar, goeie service. laatste tijd af en toe eens iets minder, maar wordt onmiddelijk opgelost.

                op het werk zitten we bij dommel, xs4all en RIS. bevindingen:
                dommel (dommel.be): eerlijke prijzen, goeie service, af en toe offline (te verwaarlozen)
                xs4all (.be): heel goeie servers, heel goeie service, maar wel een pak duurder
                RIS: (ris.be): vrij lage prijzen voor de service / kwaliteit.

                Waarschijnlijk wil je een site om veel foto's op te plaatsen? Zou alleszins wel een host zoeken waar je genoeg webruimte en dataverkeer krijgt. Reken toch rap op 100-150 euro per jaar voor degelijke kwaliteit...
                Nikon D70

                Comment


                • #9
                  Re: Webhosting

                  zelf bij dommel.com

                  nog nooit uitval of verlies van data meegemaakt.

                  zeer tevreden over, goeie en snelle support

                  goeie prijs

                  Comment


                  • #10
                    Re: Webhosting

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
                    zijn er hosters waar je met overschrijving kan betalen en niet via internet of hoe gaat dat in zijn werk?
                    Heb net een move aangevraagd bij Combell; daar kan je via overschrijving betalen. Zelf vind ik eigen credit card makkelijker, sneller en net zo veilig. Heb nog nooit problemen gehad met CC betalingen via het Internet. En ik heb het voordeel dat als de diensten/producten niet naar mijn zin zijn, ik verzekerd ben en in 1ste instantie niet hoe te betalen.


                    Kris.
                    My work: VICTORIE.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Webhosting

                      Oorspronkelijk geplaatst door Fotonewbie252
                      Voordat ik val in een valkuil/beunhazerij/valstrik kom ik niet zo goed uit al die mogelijkheden op de site.

                      Zou iemand voor mij kunnen neuzen op Glob@t wat ik nou precies kwijt ben incl startersgeld als ik natuurlijk de allergoedkoopste pakketvorm koop. En dit met een jaarlijkse creditcard betaling.
                      Hun goedkoopste pakket is het "Gigabyte Package". Kijk hier eens: http://www.globat.com/packages/index...kages=gigabyte

                      Als je er voor kiest om jaarlijks te betalen, dan betaal je in een keer US$ 95.40 (je moet dan geen startersgeld betalen. Voor 2 jaar betaal je US$ 166.80 is een keer (en ook geen startersgeld). Als je kijks voor 3maandelijkse betalingen, betaal je de 1ste keer US$ 69.80 en de daarop volgende termijnen US$ 29.85. Bij 3maandelijkse betalingen moet je dus wel startersgeld betalen.

                      Let wel: dit is de prijs voor hosting alleen. Je moet ook nog de registratie van een domeinnaam betalen: jaarlijks ongeveer US$ 30 voor een .com .net of .org en ongeveer 30 EUR/jaar voor een .be .nl .info. Kijk eens bijCombell, AllDomains en Network Solutions voor richtprijzen voor een domeinnaam. Vaak krijg je flinke kortingen als je je domein registreerd voor een periode van 3, 5 of 10 jaar.


                      Kris.
                      My work: VICTORIE.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Webhosting

                        Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
                        zijn er hosters waar je met overschrijving kan betalen en niet via internet of hoe gaat dat in zijn werk?
                        uwhost

                        wacht nog even... en er staat een gloednieuwe server. Kreeg vandaag bericht dat ze overgaan naar een nieuwe server.
                        Last edited by snarfie; 12 januari 2005, 22:07.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Webhosting

                          Mijn ervaring met servers is dat wanneer je een goedkope gevonden hebt die meestal na een tijdje begint te slabakken. Uptime 99% gegarandeerd, jaja ken dat

                          Ik ben freelance webdesigner en maak veel database gestuurde sites. In het begin opteerde ik ook voor servers met veel akkefietjes zoals een Fantastico panel, etc... Dat is allemaal superhandig maar dan komt de dag dat ze hun server overzetten naar en nieuwe en daar gaat je database ... Ok als je je sql file geback-upped heb géén probleem, tenzij ze opeens van php4 naar 5 overgaan of van PhpMyAdmin versie veranderen ... heb het al allemaal meegemaakt
                          Wat je meestal ook ziet is dat je in het begin dat je er een account hebt je ftp upload behoorlijk snel gaat ... maar na een tijdje schroeven ze dat lekker terug, ze hebben ook maar een beperkte bandbreedte ...

                          Mijn persoonlijke mening, service kost geld ...

                          Yourspace verzorgt tot op heden wel nog erg goedkope stabiele hosting ...
                          www.fotofolio.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Webhosting

                            Oorspronkelijk geplaatst door Fotonewbie252
                            .

                            Ik wil nog steeds een eenvoudig hompage maken. Maar niet via mn eigen provider.
                            Andere suggesties voor webhosting zijn almede nog steeds welkom. Graag hierbij ook de prijzen incl startersgeld.
                            "k Ben bij Sitehosting... Niets dan lof
                            Zie www.sitehosting.be voor info over prijzen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Webhosting

                              Ik heb 2 sites draaien bij priorweb en ben daar meer dan tevreden van.

                              Comment

                              Working...
                              X