Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Newbie's aanmelding - Cursus fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Newbie's aanmelding - Cursus fotografie

    Mijn vriendin en ik hebben ons klein sonytje (DSC-s85) nu reeds een jaartje of 3 en we hebben de stap naar een D70 gezet. We moeten eerlijk toegeven dat we niets van fotografie kennen. We hebben lang getwijfeld over de aankoop van een deftige digi-cam.

    Hij is besteld samen met 2 lenzen, zie handtekening.

    Ik heb er géén problemen mee dit forum gans uit te pluizen voor tips & tricks maar mijn vriendin zou graag een avondcursus fotografie volgen. We wonen aan de kust omgeving Oostende. Na veel zoeken hebben we er eentje gevonden in Deinze en Aalst, maar hebben jullie eventueel tips voor cursussen in de buurt ?

    Mvg, Karen & Tom


    [MOD] De twee verschillende vragen uit de oorspronkelijke topic werden opgesplitst en in het juiste forum geplaatst.
    Willy
    Last edited by Hombre; 11 januari 2005, 13:16.
    www.fotofolio.be

  • #2
    Re: Newbie's aanmelding - hulp gevraagd

    als je op de homepage van Belgium Digital staat, heb je bij de knoppen links een knop "tips & tricks" als je daar op kliknt heb je in de tweede sectie van de pagina

    camera techniken en cursus digitale fotografie .. daarmee kan je alvast je voorkennis verhogen in afwachting dat je zo een avondcursus dichter bij huis hebt gevonden.

    Comment


    • #3
      Re: Newbie's aanmelding - Cursus fotografie

      Maar er moet toch wel ergens in w-vl een avondcursus fotografie te volgen zijn ?
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #4
        Re: Newbie's aanmelding - Cursus fotografie

        awel ,ik heb gehoord dat er in oostende in 't hazegras een avondcursus fotografie is genaamd rugliggende beeldvorming ,anders eens informatie gaan vragen bij t interim van oostende (ze kunnen het daar wreed goed uitleggen )

        Comment


        • #5
          Re: Newbie's aanmelding - Cursus fotografie

          Hallo Karen en Tom

          Misschien vinden jullie op onderstaande website een antwoord.



          Met vriendelijke groeten
          Nikonian met D70

          Comment

          Working...
          X