Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brepolsfabriek in Turnhout

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brepolsfabriek in Turnhout

    Zijn er mensen bekent met die locatie. De do's en de don'ts en vooral wat te verwachten?
    Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
    Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

  • #2
    Re: Brepolsfabriek in Turnhout

    Oorspronkelijk geplaatst door rob266
    Zijn er mensen bekent met die locatie. De do's en de don'ts en vooral wat te verwachten?
    DO: stay away!
    DON'T: get in!

    't fabriek is sinds kort verkocht aan een projectmakelaar en er wordt regelmatig in gewerkt... ook als er niet gewerkt wordt, houden de buren het gebouw angstvallig in de gaten omdat er al meermaals brandstichtingen geweest zijn en "ongevalletjes" omwille van krakers, punkers en junks...

    als je'r betrapt wordt...wees dan maar zeker dat je een paar honderd meter verder bij die mannen met hun blauw kostumeke en witte buskes met blauw lichtjes alles kan gaan uitleggen
    some toys 4 big boys
    http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

    Comment


    • #3
      Re: Brepolsfabriek in Turnhout

      Gaat het hier om de drukkerij van de speelkaarten Brepols?

      Moest dit het geval zijn dat interesseert het me wel (als fervent speelkaarten verzamelaar) om enkele fotos hieromtrent te zien te krijgen.

      By the way ook andere zaken omtrent speelkaarten en fotografie zijn welkom he.


      THX
      Groeten
      Dirk

      Comment


      • #4
        Re: Brepolsfabriek in Turnhout

        Als het fabriek echt verkocht is aan een projectmakelaar, kan je best eens contact openemen met hem. (heb ik hier ook gedaan in Temse op de Zaat)

        Comment


        • #5
          Re: Brepolsfabriek in Turnhout

          Bedankt voor de reacties, Ik heb geprobeerd in contact te komen met de vastgoedmakelaar. Echter op de naam die op het bord staat krijg ik geen enkele info via Google, op het adres van het bord staat wel een makelaar maar daar krijg ik verder geen info??
          En aan gezien er recentlijk een uitspraak van de rechtbank is geweest en er plannen liggen voor het terrein denk ik dat er op korte termijn niets meer te fotograferen is behalve nieuwbouw.

          Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
          Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

          Comment


          • #6
            Re: Brepolsfabriek in Turnhout

            Oorspronkelijk geplaatst door Wouter M
            Als het fabriek echt verkocht is aan een projectmakelaar, kan je best eens contact openemen met hem. (heb ik hier ook gedaan in Temse op de Zaat)

            heb ik al gedaan.... ik woon er op 5 minuten vandaan...maar vergeet het maar... de reactie was "momenteel kunnen we't niet toestaan..maar als alles gerenoveerd is, bieden we de volledige mogelijkheid tot fotograferen"

            dus ja... veel hoop heb ik er nie op..en zonder toestemming...forget it... da's 't me nie waard
            some toys 4 big boys
            http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

            Comment


            • #7
              Re: Brepolsfabriek in Turnhout

              Oorspronkelijk geplaatst door ddenolf
              Gaat het hier om de drukkerij van de speelkaarten Brepols?

              Moest dit het geval zijn dat interesseert het me wel (als fervent speelkaarten verzamelaar) om enkele fotos hieromtrent te zien te krijgen.

              By the way ook andere zaken omtrent speelkaarten en fotografie zijn welkom he.


              THX
              Is Carta Mundi niet de Turnhoutse drukkerij die speelkaarten maakt?

              Groeten Geert
              BD0316BE
              Canon

              Comment


              • #8
                Re: Brepolsfabriek in Turnhout

                Oorspronkelijk geplaatst door CompaCta
                Is Carta Mundi niet de Turnhoutse drukkerij die speelkaarten maakt?

                Groeten Geert
                ja, wereldbekend voor deze materie

                Comment


                • #9
                  Re: Brepolsfabriek in Turnhout

                  @ Compactca : inderdaad Carta Mundi is nu de naam in de speelkaartindustrie maar voorheen waren Brepols en Van Genechten en Biermans de bekendste en zijn denk ik in 1970 na fusies en dergelijke meer gegroepeerd onder Carta Mundi.
                  Groeten
                  Dirk

                  Comment

                  Working...
                  X