Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PS 7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PS 7

    In de exif (ps 7)van mijn foto staat het volgende
    Aperture f4
    Max Aperture f1,8
    Ik weet dat de foto genomen is met de instelling op de camera f4 , wat is dan die f1,8 ??
    En klopt het dat de exif van ps 7 het iso getal niet weergeeft ?? Of kijk ik er langs ?

    MVG wingske

  • #2
    Re: PS 7

    Oorspronkelijk geplaatst door wingske
    In de exif (ps 7)van mijn foto staat het volgende
    Aperture f4
    Max Aperture f1,8
    Ik weet dat de foto genomen is met de instelling op de camera f4 , wat is dan die f1,8 ??
    En klopt het dat de exif van ps 7 het iso getal niet weergeeft ?? Of kijk ik er langs ?

    MVG wingske
    Max Aperature wil gewoon zeggen dat de lens die je gebruikte een max diafragma heefd van 1,8
    bijvoorbeeld een 50mm f1,8. als je een zoomlens gebruikt met wisselend diafragma, zoals een 70-300 f4,5-5,6 zal er bij max Aperature 4,5 staan als je hem op 70mm gebruikt en 5,6 als je hem op 300mm gebruikt.

    normaal zou de iso waarde er toch ergens moeten tussen staan, maar ik kan je niet juist vertellen waar, aangezien ik de CS versie gebruik.

    groetjes
    Last edited by Tiger-Master; 4 januari 2005, 20:51.
    David Goovaerts
    Canon EOS 1DsmkIII & 1Dx, L lenzen

    Comment


    • #3
      Re: PS 7

      Hallo Tiger-Master , mijn foto's zijn genomen met de D70 kitlens , namelijk de 18-70 f3,5- f4,5 ???????Hoe kom ik dan aan die 1,8 ,

      MVG wingske

      Oorspronkelijk geplaatst door Tiger-Master
      Max Aperature wil gewoon zeggen dat de lens die je gebruikte een max diafragma heefd van 1,8
      bijvoorbeeld een 50mm f1,8. als je een zoomlens gebruikt met wisselend diafragma, zoals een 70-300 f4,5-5,6 zal er bij max Aperature 4,5 staan als je hem op 70mm gebruikt en 5,6 als je hem op 300mm gebruikt.

      normaal zou de iso waarde er toch ergens moeten tussen staan, maar ik kan je niet juist vertellen waar, aangezien ik de CS versie gebruik.

      groetjes

      Comment


      • #4
        Re: PS 7

        Niemand anders met een verklaring voor deze rariteit ???

        wingske

        Oorspronkelijk geplaatst door wingske
        Hallo Tiger-Master , mijn foto's zijn genomen met de D70 kitlens , namelijk de 18-70 f3,5- f4,5 ???????Hoe kom ik dan aan die 1,8 ,

        MVG wingske

        Comment


        • #5
          Re: PS 7

          Oorspronkelijk geplaatst door wingske
          Hallo Tiger-Master , mijn foto's zijn genomen met de D70 kitlens , namelijk de 18-70 f3,5- f4,5 ???????Hoe kom ik dan aan die 1,8 ,

          MVG wingske
          Dan weet ik het ook ni meer Wingske
          dat zal dan wel een vreemd soort software interpretatiefout zijn tussen lens, camera en PS7

          bij mijn 10D lijkt dat toch perfect te werken.

          groetjes
          David Goovaerts
          Canon EOS 1DsmkIII & 1Dx, L lenzen

          Comment


          • #6
            Re: PS 7

            Toch bedankt hoor Tiger-Master

            wingske

            Oorspronkelijk geplaatst door Tiger-Master
            Dan weet ik het ook ni meer Wingske
            dat zal dan wel een vreemd soort software interpretatiefout zijn tussen lens, camera en PS7

            bij mijn 10D lijkt dat toch perfect te werken.

            groetjes

            Comment

            Working...
            X