Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tricks & Tips van HV mogelijk op BD???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tricks & Tips van HV mogelijk op BD???

    Hoi BD,

    Ik kom regelmatig op het forum om te zoeken naar tutorials en die vind ik dan ook (9 van de 10 keer) bij ene Han Vogel (hier beter bekend als HV).
    Is het misschien mogelijk om deze te verzamelen en op de startpagina onder "tricks & tips" te plaatsen?

    Met vriendelijke groet,
    Paul Cobben
    Canon EOS 350D | EF-S 18-55 II | EF 50 1.8 II | Canon Powershot G3 | Speedlite 420EX | Velbon CX-640 | Elinchrom Minilite Kit II
    (Portretwebsite)

  • #2
    Re: Tricks & Tips van HV mogelijk op BD???

    Meer dan honderd views en nog geen medestanders (lees ook dezelfde wens) gevonden?
    Canon EOS 350D | EF-S 18-55 II | EF 50 1.8 II | Canon Powershot G3 | Speedlite 420EX | Velbon CX-640 | Elinchrom Minilite Kit II
    (Portretwebsite)

    Comment


    • #3
      Re: Tricks & Tips van HV mogelijk op BD???

      ik ben hier wel voor te vinden maar volgens mij wordt dit te omslachtig en gaat dit mssn ook teveel plaats op de server van BD inpakken?
      HV moet er trouwens ook mee akkoord gaan
      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

      Comment


      • #4
        Re: Tricks & Tips van HV mogelijk op BD???

        Geen slecht idee!
        Groetjes,Macroshopper.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #5
          Re: Tricks & Tips van HV mogelijk op BD???

          Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
          HV moet er trouwens ook mee akkoord gaan
          Dit spreekt natuurlijk voor zich, dus bij deze de vraag; Wat vindt HV hier zelf van?
          Canon EOS 350D | EF-S 18-55 II | EF 50 1.8 II | Canon Powershot G3 | Speedlite 420EX | Velbon CX-640 | Elinchrom Minilite Kit II
          (Portretwebsite)

          Comment


          • #6
            Re: Tricks & Tips van HV mogelijk op BD???

            Oorspronkelijk geplaatst door Paul Cobben
            Dit spreekt natuurlijk voor zich, dus bij deze de vraag; Wat vindt HV hier zelf van?
            Ik denk dat je dit misschien best in Fotobewerking had kunnen vragen, daar is hij wel heel regelmatig te vinden, ondanks dat dit geen specifieke vraag over fotobewerking is.
            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
            --------

            Comment


            • #7
              Re: Tricks & Tips van HV mogelijk op BD???

              Hallo ik had al een antwoord gegeven maar door een storing zie http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=61753 is het gewist.

              Maar het is goed hoor je kan ze lezen op deze link en daar blijven ze staan.























              SU6 er mee
              "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
              Member of Han Fan Clan
              Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

              Comment


              • #8
                Re: Tricks & Tips van HV mogelijk op BD???

                Bedankt, dit is een leuk overzicht !!!
                Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
                www.bartvo.be

                Comment


                • #9
                  Re: Tricks & Tips van HV mogelijk op BD???

                  Is er iemand van de Crew die zijn mening hierover kan vinden.
                  Een toevoeging aan de links bij Tricks and Tips zou geweldig zijn!!
                  Canon EOS 350D | EF-S 18-55 II | EF 50 1.8 II | Canon Powershot G3 | Speedlite 420EX | Velbon CX-640 | Elinchrom Minilite Kit II
                  (Portretwebsite)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tricks & Tips van HV mogelijk op BD???

                    Ja, het zou handig zijn mochten alle Photoshop tips and tricks of hun tricks eens gebundeld worden met juist enkel de aanduiding van de soort tip, zonder enige meercommentaar, van forumbezoekers. Helaas zal daar wel een hoop tijd in kruipen om dat op poten te zetten....

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tricks & Tips van HV mogelijk op BD???

                      Oorspronkelijk geplaatst door Paul Cobben
                      Is er iemand van de Crew die zijn mening hierover kan vinden.
                      Een toevoeging aan de links bij Tricks and Tips zou geweldig zijn!!
                      Er zijn plannen om begin dit jaar BD (de homepage zelf) compleet te vernieuwen en daar zal de huidige Tips&Tricks pagina een serieuze verandering ondergaan.
                      Er zal later meer definitieve info daarover komen want we gaan de hulp van een aantal mensen nodig hebben.

                      Ondertussen kan je wel een mailtje sturen om het eventueel toe te laten voegen aan de links pagina die wel nog altijd uptodate gehouden wordt.

                      wim
                      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                      Comment

                      Working...
                      X