Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

webhosting en domeinnaam

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • webhosting en domeinnaam

    Hoi,

    ik heb eens gezocht naar hosting maar over het algemeen betaal je fors voor ruimte (foto's = ruimte) en krijg je bij dat bedrag een heleboel dingen die ik dan weer niet nodig heb (100 mailadressen etc).

    Heeft er iemand een goed(kop)e hosting?

    Jeroen
    www.vildaphoto.net

  • #2
    Re: webhosting en domeinnaam

    fotopic.net geeft 250MB gratis. Als je meer wil kost het geld, alleen kan ik uit hun website niet uitmaken hoeveel per maand of per jaar.

    Pbase geeft je een tijdje gratis webspace, daarna ook weer betalen. Volgens mij is Pbase goedkoper dan fotopic.

    Beide sites leveren kant-en-klare oplossingen voor foto sites.

    Wil je een domain registratie, webspace, e-mail, en alle hulpmiddelen om zelf een site te bouwen, kijk dan eens bij Combell. Zij schijnen goeie service te hebben aan een redelijke prijs.


    Fijne feestdagen, Kris.
    My work: VICTORIE.com

    Comment


    • #3
      Re: webhosting en domeinnaam

      Je zou ook eens op www.freerider.nl kunnen kijken. Daar host ik mijn site, alle opties heb je daar, mysql etc. zodat dit geen belemmeringen geeft voor toekomstige dingen die je wil gaan doen.

      Ze zijn niet duur, ik betaal 60 euro per jaar voor 100 mb webspace en 4 gigabyte traffic per maand. Uitstekende service, altijd vlot antwoord en ik kreeg zelfs een mailtje waarin ze mij vrolijk kerstfeest wensten
      F801 + D70 + 18-70 Kitlens + 50mm f/1.8 + 20mm f/2.8 + 100mm f/2.8 E + Sigma APO 70-200mm F 2.8 EX DG/HSM + Sigma EF-500 DG SUPER
      Visiteer mijn fotoboekje 30/3/2006 update - Gent + Brussel + Antwerpen + Pano's online.

      Comment


      • #4
        Re: webhosting en domeinnaam

        Kijk eens op http://www.mirage-isp.com/hosting.htm
        Er staan ondertussen servers in Amsterdam.

        Prijzen liggen goed, en je krijgt veel waar voor je geld.

        Comment


        • #5
          Re: webhosting en domeinnaam

          Ik gebruik sinds een tijdje "Karoon.net".
          Kijk zelf maar eens voor hun prijzen. Nu de $ zo laag staat, nog meer de moeite.

          hesy.be
          BD0319BE

          Comment


          • #6
            Re: webhosting en domeinnaam

            Ik ben ook al een tijdje aan het rondzien voor een hosting, maar weet het ook nog niet goed, heb er hier ook nog een gevonden: www.priorweb.be

            Groeten,

            Bart
            Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
            www.bartvo.be

            Comment


            • #7
              Re: webhosting en domeinnaam

              bij www.globat.com krijg je 2,5 GB voor ik denk 20 euro per jaar (het was eerst ca. 70, maar er zijn kerstpromoties). Je kun je eigen domeinnaam kiezen (eindigend op .com, .net of .org). JHe krijgt 75Gb transfer, en geef toe, dat is niet niets. Je krijgt er ook een paar emailadressen bij, maar daarvoor moet je het niet doen denk ik (enfin, wie heeft er nu nog geen 7-emailadressen?)
              Het is ook de enige bij mijn weten waar je www niet voor je domein moet zetten. Ik heb er zo ook eentje, en als je in je adresbalk www.diederikdhert.com of gewoonweg diederikdhert.com zet, geenenkel probleem, je komt op je website terecht. Doe dat maar eens bij een andere host. Ik heb hier nooit problemen mee gehad, met andere woorden, ik snap niet waarom mensen webspace kopen ergens anders dan den dezen ...

              En het is niet omdat het goedkoop is dat het louche is. Maar de hoge prijzen van de andere hosts, is nogmaals eens een bewijs welke belachelijke winsten ze daar op maken. Ik denk dat je bij telenet of zo voor 20euro amper een blokje van 50MB hebt ...
              Last edited by diedhert; 27 december 2004, 07:18.
              Canon Eos 20D + 100-400mm USM / Nikon Coolpix 4500

              Only when the last tree has been cut down,
              Only when the last river has been poisened,
              Only when the last fish has been caught,
              Then only will you see that money cannot be eaten.

              Comment


              • #8
                Re: webhosting en domeinnaam

                Waarom doe je de hosting niet zelf ?
                Ikzelf heb ADSL en dus altijd online, ik heb een domeinnaam geregistreerd bij www.combell.be en een gratis account aangemaakt bij dyndns.
                Ik gebruik een scriptje dat telkens wanneer mijn ip veranderd het juiste ip naar mijn dyndns stuurt. Werkt perfect !

                Comment


                • #9
                  Re: webhosting en domeinnaam

                  Oorspronkelijk geplaatst door raf
                  Waarom doe je de hosting niet zelf ?
                  Met de upload snelheden die zowel Skynet als Telenet aanbieden kan je toch echt niet erg veel doen ...
                  Canon EOS 300D - EF-S 18-55mm - Tamron 28-75mm f:2.8 - EF 80-200mm f:2.8 L - Sigma EF-500 Super - SanDisk CF Ultra II 512MB

                  Comment


                  • #10
                    Re: webhosting en domeinnaam

                    Oorspronkelijk geplaatst door lks712
                    fotopic.net geeft 250MB gratis. Als je meer wil kost het geld, alleen kan ik uit hun website niet uitmaken hoeveel per maand of per jaar.
                    Als je daar meer ruimte wil, dan kan je die gewoon bijkopen. Je moet niet per maand betalen, een éénmalige betaling kan ook.
                    250MB (approx. 2083 photos) £5.00
                    500MB (approx. 4166 photos) £10.00
                    1000MB (approx. 8333 photos) £20.00
                    2500MB (approx. 20833 photos) £40.00
                    5000MB (approx. 41666 photos) £70.00

                    Ik heb een tijdje geleden zelf 500MB bijgekocht .

                    Het is ook mogelijk om daar maandelijks te betalen, dan krijg je ook veel meer ruimte. En dan zijn er meer mogelijkheden met je album.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: webhosting en domeinnaam

                      Raar , want hier werkt het gewoon goed ....

                      Oorspronkelijk geplaatst door ChiChiWaWa
                      Met de upload snelheden die zowel Skynet als Telenet aanbieden kan je toch echt niet erg veel doen ...

                      Comment


                      • #12
                        Re: webhosting en domeinnaam

                        Oorspronkelijk geplaatst door raf
                        Waarom doe je de hosting niet zelf ?
                        De standaard contracten van Telenet en Skynet verbieden je expliciet een server op te zetten. Telenet laat mensen die dat toch doen regelmatig weten dat ze hun contractvoorwaarden overtreden en dat hun account wordt afgesloten als ze hun server niet stoppen. Ik weet niet hoe Skynet daar tegenover staat....


                        Fijne Feestdagen, Kris.
                        My work: VICTORIE.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: webhosting en domeinnaam

                          Oorspronkelijk geplaatst door raf
                          Raar , want hier werkt het gewoon goed ....
                          Het werkt inderdaad wel, daar twijfel ik niet aan, maar de snelheid waarmee de informatie van je eigen server naar buiten kan is toch beperkt tot zo'n 16kb/sec. Als je dan enkele bezoekers tegelijk krijgt gaat het in alle geval langzaam, ongeacht de snelheid van het lijntje van je bezoeker.
                          Bovendien heb je bij Telenet dat slechts 15% van je trafiek upload mag zijn. Nu is dat wel 1,5GB, maar toch ...
                          Canon EOS 300D - EF-S 18-55mm - Tamron 28-75mm f:2.8 - EF 80-200mm f:2.8 L - Sigma EF-500 Super - SanDisk CF Ultra II 512MB

                          Comment


                          • #14
                            Re: webhosting en domeinnaam

                            Ik heb alles hier gehost: http://www.bartsweblabo.com/
                            Goedkoop en prima service!
                            Peter

                            http://www.belekes.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: webhosting en domeinnaam

                              Oorspronkelijk geplaatst door diedhert
                              bij www.globat.com krijg je 2,5 GB voor ik denk 20 euro per jaar (het was eerst ca. 70, maar er zijn kerstpromoties). Je kun je eigen domeinnaam kiezen (eindigend op .com, .net of .org). JHe krijgt 75Gb transfer, en geef toe, dat is niet niets. Je krijgt er ook een paar emailadressen bij, maar daarvoor moet je het niet doen denk ik (enfin, wie heeft er nu nog geen 7-emailadressen?)
                              Ben je zelf gehost bij Globat? Hoe lang al? Kan je je ervaringen met ons delen? Ik had al eerder van Globat gehoord, en van hun goeie prijzen, maar ik heb nog niemand gevonden die zijn goede/slechte ervaringen kon delen...


                              Thanks, Kris.
                              My work: VICTORIE.com

                              Comment

                              Working...
                              X