Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HOERA voor Meurillonfoto - video

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HOERA voor Meurillonfoto - video

    Ben vandaag mijn statief + kop gaan halen bij deze mensen.

    even schetsen:

    2 weken geleden ben ik tijdens de kerstmarkt in gent deze winkel binnen gestapt om eens naar de statieven te kijken.

    de statieven die daar hingen stonden mij niet aan. (een beetje te klein, niet de kop die ik wou hebben)
    maar de mevrouw stelde voor om een paar prijzen te mailen van de zwaardere modellen.

    1 dag nadien had ik de mail. met de prijzen.

    na wat research werk over statieven bleek ik toch een andere kop te willen.

    ik ben dan nu dinsdag terug naar Meurillon gegaan met de vraag of ze de manfrotto 055prob + de manfrotto 488rc4 konden bestellen.
    de mevrouw heeft onmiddelijk de verdeler van manfrotto gebeld. met de vraag of op stock was en voor de prijzen.
    ik vond het een goede prijs. (273 euro) dus ze mochten het bestellen.
    ze gingen mij contacteren via e-mail. (ik had da zo gevraagd)
    deze middag (vrijdag, 3 dagen later) had ik mail. alles was er.

    bij afrekening bleek dat het totoaal maar 254 euro was ( 19 euro goedkoper dan de afspraak dus...)

    ik vind dus dat ik nen mooie prijs heb vopor mijn gerief

    bij konijnenberg staat de 055prob 139 euro en de 488rc4 101euro

    maar daar moet je dan nog eens 15 euro transport bijtellen.

    dus mijn aankoop is 1 euro goedkoper dan dat ik het bij konijnenberg had gedaan. (een winkel die toch ook scherpe prijzen heeft..)



    de review van de 055 prob en de 488rc4 volgen nog

    maar de eeerste indruk is zééééééééééééér goed. vooral de kop.
    en het gewicht valt heel goed mee.


    slukes en een goeie kerst hé

  • #2
    Re: HOERA voor Meurillonfoto - video

    Oorspronkelijk geplaatst door immage
    de review van de 055 prob en de 488rc4 volgen nog maar de eeerste indruk is zééééééééééééér goed. vooral de kop.
    en het gewicht valt heel goed mee.
    Gelukwensen met je nieuwste aanwinst... Ik heb je zoektocht een beetje gevolgd. Ik wacht nu nog op je 'bevindingen' en misschien bestel ik wel dezelfde combinatie...
    Ook nen zalige Kerst - en nie heel 't weekend op je statief zitten hé - 't is tenslotte Kerstmis...

    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

    Comment


    • #3
      Re: HOERA voor Meurillonfoto - video

      proficiat me je aanwinst en ..... zeker iets laten weten over deze combinatie he

      Comment


      • #4
        Re: HOERA voor Meurillonfoto - video

        Ook ik heb "Immage en zijn statief avontuur" gevolgd.
        Aangezien ik ook nog op zoek ben naar een goed statief in deze prijsklasse, wacht ik Immage zijn bevindingen in spanning af.

        Groeten Geert
        BD0316BE
        Canon

        Comment


        • #5
          Re: HOERA voor Meurillonfoto - video

          Hoi,

          Tevreden met je aankoop? Wat zijn je bevindingen?

          Gr,

          sailor
          btw Happy Christmas to all!
          Lid: BD 0249BE
          D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

          Comment


          • #6
            Re: HOERA voor Meurillonfoto - video

            Oorspronkelijk geplaatst door sailor
            Hoi,

            Tevreden met je aankoop? Wat zijn je bevindingen?

            Gr,

            sailor
            btw Happy Christmas to all!
            voor mij is dit zeker een goede combi.

            echt kunnen testen heb ik het nog niet. maar alles is zeer sterk. de poten hebben een goede grip ook op parket, wat mijn ander statief niet had.
            het 45° klik systeem voor de poten werkt ook heel goed. de poten kunne volledig open. inclusief kop kom ik tot op 11 cm van de grond. die vertikale kollom is zalig om mee te werken.

            de kop is heel sterk, zeker voor mijn gerief. meer als 4 kg staat er niet op. de kop kan het dubbele (8kg) dragen duzs dat zit zeker goed.
            de kop heeft dus de bakhoofd functie. maar ook een manoramische functie.

            alles is zeer degelijk en sterk maar toch niet al te zwaar.

            verder review volgt zeker nog maar met de feesten komt dat er niet van hé.

            Comment

            Working...
            X