Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afdrukken van Foto's met eigen Kader

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Afdrukken van Foto's met eigen Kader

    Hallo iedereen,

    sinds kort heb ik mijn 300D. Er zijn al aardig wat foto's getrokken. Ook het nebewerkingsgebeuren doe ik op de PC met Photoshop. Regelmatig zie ik hier op het forum dat mensen hun eigen Kader gemaakt hebben. Nu doe ik dit voor mijn foto's ook.

    En dan nu de vraag
    Zijn er regels waar ik mij aan moet houden wanneer ik een foto laat afdrukken in een centrale en ik wil mijn eigen kaders gebruiken ? Heeft hier iemand ervaring mee ? Of laten jullie de kader over aan de centrale zelf ?

    Alvast bedankt!
    Much to learn I still have!

  • #2
    Re: Afdrukken van Foto's met eigen Kader

    Normaal drukt een centrale de foto af zoals U hem aanlevert; indien er er een kader rond staat; dan zal dat kader ook afgedrukt worden.
    Een voorkomend probleem is dat er bij sommige centrales al eens wat afgesneden word zodat de kader niet altijd tot zijn recht komt.
    Indien U even op elka.be gaat kijken zult u in de rubriek vragen een lijst tegenkomen van de afmetingen zoals DEZE afdrukcentrale ze graag wil.
    Deze afmetingen gelden niet voor de Firma's die bij CéWé ( Pixum ;Schlecker; Kruidvat; Blokker) laten afdrukken.
    Hema heeft ook zo een lijst en die is op aanvraag verkrijgbaar.
    De Ierse Firma daarentegen is Altijd Juist ( Hoe Ze het doen weet ik niet; maar daar is de kwaliteit altijd konstant

    Comment

    Working...
    X