Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geheugenkaarten en luchthavens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • geheugenkaarten en luchthavens

    Ga binnenkort overwinteren in het zonnige Florida, maar heb nu de volgende vraag, kan ik problemen krijgen met mijn geheugenkaarten ( CF ) en de
    x-stralen van de machine die de handbagage controleert. Heeft hier iemand reeds ervaring mee gehad.
    Heb ook nog een ander vraagje, heeft er iemand weet van of er fotoshops zijn in Orlando?

    Mvg,

    Serre
    Canon 10D - Sigma 24 - 70 f 2.8 EX DG - Canon 70 - 200 f 2.8 L - Canon 550 EX

  • #2
    Re: geheugenkaarten en luchthavens

    No probs met x stralen.

    Winkels, kathedralen zijn het daar in Orlando.

    Je zal heel de "winter" nodig hebben om ze allemaal te bezoeken.

    Have fun there!

    Comment


    • #3
      Re: geheugenkaarten en luchthavens

      RE: X-ray & Digital film. An article from dpreview.

      The International Imaging Industry Association (i3a) has issued a press release which details tests it carried out in conjunction with SanDisk and the US Transportation Security Administration (TSA) to discover the effect of airport X-ray scanners on digital film (flash storage). The results showed that none of these such scanners, nor walk-through or hand-held metal detectors had any effect on the content of flash storage.


      Trebs.

      Comment


      • #4
        Re: geheugenkaarten en luchthavens

        Heb de afgelopen maanden heel wat afgereisd, waaronder de States met alle controles van dienst.
        Heb steeds de geheugenkaarten in mijn handbagage gehad en nooit problemen.
        Niets om van wakker te liggen dus.
        Laat maar zien wat je ginder gefotografeerd hebt.

        hesy.be
        BD0319BE

        Comment


        • #5
          Re: geheugenkaarten en luchthavens

          Ze hebben dat onderzocht, en die scanners beschadigen de geheugenkaartjes (en opgeslagen foto's) niet.
          Klik op deze link voor meer informatie.

          (Ik zal toch eens moeten leren om sneller te reageren, want Trebs was mij voor )
          Last edited by Black B@ndit; 22 december 2004, 19:39.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment

          Working...
          X