Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Corné

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Corné

    Op 7 juli (dus meer dan 5 maanden terug) kocht ik van Corné van Iperen een lens voor 3025 euro. Enkele dagen later werd die keurig thuis afgeleverd, maar de circulaire polarisatiefilter, inbegrepen in de koop, ontbrak en zou nageleverd worden.
    Ondertussen zijn we bijna een half jaar en enkele mails over en weer verder, maar ik heb mijn filter nog steeds niet gezien. Tot overmaat vertikt Corné het sinds 2 november om mijn mails met vraag naar informatie over de leveringsstatus te beantwoorden. Voor die prijs had dat wel gemogen, vind ik.

  • #2
    Re: Corné

    je hebt gelijk maar ik weet nie of het een goed idee is om het langs deze weg op te lossen
    of wil je gewoon even stoom afblazen op het forum hier ???

    Comment


    • #3
      Re: Corné

      Zonder hier een discussie te starten is het wellicht goed om bovenstaand bericht even te verhelderen:

      BartD heeft van mij een gebruikte Canon EF 200mm f/1.8 gekocht waarbij ik (abusievelijk) in de advertentie had gezet dat hier een Circ.Polarisatiefilter bij zat ipv het aanwezige softfocus, ND en UV filter. Beloofd is beloofd, dus ik ben al 5 maanden bezig om voor deze lens (die al 2 jaar niet meer geproduceerd wordt) het geschikte filter aan te komen. Dit is een erg moeilijke opgave blijkt.

      Ik heb BartD voorgesteld als het niet gaat lukken om het te compenseren en tevens steeds correct op de emails gereageerd.
      Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

      Comment


      • #4
        Re: Corné

        Vraag en antwoord gehad, zaak hier gesloten.

        MOD T-B

        Comment

        Working...
        X