Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wenskaarten nog op tijd?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wenskaarten nog op tijd?

    Waar kan ik nog op een snelle manier wenskaarten laten maken (met foto natuurlijk)? Heb naar photobox gebeld en ze zeggen daar dat het 10 dagen duurt om naar België te verzenden.
    Gallery: http://www.fotogallerij.be

  • #2
    Re: Wenskaarten nog op tijd?

    Elka.be levert op twee dagen
    Schlecker.com (goedkoper) levert op Maximum 4 dagen ( maar er moet wel een afhaalwinkel zijn)
    In Limburg is er Bartok en Hoogmartens op twee uur.
    In Eindhoven en Valkenswaard is er Hema die op 1 uur leveren.
    Bij de plaatselijke Fotohandelaar kan er een Fuji print station staan en dan duurt het maar 10 minuten
    Maar alle prijzen zullen hoger liggen dan Fotocom

    Comment


    • #3
      Re: Wenskaarten nog op tijd?

      Aha...
      Ik wacht momenteel ook op een lading vanuit photobox. Ze zijn op 15 december vertrokken en nog niet aangekomen.

      Ik weet wel dat foto.com vandaag leverde op een bestelling vrijdag jongstleden besteld.



      Oorspronkelijk geplaatst door rept
      ... photobox gebeld en ze zeggen daar dat het 10 dagen duurt om naar België te verzenden.
      BD0251BE
      Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

      Comment


      • #4
        Re: Wenskaarten nog op tijd?

        Wenskaarten moet je niet in December maken... die laat je begin November afdrukken.
        Nu is 't telaat...

        Comment


        • #5
          Re: Wenskaarten nog op tijd?

          Oorspronkelijk geplaatst door mic
          Wenskaarten moet je niet in December maken... die laat je begin November afdrukken.
          Nu is 't telaat...
          Hier ben ik natuurlijk niets mee. Niet alles valt perfect te plannen he mic, ik kan moeilijk een kerstkaart maken met een foto die ik op dat moment nog niet kan trekken.

          Bedankt voor de tips casey en paullamb.
          Gallery: http://www.fotogallerij.be

          Comment


          • #6
            Re: Wenskaarten nog op tijd?

            Mocht het niet lukken voor de kerst dan zou je kunnen overwegen een kaart te sturen met alleen de beste wensen voor het nieuwe jaar erop.

            Comment

            Working...
            X