Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Levensgroot afdrukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Levensgroot afdrukken

    Hallo, een collega wil haar moeder verrassen met een levensgroot portret zoals ze maken van zangers en filmvedetten om promotie te maken. (Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel). Bedoeling is dat ze op haar feestje oog in oog met haar papieren-ik komt te staan.
    Weten jullie waar ze dergelijke dingen maken en hoeveel dit zou kosten? Ik vond via de search al wel verwijzingen naar plaatsen waar je foto's op zeer grote formaten kan laten afdrukken. Maar het zou dan ook nog eens professioneel uitgesneden moeten worden en bevestigd op een medium zodat de 'papieren mama' kan rechtstaan.
    Alle info is welkom,
    alvast bedankt,
    Chris
    Geniet van foto's maken

  • #2
    Re: Levensgroot afdrukken

    Probeer eens eenklein reclamebureau, deze mensen hebben daar zeker contacten voor
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: Levensgroot afdrukken

      hier ben je misschien iets mee http://homokaasu.org/rasterbator/
      groetjes

      Comment


      • #4
        Re: Levensgroot afdrukken

        Heb indertijd nog eens een foto moeten doorsturen om te laten afmaken op doek, was ongeveer 3x2 meter bij Steffix in Comines.

        Was wel redelijk duur dacht ik
        www.daviddesign.be

        Comment


        • #5
          Re: Levensgroot afdrukken

          Hier heb je drie (twee in 't Antwerpse, eentje rond Leuven) adressen die zeker verder kunnen helpen:

          Vaak beperkt fotomontage zich tot het opplakken van foto's maar omdat uw werk meer verdient gaat Fotim veel verder. Voor binnen- en buitengebruik zoeken wij samen met u naar de beste manier van presenteren. We streven naar maximale kwaliteit voor uw budget. Ons team staat met zijn jarenlange ervaring klaar en zoekt graag met u naar de beste presentatie van uw beeldmateriaal. De materiaalkeuze of presentatievorm is immers een belangrijk onderdeel van uw realisatie. Zo krijgt uw product een eigen karakter.



          Bart

          Comment


          • #6
            Re: Levensgroot afdrukken

            Chris,

            bij Yé-print ( in Waregem ) drukken ze uw ma af in alle formaten die je wil, zelfs per m2 !
            al naargelang de gekozen papiersoort en ondergrond, valt dit erg mee van prijs ! info : sven@yeprint.com
            groetjes, Bobke
            ________________________

            Comment


            • #7
              Re: Levensgroot afdrukken

              Neem eens een kijkje op http://www.printjekindje.nl/

              Niet alleen kinderen maar ook ouders
              Ga je op stap... vergeet nooit je camera.
              Meer foto's in onze gallery >>

              Comment


              • #8
                Re: Levensgroot afdrukken

                Oorspronkelijk geplaatst door Rockin_Bobke
                Chris,

                bij Yé-print ( in Waregem ) drukken ze uw ma af in alle formaten die je wil, zelfs per m2 !
                al naargelang de gekozen papiersoort en ondergrond, valt dit erg mee van prijs ! info : sven@yeprint.com
                Ik woon in Waregem en ik ken niet eens die naam. Ik ga dit weekend toch ook eens kijken waar dat is, bedankt voor de hint

                Comment


                • #9
                  Re: Levensgroot afdrukken

                  is net voorbij het ronde stipje ( te klein om rond punt te zijn ) in de R Vansteenbruggestraat ( Gaverke )

                  graag gedaan !
                  groetjes, Bobke
                  ________________________

                  Comment

                  Working...
                  X