Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograferen van (vreemde) mensen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograferen van (vreemde) mensen...

    Ik zie vaak op straat mensen die heel wat uitstralen of grappig zijn of dergelijke, heb alleen een beetje schrik om zomaar vreemden te gaan fotograferen. Hoe pakken jullie dit aan? En hebben jullie nooit probelemen gehad hiermeer of hierdoor? Of zijn er echt wel dingen die niet door de beugel kunnen?

    Ik durf het gewoon niet goed
    Canon 300D
    Canon 18-55mm
    Canon 70-300mm

  • #2
    Re: Fotograferen van (vreemde) mensen...

    Oorspronkelijk geplaatst door aikon
    Ik zie vaak op straat mensen die heel wat uitstralen of grappig zijn of dergelijke, heb alleen een beetje schrik om zomaar vreemden te gaan fotograferen. Hoe pakken jullie dit aan? En hebben jullie nooit probelemen gehad hiermeer of hierdoor? Of zijn er echt wel dingen die niet door de beugel kunnen?

    Ik durf het gewoon niet goed
    Eén goede raad: ALTIJD eerst vragen!

    Er zijn over dit onderwerp al een aantal topics met felle discussies gevoerd. Doe maar eens een search op bv. "portretrecht"

    Comment


    • #3
      Re: Fotograferen van (vreemde) mensen...

      Hi, deze vraag is in het verleden reeds meermaals gesteld geweest, gelieve de search-knop te gebruiken, uren leesplezier en gegarandeerd een antwoord op uw vraag.

      Comment


      • #4
        Re: Fotograferen van (vreemde) mensen...

        Ok, heel bedankt!

        Ben al heel wat wijzer geworden...
        Tis dat ik vandaag heel wat mooi beelden van spelende kinderen aan me voorbij heb moeten laten gaan
        Canon 300D
        Canon 18-55mm
        Canon 70-300mm

        Comment


        • #5
          Re: Fotograferen van (vreemde) mensen...

          !

          Comment


          • #6
            Re: Fotograferen van (vreemde) mensen...

            Tis dat ik vandaag heel wat mooi beelden van spelende kinderen aan me voorbij heb moeten laten gaan
            In het Dutroux-tijdperk is het fotograferen van (of foto's met) kinderen dubbel oppassen......

            Grtz,F@bke
            Het is niet alleen tegen de rimpels dat zelfontplooiing goed is...
            BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
            The name of the game is to fill the frame!
            http://Fabke.fotopic.net

            Comment

            Working...
            X