Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met TicTacPhoto.com ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand ervaring met TicTacPhoto.com ?

    Zoals de thread het zegt zoek ik mensen die reeds ervaring hebben met deze nieuwe website , op deze site kan je een programma downloaden waarmee je dan albums/kalenders kan samenstellen van je eigen foto's en die zij dan afdruken voor U , nu is mijn vraag zijn hun prints van goede kwaliteit en zijn er nog zaken waarmee ik rekening moet houden , reeds bedankt bij voorbaat voor jullie hulp
    Groetjes, Fabrice
    www.fabke.be

  • #2
    Re: Iemand ervaring met TicTacPhoto.com ?

    (Nog) geen ervaring met dit soort diensten, maar misschien een tip

    De door jou aangehaalde site lijkt verdacht veel op deze site :
    http://www.photobook.be/

    Alleen is deze laatste enkel in het Frans, maar ... er loopt daar momenteel een promotie waarmee je voor 6 EUR (+ 1 EUR verzendkosten) een klein album van 10 bladzijden kan laten maken. Dit laat je misschien toe om eens te proberen (voor weinig geld) ?

    En als er mensen zijn die ervaring hebben met deze dienst, dan ben ik ook benieuwd naar hun reacties ...

    Dit is misschien ook nog een interessante topic ...
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #3
      Re: Iemand ervaring met TicTacPhoto.com ?

      Oorspronkelijk geplaatst door filipo
      (Nog) geen ervaring met dit soort diensten, maar misschien een tip

      De door jou aangehaalde site lijkt verdacht veel op deze site :
      http://www.photobook.be/

      Alleen is deze laatste enkel in het Frans, maar ... er loopt daar momenteel een promotie waarmee je voor 6 EUR (+ 1 EUR verzendkosten) een klein album van 10 bladzijden kan laten maken. Dit laat je misschien toe om eens te proberen (voor weinig geld) ?

      En als er mensen zijn die ervaring hebben met deze dienst, dan ben ik ook benieuwd naar hun reacties ...

      Dit is misschien ook nog een interessante topic ...
      Is inderdaad dezelfde site als die van photobook.be.
      Het probleem is dat ik niet goed weet hoe groot de afgedrukte foto's zullen zijn , want na het installeren van dat programma en het bewerken van de layout kan je dus niet zien hoe groot de foto's eigenlijk zullen zijn op de pagina's of zie ik niet goed
      Groetjes, Fabrice
      www.fabke.be

      Comment


      • #4
        Re: Iemand ervaring met TicTacPhoto.com ?

        Oorspronkelijk geplaatst door fafafabe
        Het probleem is dat ik niet goed weet hoe groot de afgedrukte foto's zullen zijn , want na het installeren van dat programma en het bewerken van de layout kan je dus niet zien hoe groot de foto's eigenlijk zullen zijn op de pagina's of zie ik niet goed
        En als je nu eens de pagina's dermate vergroot (bvb 90%) dat ze qua lengte en breedte op je scherm overeenstemmen met het door jou gekozen formaat van album, dan krijg je toch een idee van hoe groot de foto's afgedrukt zullen worden ? Het zal niet exact zijn, maar het geeft wel een benadering ...
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Re: Iemand ervaring met TicTacPhoto.com ?

          Hallo,
          Ik heb zondagavond een album samengesteld en doorgemaild. Betaling heb ik voor VISA gekozen. Enkele minuten later kreeg ik reeds een e-mail dat de betaling geratificeerd werd door de betrokken maatschappij. 's Anderendaags kreeg ik een mailtje dat mijn album afgewerkt en opgestuurd was. Dat was dus maandagavond rond 16u45. En vandaag (donderdag dus) ligt het album hier netjes voor me. Ik heb de grote versie gekozen (24 x34 cm) met 20 bladzijden. Donkerblauwe kaft (kan je kiezen uit 4 mogelijkheden) en met een zilverkleurige spiraal. De foto's zijn afgedrukt op vrij stevig papier. Ik ben er alleszins tevreden over. Ik heb voornamelijk foto's in landscape en het formaat is 21 cm x 14 cm. Ja, ik vind het mooi, echt waar.

          Rudi
          Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
          SB600
          Tripod: Velbon CX 530

          Comment


          • #6
            Re: Iemand ervaring met TicTacPhoto.com ?

            Bedankt hoor voor jullie hulp hoor , zal het eerstdaags eens uittesten

            Ik denk dat er wel een fout in hun programma zit bij de grootte van de albums , als ik het goed begrijp is de breedte die ze opgeven die van één bladzijde en niet de breedte van een opengevouwen album zoals het lijkt of heb ik het toch verkeerd voor , enne Rudi , is het mogelijk foto's van 10x15 op een blad te krijgen , want da's nu net wat ik mis , een markering van hoe groot de afgedrukte foto's werkelijk gaan zijn
            Groetjes, Fabrice
            www.fabke.be

            Comment


            • #7
              Re: Iemand ervaring met TicTacPhoto.com ?

              Het album dat ik gekozen heb meet 24 x34 cm (dichtgevouwen). Op één bladzijde gaan 2 foto's (landscape) van 21 cm x 14 cm. Ik heb bvb ook één bladzijde met bovenaan 1 foto in landscape (21 x 14) en onderaan 2 foto's in portrait van 9,5 cm x 13 cm. Een andere bladzijde met bovenaan 4 landscapes van 10 x 7 cm en onderaan een landscape van 21 x 14.
              Allez, ik vind het best een geslaagd album. Het papier is goed stevig en de kaft is van zeer stevig (plastic) kunststof.
              Ik zou zeggen, maak eens een album en 'riskeer' 25 euro, dan merk je meteen of jij het de moeite vindt.

              Rudi
              Last edited by Rudi Dekeyzer; 23 december 2004, 15:31.
              Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
              SB600
              Tripod: Velbon CX 530

              Comment


              • #8
                Re: Iemand ervaring met TicTacPhoto.com ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Rudi Dekeyzer
                Het album dat ik gekozen heb meet 24 x34 cm (dichtgevouwen). Op één bladzijde gaan 2 foto's (landscape) van 21 cm x 14 cm. Ik heb bvb ook één bladzijde met bovenaan 1 foto in landscape (21 x 14) en onderaan 2 foto's in portrait van 9,5 cm x 13 cm. Een andere bladzijde met bovenaan 4 landscapes van 10 x 7 cm en onderaan een landscape van 21 x 14.
                Allez, ik vind het best een geslaagd album. Het papier is goed stevig en de kaft is van zeer stevig (plastic) kunststof.
                Ik zou zeggen, maak eens een album en 'riskeer' 25 euro, dan merk je meteen of jij het de moeite vindt.

                Rudi
                Bedankt voor deze waardevolle info
                Groetjes, Fabrice
                www.fabke.be

                Comment


                • #9
                  Re: Iemand ervaring met TicTacPhoto.com ?

                  Zijn de foto's goed scherp?
                  Ik heb ervaring met pixbook en vind de layout en kleuren zeer mooi maar de foto's zijn niet zo scherp.Net of er een lichte mist over hangt.
                  spijtig, want de software biedt vele mogelijkheden en is gebruiksvriendelijk.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Iemand ervaring met TicTacPhoto.com ?

                    Hey ,

                    Ik heb eveneens een photo album laten afprinten , betaald via visa en een week later werd deze hier bezorgt.
                    Moet zeggen had het kleine formaat getest , mooie fotos , prima afgewerkt en degelijke kaft eromheen.
                    moet zeggen , prima kwaliteit , maar volgende keer wel voor groter formaat gaan , had de pocket versie , doch heel tevreden.
                    Als dit u kan verder helpen

                    mvg xiebu
                    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
                    *BD1033BE*

                    Comment


                    • #11
                      Re: Iemand ervaring met TicTacPhoto.com ?

                      yep, zeer zeer slechte ervaring! Lange levertijden, 1 x een probleem met de kleuren van het album, firma zeer moeilijk te bereiken, lange responstijden op emails...... nochtans, als "alles" goed verloopt, toch tevreden over de (druk) kwaliteit .

                      Eens een kijkje nemen op volgende website: http://www.tenderfeelings.be/blog200...hp/tictacphoto

                      Comment


                      • #12
                        Re: Iemand ervaring met TicTacPhoto.com ?

                        Ik heb via een cadeaubon in de clickx kunnen kennismaken met tictacphoto en dit is echt enorm meegevallen. De kwaliteit van hun product (fotoboek) is meer dan bevredigend.Geen slap papiertje maar een stevig vel. Ik zoudeze firma aaniedereen aanraden.
                        Groeten
                        Piet

                        Comment


                        • #13
                          Re: Iemand ervaring met TicTacPhoto.com ?

                          Heb net hetzelfde gedaan, maar wacht nog op het resultaat! Ben benieuwd...
                          Vriendelijke groeten, Sven
                          Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Iemand ervaring met TicTacPhoto.com ?

                            De mijne is vandaag verzonden. Ik laat jullie wel iets weten als het toekomt!

                            greetz,
                            www.fotopie.be
                            Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Iemand ervaring met TicTacPhoto.com ?

                              Voor het weekend uiteindelijk het album ontvangen (na 2 weken wachten!)

                              Buiten de leveringstermijn niet veel op aan te merken. Papier is goed dik, kwaliteit van de afbeeldingen valt ook goed mee. Ik kan nog niet vergelijken met andere diensten, maar voor mij alles ok!

                              greetz,
                              www.fotopie.be
                              Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

                              Comment

                              Working...
                              X