Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn INFO site

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mijn INFO site

    hallo,

    Om mijn eigen materiaal beter te leren kennen schrijf ik altijd een klein reviewke van mijn nieuw speeltje.
    ik heb dit nu ook online gebracht. (weliswaar in lelijke html stijl)

    ik vraag hier geen beoordeling op mooiheid, of layout. daar moet nog aan gewerkt worden. ook zullen er hier en daar wel typfouten tussne zitten.

    maar ik zou willen weten wat jullie er tot nu toe van vinden. en vooral of ik hier geen leugens verkondig. de bedoeling is om een informatieve site te maken (met correcte info)

    http://users.skynet.be/immage/start.html

    bedankt

  • #2
    Re: mijn INFO site

    Mooie Site en op een leuke manier gebracht al die informatie maar ik had dan toch ook wel een paar foto,s willen zien

    Groetjes NoName
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

    Comment


    • #3
      Re: mijn INFO site

      Oorspronkelijk geplaatst door NoName
      maar ik had dan toch ook wel een paar foto,s willen zien

      Groetjes NoName
      hier snap ik de grap niet van. er staan toch redelijk veel foto's bij?

      bedankt voor de replay

      Comment


      • #4
        Re: mijn INFO site

        Oorspronkelijk geplaatst door immage
        hier snap ik de grap niet van. er staan toch redelijk veel foto's bij?

        bedankt voor de replay

        Oke! laat ik het dan wat duidelijker stellen Ik had graag wat foto,s gezien die met het toestel waren gemaakt, en ik bedoel dus niet de foto,s van hoe je toestel er uit ziet
        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
        www.langenacker.nl

        Comment


        • #5
          Re: mijn INFO site

          Oorspronkelijk geplaatst door NoName
          Oke! laat ik het dan wat duidelijker stellen Ik had graag wat foto,s gezien die met het toestel waren gemaakt, en ik bedoel dus niet de foto,s van hoe je toestel er uit ziet
          hmmm, idd dit zou er wel bij mogen maar alle foto's die in de review pagina's staan zijn uiteraard wel met de d70 genomen.

          Comment


          • #6
            Re: mijn INFO site

            als je de clickx van deze maand koopt krijg je een gratis .info domeinnaam en e-mailadres kan mssn wel interessant zijn voor je site
            [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

            Comment


            • #7
              Re: mijn INFO site

              Ik denk dat noname bedoeld dat, als je van de nikkor spreekt over portretten, hij dan graag enkele portretfoto's erbij zou willen zien, genomen met de besproken lens. Niet enkel wat testfoto's maar dan wel enkele voorbeelden.
              Ben niet goed in het uitleggen, maar doe toch een poging
              Groetjes DD
              Fronstages

              Comment


              • #8
                Re: mijn INFO site

                Oorspronkelijk geplaatst door DD
                Ik denk dat noname bedoeld dat, als je van de nikkor spreekt over portretten, hij dan graag enkele portretfoto's erbij zou willen zien, genomen met de besproken lens. Niet enkel wat testfoto's maar dan wel enkele voorbeelden.
                Ben niet goed in het uitleggen, maar doe toch een poging

                Beste DD
                Jij hebt het helemaal begrepen ,maar ik heb zo,n klein vermoeden dat immage dat ook wel weet
                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                www.langenacker.nl

                Comment


                • #9
                  Re: mijn INFO site

                  Oorspronkelijk geplaatst door DD
                  Ik denk dat noname bedoeld dat, als je van de nikkor spreekt over portretten, hij dan graag enkele portretfoto's erbij zou willen zien, genomen met de besproken lens. Niet enkel wat testfoto's maar dan wel enkele voorbeelden.
                  Ben niet goed in het uitleggen, maar doe toch een poging
                  idd kan ik erook nog opzetten , ga da nu eens doen sie

                  Comment


                  • #10
                    Re: mijn INFO site

                    Oorspronkelijk geplaatst door immage
                    en vooral of ik hier geen leugens verkondig. de bedoeling is om een informatieve site te maken (met correcte info)
                    Informatief is je site zeker. Wat de leugens betreft, dit schrijf je in de Nikkor 50mm F1.8D - review:
                    Indien je de plaats hebt (bvb bij modellen shoots in een studio of op familiebezoek) kan je zelf voor zoom spelen. Ga gewoon een paar passen vooruit en je hebt een 120mm doe een paar passen achteruit en je hebt een 30mm.
                    Dat klopt niet helemaal. Zoomen en vooruit/achteruit lopen zijn niet hetzelfde. Je kan het onderwerp ook wel dichter of verder brengen, maar het brandpunt van je lens en de daarmee gepaard gaande beeldhoek veranderen niet.

                    seppuku.

                    Comment


                    • #11
                      Re: mijn INFO site

                      heel leuk gedaan, vooral de intro erg leuk, weet je tenminste met wie je te doen hebt.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: mijn INFO site

                        Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
                        Informatief is je site zeker. Wat de leugens betreft, dit schrijf je in de Nikkor 50mm F1.8D - review:
                        Dat klopt niet helemaal. Zoomen en vooruit/achteruit lopen zijn niet hetzelfde. Je kan het onderwerp ook wel dichter of verder brengen, maar het brandpunt van je lens en de daarmee gepaard gaande beeldhoek veranderen niet.

                        seppuku.
                        idd maar dit kon ik niet echt verwoorden. en ik heb het hier plastisch proberen uit te leggen. maar je hebt idd gelijk.

                        Comment

                        Working...
                        X