Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera kopen via internet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera kopen via internet

    Hallo, ben van plan een digitale camera te kopen via internet.

    Had gedacht aan www.pixmania.be. Iemand ervaring met deze online shop?

    Alvast bedankt voor berichten.

  • #2
    Re: Camera kopen via internet

    FF een search gedaan:


    Hi, Heeft er iemand ervaring met de online shop pixmenia? Ze hebben af en toe stevige promoties op toestellen. Bv de Nikon 8700 kost daar nu iets van 32000 oude befkes. Grtz Maarten

    Hallo iedereen , ik ben er bijna uit welke camera ik nu ga kopen. Het enige wat ik nu nog wil weten is of er iemand ervaring (slechte of goeie) met de winkels (webshops) ALTERNATE en PIXMANIA. Deze kunnen de A80 leveren voor ongeveer 340 wat ongeveer 120 goedkoper is als in de winkels in mijn buurt. Kent er iemand deze


    en er zijn er nog een heleboel te vinden...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Re: Camera kopen via internet

      Bedankt CooMa

      belgiumhans, welkom op BD.

      Idd er is een schat aan info te vinden in ons archief, dank zij de searchknop.

      Uren bent u er zoet mee

      Comment


      • #4
        Re: Camera kopen via internet

        ik heb daar mijn toestel gekocht, heb gekozen voor spoedbestelling, en klop 24 uur na de betaling, stond de koerier aan mijn deur !
        let wel, die leveren geen Nl handleidingen hé, maar meestal vindt je die hier op BD wel !
        groetjes, Bobke
        ________________________

        Comment


        • #5
          Re: Camera kopen via internet

          ik heb er al een kodak en een printer gekocht...
          De kodak kostte toen in mediamarkt 599 euro, via pixmania 420 (leveringskoste erbij getelde)

          Niets dan lof erover...wel enkele opmerkingen

          Handleiding is er niet in NL bij, maar valt te vinden op het net
          Als ze leveren zorg dat er iemand thuis is, want na de 2e of 3e keer moet je weer leveringskosten betalen geloof ik. Wat ik deed is de kodak naar de pakjesdienst van het werk van mijn vader laten sturen. Altijd iemand bereikbaar!

          Veel succes met je nieuwe aankoop
          http://www.tonjo.tk

          Comment


          • #6
            Re: Camera kopen via internet

            Zou wel eerst goed prijzen vergelijken als je daar iets koopt. Ik keek even bij de objectieven . Belachelijk eigenlijk als je die prijzen ziet de 70-200 f2.8 van Canon voor 2046 euro! Terwijl je bij konijnenberg dezelfde lens met IS hebt voor 300 euro minder. Maargoed... daar was al eerder een draadje over gestart. En ze kunnen in digitale camera's natuurlijk weer goedkoper zijn..

            Comment

            Working...
            X