Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cashback?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • cashback?

    Op de site van TopFoto lees ik dat er bij bepaalde combinaties met D70 en EOS300D een cashback van 100 EUR is voorzien. Wat betekent dit juist?
    • Is dat een onmiddellijke korting van 100 EUR?
    • Of werkt het anders?

    Zou die korting dan al verrekend zijn in de vermelde prijzen?
    Vriendelijke groeten
    eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

    eLDee's webstek

  • #2
    Re: cashback?

    Nee, volgens mij krijg je van Nikon cq Canon €100 terug.moet je volgens mij wel iets voor doen maar wat weet ik niet.misschien een bon insturen of zo iets
    "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

    Comment


    • #3
      Re: cashback?

      Oorspronkelijk geplaatst door eldee
      Op de site van TopFoto lees ik dat er bij bepaalde combinaties met D70 en EOS300D een cashback van 100 EUR is voorzien. Wat betekent dit juist?
      • Is dat een onmiddellijke korting van 100 EUR?
      • Of werkt het anders?

      Zou die korting dan al verrekend zijn in de vermelde prijzen?
      Vriendelijke groeten
      Bij Top-Foto is de korting nog niet in de vermelde prijs verrekend! Bij aankoop van een toestel dat in aanmerking komt voor zulk een cashback-actie, zit een formulier dat je moet invullen en samen met de garantiekaart en het aankoopfactuur naar de, uiteraard Duitse, importeur terugsturen. Je krijgt dan 100 euro op je bankrekening gestort. Opgelet wel! Bij een Belgisch bankrekeningnummer MOET je de IBAN- en BIC-code vermelden!
      Hieronder vind je de uitleg van Ingo. Je kan hem ook altijd even bellen om meer informatie, hij spreekt vloeiend Nederlands!

      D70 mit DX-Nikkor AF-S 18-70mm kaufen - dann gibt es von Nikon EUR 100,00 zurück!

      In Zusammenarbeit mit Nikon bieten wir Ihnen die Nikon D70 mit einer EUR 100,00 CashBack-Aktion an.

      Gültig ist diese Aktion für folgende Sets:

      * D70 + Nikon 18-70/3,5-4,5 AF-S G DX IF-ED
      * D70 + Nikon 18-70/3,5-4,5 AF-S G DX IF-ED + SB-600 Speedlite


      Einfach das Aktionsformular ausfüllen und einsenden. Nikon überweist dann EUR 100,00 auf Ihr Konto zurück.

      Die Aktion ist gültig für alle Sets, die zwischen dem 01.12.2004 und 31.01.2005 gekauft werden. Diese Aktion ist auch gültig, wenn der Kunde aus dem Ausland kommt und eine Kamera in Deutschland kauft. Das Geld wird - bei Angabe der IBAN-, SWIFT- und/oder BIC-Nummer auch auf ein ausländisches Konto überwiesen. Der Einsendeschluss ist der 19.02.2005.
      Last edited by pcwiet; 14 december 2004, 19:21.

      Comment


      • #4
        Re: cashback?

        Vriendelijk bedankt voor jullie reacties
        eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

        eLDee's webstek

        Comment

        Working...
        X