Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Puzzels van je foto's laten maken; waar?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Puzzels van je foto's laten maken; waar?

    Een beetje een rare vraag, maar ik zou graag willen weten waar (en wat het kost én hoe de foto's moeten worden aangeleverd wat betreft afmeting, kwaliteit en dergelijke) ik dit kan laten doen. Ik weet het, ik kan ook zelf mijn foto's verknippen en deze dan weer in elkaar puzzelen, maar ik zie liever een professionelere puzzel.
    Alvast bedankt,

    JLP
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

  • #2
    Re: Puzzels van je foto's laten maken; waar?

    o.a. bij www.pixum.nl maar opgelet als je 't nog voor de kerstdagen wil ontvangen... dit kreeg ik gisteren van Pixum

    Met kerst is het bij Pixum bijzonder druk. Wilt u uw cadeautjes nog op tijd in huis hebben, dan houdt u aub rekening met onze levertijden:

    foto afdrukken (zonder funproducten)
    tot uiterlijk 17.12.04 - (22:00 Uhr) bestellen
    poster formaten (30cm und 50cm)
    tot uiterlijk 15.12.04 - (22:00 Uhr) bestellen
    funproducten
    tot uiterlijk 12.12.04 - (22:00 Uhr) bestellen
    Jan
    www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

    Comment


    • #3
      Re: Puzzels van je foto's laten maken; waar?

      The perfect photo gift for your loved one. Create a lasting memory with photos of your favourite moments. Choose from a wide variety of personalised gifts.


      (ik heb er eentje in bestelling)
      BD0251BE
      Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

      Comment


      • #4
        Re: Puzzels van je foto's laten maken; waar?

        Heb dat als eens gedaan.
        Gewoon bij de eerste de beste fotograaf (winkel) binnenlopen en vragen.

        Jo.
        A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
        Nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Puzzels van je foto's laten maken; waar?

          bij Hema

          Ik heb het nog nooit geprobeert, dus weet niks over de kwaliteit.
          grtz
          Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
          Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

          Comment


          • #6
            Re: Puzzels van je foto's laten maken; waar?

            Get the best of SEO, content writing, and content marketing services from industry experts. With our proven strategy and years experience target the right kind of keywords and audience.


            Playing Cards in a Tin
            Choose your own picture for the back of our high quality playing cards.
            $26.99 Sale! $21.59

            11x14 Photo Puzzle in Tin (130 pc.)
            Your favorite shot, transformed into a beautiful 130 piece, 11" x 14" die cut puzzle. Even better, the same image is printed beautifully on the lid of a metal storage tin.
            $24.99 Sale! $19.99

            11x14 Photo Puzzle in Tin (252 pc.)
            Your favorite shot, transformed into a beautiful 252 piece, 11" x 14" die cut puzzle. Even better, the same image is printed beautifully on the lid of a metal storage tin.
            $24.99 Sale! $19.99

            Groetjes
            ---

            Canon 7D

            Comment


            • #7
              Re: Puzzels van je foto's laten maken; waar?

              http://www.dullaert.net

              Comment


              • #8
                Re: Puzzels van je foto's laten maken; waar?

                Canon 10D, glass, flashes & extra's
                Fuji S602Z & extra's
                www.CooMa.be BD0176BE

                Comment


                • #9
                  Re: Puzzels van je foto's laten maken; waar?

                  Bedankt voor al jullie reacties!
                  Nog een vraagje. De puzzels gaan maar tot ongeveer 260 stukjes (bij een goede fotograaf heb ik nog niet geïnformeerd), maar bestaan er ook aanbieders van grotere formaten puzzel, bijvoorbeeld vanaf 1000 stukjes?
                  Alvast bedankt,

                  JLP
                  Last edited by JLP; 11 december 2004, 21:56.
                  Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                  --------

                  Comment


                  • #10
                    Re: Puzzels van je foto's laten maken; waar?

                    Ik zou dit ook willen laten doen, maar toch enkele vraagjes.

                    Kan ik gewoon naar een willekeurige fotograaf gaan int stad en vragen voor mijn foto (3.2Mpixel) te laten afdrukken en in puzzel te laten zetten ?

                    En met puzzel bedoel ik in karton met "echte" stukjes

                    Als dit gaat, hoeveel tijd neemt dat in beslag en hoe duur is zoiets ?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Puzzels van je foto's laten maken; waar?

                      @JLP : De fotograaf waar ik geweest ben had ook maar 2 formaten : een voor een kinder puzzel en iets ongeveer zoals hierboven genoemd.

                      @Flat-6 : Bij was het de eerste fotograaf waar ik binnen ging (op de markt in Beveren-Waas). Toevallig (of niet) ging het daar en ben ook niet meer verder gaan zoeken. De prijs weet ik niet meer. Heb toen een puzzel laten maken van de z/w trouwfoto van mijn ouders (die ik zelf met mijn coolpix995 opnieuw gefotografeerd had, wegens negatief niet voor handen)...
                      En ja de puzzel was zoals een echte puzzel in karton.

                      Jo.
                      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                      Nikon stuff

                      Comment


                      • #12
                        Re: Puzzels van je foto's laten maken; waar?

                        Oorspronkelijk geplaatst door jwllms
                        @JLP : De fotograaf waar ik geweest ben had ook maar 2 formaten : een voor een kinder puzzel en iets ongeveer zoals hierboven genoemd.

                        @Flat-6 : Bij was het de eerste fotograaf waar ik binnen ging (op de markt in Beveren-Waas). Toevallig (of niet) ging het daar en ben ook niet meer verder gaan zoeken. De prijs weet ik niet meer. Heb toen een puzzel laten maken van de z/w trouwfoto van mijn ouders (die ik zelf met mijn coolpix995 opnieuw gefotografeerd had, wegens negatief niet voor handen)...
                        En ja de puzzel was zoals een echte puzzel in karton.

                        Jo.
                        Ah, dat lijkt me dan wel doenbaar.........nog 1 iets. Hoelang duurt zoiets voor dat klaar is ? (in grootorde)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Puzzels van je foto's laten maken; waar?

                          Dacht dat dat ongeveer een week was of zo.

                          Jo.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Flat-6
                          Ah, dat lijkt me dan wel doenbaar.........nog 1 iets. Hoelang duurt zoiets voor dat klaar is ? (in grootorde)
                          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                          Nikon stuff

                          Comment


                          • #14
                            Re: Puzzels van je foto's laten maken; waar?

                            Bedankt voor alle info!
                            Ik ga het eens proberen en ik ben benieuwd naar het resultaat.
                            JLP
                            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                            --------

                            Comment


                            • #15
                              Re: Puzzels van je foto's laten maken; waar?

                              Kruidvat doet dit ook. De kwaliteit van de afbeelding is zoals al de rest...

                              Maar ik denk wel dat de grootte niet uitmaakt. Ze maken het net zo groot of klein als je hebt binnengestuurd.

                              ps: kruidvat heeft nu ook een plug-in voor in windows-XP. Hierdoor krijg je in de mappen van je afbeelding links in de kolom ook een optie om alle aangeduidde foto's rechtstreeks door te sturen online.

                              Comment

                              Working...
                              X