Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's van Kyocera M410R

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's van Kyocera M410R

    Hallo,

    Ik twijfel nog over de aanschaf van een andere camera, maar m'n voorkeur gaat op dit moment uit naar de kyocera 410 omdat de prijs me gezien z'n mogelijkheden wel aanstaat. Ik wil vooral een snellere (huidig is sony p72 camera) camera aangezien ik een dochter heb van 10 maanden die sneller is dan mijn camera.... . Wat ik ook wil gaan doen is ''aktie'' foto's bijvoorbeeld op het circuit of van wielrennen of andere snelbewegende objecten.

    Ik heb op divrse sites wel voorbeeldfoto's gezien die genomen zijn met de 410r maar geen echte aktiefoto's. Heeft iemand die of weet iemand een site waar ik die wel kan vinden laat het me dan aub even weten.

    Alvast bedankt.
    Canon 300D, Canon EFS 18-55 IS en een Tamron MACRO 1:2 AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD
    wishlist 430 EX :)

  • #2
    Re: foto's van Kyocera M410R

    Sorry om het te moeten zeggen. Maar als je echt actie foto's nodig hebt, dan heb je een dslr nodig.... en geen (con)(pro)sumer... 'k heb tot op heden nog geen enkele maar dan ook geen enkele prosumer in mijn handen gehad die geen last had van shutterlag (hoe klein deze ook moge wezen).

    Ok, voor deze prijs, (340 euro gezien) ga je nooit een dslr vinden, maar of het met deze camera is of met een andere leer met de realiteit leven, van shutterlag ga je altijd last hebben..... dus je gaat moeten vooruitkijken op wat er gebeurt, om niet iets te vroeg te kunnen afdrukken.
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #3
      Re: foto's van Kyocera M410R

      Kan ankel maar beamen wat JDM zegt.
      Ik werkte vroeger met de nikon coolpix 995 en ben nu met een D70 en nu mijn god welke foto's.

      dromer

      Comment


      • #4
        Re: foto's van Kyocera M410R

        OK,

        bedankt voor de reacties tot zover. De shutterlag schijnt van dit toestel minimaal te zijn als ik de recenties mag geloven maar het zal inderdaad geen dslr worden (dat hoeft voor mij ook niet). Ik ga hem vooral thuis en in de natuur gebruiken. Je kunt met zo'n camera toch wel bewegende objecten vastleggen al is het dan misschien op een mindere kwaliteit? Ik ben een redelijke fotografie noob maar de snelheid van dit toestel spreekt me wel aan.
        Het zou daarom mooi zijn als iemand wat voorbeeldfoto's had om e.e.a. te kunne vergelijken.
        Canon 300D, Canon EFS 18-55 IS en een Tamron MACRO 1:2 AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD
        wishlist 430 EX :)

        Comment


        • #5
          Re: foto's van Kyocera M410R

          Met mijn Coolpix 990 heb ik een aantal hele mooie actiefoto's gemaakt op het TT circuit in Assen, oa. een paar mooien van Jurgen, dat ging op zich wel redelijk, maar het blijft behelpen ja
          F801 + D70 + 18-70 Kitlens + 50mm f/1.8 + 20mm f/2.8 + 100mm f/2.8 E + Sigma APO 70-200mm F 2.8 EX DG/HSM + Sigma EF-500 DG SUPER
          Visiteer mijn fotoboekje 30/3/2006 update - Gent + Brussel + Antwerpen + Pano's online.

          Comment


          • #6
            Re: foto's van Kyocera M410R

            kijk hier eens : http://www.stevesforums.com/forums/
            Bij 'search' de camera intypen en dan zie je wel wat...
            Groetjes!

            Comment


            • #7
              Re: foto's van Kyocera M410R

              ik werk al een paar maanden met deze kamera. Heb geen snelheidsvoorbeelden, maar zet de spot AF maar aan, en hij pakt elke snelheid. mvg H.

              Comment


              • #8
                Re: foto's van Kyocera M410R

                je hoeft geen 1000 euro uit te geve voor een goede foto...

                hoe meer je geeft, hoe meer 'mogelijkheden' je hebt, maar dan moet je er wel mee kunnen werken
                foto als spiegel of als venster?

                Comment

                Working...
                X