Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook een nieuwe site bezig... (Update!!!)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ook een nieuwe site bezig... (Update!!!)

    In navolging van zovele anderen ben ik ook aan het kijken om mijn (foto)site aan te passen.

    De template zal nog wel wat veranderen, maar ik heb al een vraagje aan de Coppermine- en php-kenners: Is er een manier om die 'anycontent' (hier mijn welkomswoord) links naast de albumslijst te krijgen i.p.v. onder of bovenaan?

    Neem gerust al eens een kijkje: FilMar's fotohoekje
    Last edited by FilMar; 12 december 2004, 19:33. Reden: Titel aangepast
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

  • #2
    Re: Ook een nieuwe site bezig...

    Ziet er best al aardig uit en ook nog in alle talen, knap werk.

    Groeten, Jan.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: Ook een nieuwe site bezig...

      @jantjeb: ja, de menu's toch
      Groetjes,
      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

      Comment


      • #4
        Re: Ook een nieuwe site bezig...

        ziet er goed uit hoor en makkelijk te bedienen,nou ik nog.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Ook een nieuwe site bezig...

          FilMar,

          Aanpassingen doen kan. Je moet dan werken aan de bestanden die in de map 'themes' staan. Daar heb je zeker een css, php en html-bestand.
          Kleine aanpassingen kan je doen aan het html-bestand. Wil je nog meer wijzigen, dan is meer kennis nodig van php en dergelijke.
          Ik hou het meestal bij kleine aanpassingen en zelfs dan is het zoeken wat er juist gebeurt.
          Er zijn wel templates waarbij je de keuze hebt om de menu's bovenaan of links te zetten.
          Heel wat van de templates zijn door een Nederlander gemaakt, misschien kan je bij hem meer info krijgen. Zijn gegevens zullen wel te vinden zijn via de Coppermine site of de bijhorende forums.
          Peter

          http://www.belekes.be/

          Comment


          • #6
            Re: Ook een nieuwe site bezig...

            C'est déja tres bien
            Groetjes DD
            Fronstages

            Comment


            • #7
              Re: Ook een nieuwe site bezig...

              Thanks Bouk, DD & Pé
              @Pé: De bestanden heb (had) ik al gevonden, nu nog eraan uit geraken, dat is een groter probleem . Ik heb het eens op het forum geprobeerd, nu afwachten. Ondertussen nog enkele andere mooie templates gevonden, wat onderling gaan vergelijken, misschien wordt het dan klaarder
              Groetjes,
              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

              Comment


              • #8
                Re: Ook een nieuwe site bezig...

                Filip,
                Ben effe mijn favorieten gaan aanduiden.
                Een mooie en vlotte website.
                Ik kan u echter geen raad geven ivm het probleempje.
                Allé nog veel plezier ermee hé
                Groeten,
                Benny
                Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

                Comment


                • #9
                  Re: Ook een nieuwe site bezig...

                  @BPVST: Jep, al gezien. Bedankt hoor Ondertussen de hoofding nog een beetje aangepast. Ik ga precies hulp krijgen via het Coppermine forum, nog wat geduld hebben dus (ikke toch).
                  En als de site nog wat meer naar mijn goesting is, nog een hoop foto's posten...
                  Groetjes,
                  FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                  * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ook een nieuwe site bezig...

                    Goe gedaan!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ook een nieuwe site bezig... (Update)

                      Zo, nog enkele cosmetische aanpassingen aangebracht

                      En het adres wat aangepast

                      Vanaf nu bereikbaar op: www.ftkm.be

                      Wel nog een heel deel dat niet werkt, maar dat komt nog...

                      opmerkingen of aanmerkingen zijn altijd welkom.

                      Wil je jouw site ook bij de links-pagina (deze krijgt een aparte pagina voor Fotografie-links), laat dan ook maar iets weten
                      Groetjes,
                      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ook een nieuwe site bezig... (Update!!!)

                        schone site, maar er zit nog een foutje in het menu op de hoofdpagina
                        Die blauwe rand wordt bijna dubbel weergegeven, onder mekaar...(als je begrijpt wa ik bedoel

                        PS: mijn site mag op je linkpag.
                        [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ook een nieuwe site bezig... (Update!!!)

                          @Hellcat: Oops, had het nog niet gemerkt. In Firefox geen enkel probleem. Moet Bill toch weer roet in het eten gooien zeker. PS: Link al toegevoegd, moet nog wel alles in verschillende pagina's opsplitsen. Eerst eens kijken hoe we Bill kunnen tevredenstellen...

                          Ok, dit foutje al verholpen, teveel copy-paste gedaan. Moet volgende keer beter opletten wat ik kopieer .
                          Wel nog een ander IE-probleempje gezien: Onder firefox is de bovenste balk een mooi geheel (titel + navigatie), nu merk ik dat IE het nodig vind een smalle zwarte lijn tussen de beide te moeten laten
                          Is wel geen ramp maar toch
                          Last edited by FilMar; 12 december 2004, 22:38. Reden: Snelle foutoplossing ;)
                          Groetjes,
                          FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                          * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                          Comment

                          Working...
                          X