Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sparta fotograaf gezocht (voetbal)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sparta fotograaf gezocht (voetbal)

    hub2805 doet ijshokey wedstrijden fotografie
    Iris_1982 doet turnwedstrijden fotografie
    Pieterbie doet badmington fotogrefie
    Triker doet oa vechtsporten fotografie

    en nu zoeken ze bij een Sparta voetbal fanzine een non profit fotograaf...
    wie weet een mooie opstap voor de toekomst???

    Ze zoeken een fotograaf die goede kwaliteit foto's kan maken. Wel hebben ze gelijk laten weten dat ze er geen vergoeding voor kunnen geven, en ook niet voor perskaarten kunnen zorgen.

    Het is dus een en al vrijwilligerswerk al kunnen we natuurlijk wel voor een toegangskaartje zorgen.

    --------
    Zo ben ik eigenlijk ook begonnen bij de vechtsport, en je moet toch ergens beginnen.
    In het begin legde ik ook toe op mijn hobby fotografie, nu kan ik kiezen waar ik heen wil, kost me tegenwoordig niets meer om ergens te komen of binnen te komen.
    --------
    Dus lijkt het je wat, kijk even op de volgende site en neem contact met ze op... http://www.itwm.nl/artikel.php?id=284
    Last edited by Triker; 8 december 2004, 10:34.
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

  • #2
    Re: Sparta fotograaf gezocht (voetbal)

    ik ben vorig seizoen tijdens de voorbereiding nog gaan kijken tegen Ankaragucu en ook hoopje foto's genomen.

    spijtig alleen dat ik zo ver woon, anders met plezier.
    btw : ex-sparta Aad Coudijzer zie ik nog bijna elke dag
    www.loft6.be

    Comment


    • #3
      Re: Sparta fotograaf gezocht (voetbal)

      Euuuuuh, ik ben geen voetbalkenner, maar waarom moet dat nu persé in Sparta zijn? Griekenland is nogal een eindje weg, dus als je daar ff naartoe moet om enkele idioten te fotograferen die achter een bal aanhollen?????

      Zijn er in, pakweg de Achterhoek, niet van die modderveldjes waar we die kereltjes kunnen kieken?

      Comment


      • #4
        Re: Sparta fotograaf gezocht (voetbal)

        Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
        Euuuuuh, ik ben geen voetbalkenner, maar waarom moet dat nu persé in Sparta zijn? Griekenland is nogal een eindje weg, dus als je daar ff naartoe moet om enkele idioten te fotograferen die achter een bal aanhollen?????

        Zijn er in, pakweg de Achterhoek, niet van die modderveldjes waar we die kereltjes kunnen kieken?
        gaat over Sparta Rotterdam ok;.. holland is ook achterdenhoek , maar kom
        www.loft6.be

        Comment


        • #5
          Re: Sparta fotograaf gezocht (voetbal)

          Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz
          gaat over Sparta Rotterdam ok;.. holland is ook achterdenhoek , maar kom

          Hmmmm, fotografie in Griekeland lijkt me anders ook wel wat
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

          Comment


          • #6
            Re: Sparta fotograaf gezocht (voetbal)

            Oorspronkelijk geplaatst door Triker
            Hmmmm, fotografie in Griekeland lijkt me anders ook wel wat
            Bwa, als ze de reis en verblijfskosten betalen, wil ik eventueel ook wel fotos verniet trekken.

            Hubert
            Hubert

            Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

            Comment


            • #7
              Re: Sparta fotograaf gezocht (voetbal)

              Oorspronkelijk geplaatst door Triker
              hub2805 doet ijshokey wedstrijden fotografie
              Iris_1982 doet turnwedstrijden fotografie
              Pieterbie doet badmington fotogrefie
              Triker doet oa vechtsporten fotografie


              en nu zoeken ze bij een Sparta voetbal fanzine een non profit fotograaf...
              wie weet een mooie opstap voor de toekomst???

              Ze zoeken een fotograaf die goede kwaliteit foto's kan maken. Wel hebben ze gelijk laten weten dat ze er geen vergoeding voor kunnen geven, en ook niet voor perskaarten kunnen zorgen.

              Het is dus een en al vrijwilligerswerk al kunnen we natuurlijk wel voor een toegangskaartje zorgen.

              --------
              Zo ben ik eigenlijk ook begonnen bij de vechtsport, en je moet toch ergens beginnen.
              In het begin legde ik ook toe op mijn hobby fotografie, nu kan ik kiezen waar ik heen wil, kost me tegenwoordig niets meer om ergens te komen of binnen te komen.
              --------
              Dus lijkt het je wat, kijk even op de volgende site en neem contact met ze op... http://www.itwm.nl/artikel.php?id=284
              En Joska doet Paardensport en misschien voetballen........
              Jos
              www.picturelifestyle.nl

              Comment

              Working...
              X