Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kopen in de USA

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kopen in de USA

    Hallo,

    Nu de dollar zo laag staat is het misschien intressant van wat te kopen in de USA. Kent er iemand daar online-shops?

    mvg Sven

  • #2
    Re: Kopen in de USA




    heb daar zelf al gekocht, liep supervlot; MAAR ik hab het gelukt dat ik mijn spullen heb kunnen laten meebrengen omdat er familie daar op bezoek was , dat scheelt omdat je dan geen invoerrechten moet betalen als je teug komt

    Comment


    • #3
      Re: Kopen in de USA

      niet nog eens he!!! echt, bekijk de forums, enrom vele gepost al!!

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: Kopen in de USA

        Als je http://www.dpreview.com/forums/ open doet kan je naar de cameras kijken, klik op de gewenste camera en daar iets onder kan je zien waar hij het goedkoopste in de winkel te vinden is

        Ik heb ook wel interesse om een toestel te kopen maar het is nogal een redelijk bedrag ( voor mij althans ) en daardoor heb ik twijfels.

        Voor de garantie zou ik het niet laten, het moet al wreed lukken dat er iets aankomt en anders laat je hem zo ( opuw eigen kosten ) herstellen he !!! en in het slechtste geval kan je hem nog opsturen ook he !

        Comment


        • #5
          Re: Kopen in de USA

          de winkels zullen zich meetsal wel aan de afspraaken houden, maar het shippen is het gevaarlijkste hé, daar komen de diefstallen voor.
          Je moet zelf maar uitmaken denk ik of je het aandurft
          [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

          Comment


          • #6
            Re: Kopen in de USA

            Hellcat,

            Daar heb je een punt. Heeft er iemand ervaing met zulke zaken?

            mvg Sven

            Comment


            • #7
              Re: Kopen in de USA

              Hi Sven
              Heb tweemaal iets besteld in US, voor kleinere bedragen,
              de eerste maal geen probleem,
              de tweede maal, patat, voor een aankoop van € 29.00 (voorzetlenzen)
              heb ik € 21.59 kosten betaald, ( invoerrechten, BTW en aanbiedingskosten)
              dus voorzichtigheid is geboden.
              groetjes;
              JP
              D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
              Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
              en ewa flitsspeelgoed

              Comment


              • #8
                Re: Kopen in de USA

                Oorspronkelijk geplaatst door sibertus
                niet nog eens he!!! echt, bekijk de forums, enrom vele gepost al!!

                dit is niet een toon die een junior member zou moeten hebben.
                een beetje genuanceerder mag best
                "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

                Comment


                • #9
                  Re: Kopen in de USA

                  Oorspronkelijk geplaatst door frevaro
                  dit is niet een toon die een junior member zou moeten hebben.
                  een beetje genuanceerder mag best
                  Waarom zou een junior member dat niet mogen zeggen Eerlijk gezegd vind ik het net goed dat een junior member dat hier komt zeggen Dat is een goede reactie: leve de search!!
                  Canon 10D, glass, flashes & extra's
                  Fuji S602Z & extra's
                  www.CooMa.be BD0176BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kopen in de USA

                    Cooma en frevaro,

                    Niet beginnen lullen hé.

                    Ok ik zal in het vervolg eerst eens een search doen!

                    mvg Sven

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kopen in de USA

                      Hoezo lullen

                      Awel, als uitsmijter, nog een goeie naast B&H: http://www.adorama.com/
                      Canon 10D, glass, flashes & extra's
                      Fuji S602Z & extra's
                      www.CooMa.be BD0176BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kopen in de USA

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sven060483
                        Hallo,

                        Nu de dollar zo laag staat is het misschien intressant van wat te kopen in de USA. Kent er iemand daar online-shops?

                        mvg Sven
                        Vergeet de hoge verzendkosten niet en reken 6% invoerrechten en 19% BTW extra voor Nederland. Voor België ken ik de invoerrechten niet, maar daar is de BTW 21%, zoals je weet en de lage dollarkoers verdwijnt als sneeuw voor de zon. Toch levert het soms enkele tientallen euro voordeel op. Daar staat tegenover dat je voor de garantie het product terug naar de VS moet sturen. Persoonlijk vind ik het niet interessant. Een betrouwbare winkel en onlinewinkel is B&H in New York. http://www.bhphotovideo.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kopen in de USA

                          Oorspronkelijk geplaatst door j@n
                          Vergeet de hoge verzendkosten niet en reken 6% invoerrechten en 19% BTW extra voor Nederland. Voor België ken ik de invoerrechten niet, maar daar is de BTW 21%, zoals je weet en de lage dollarkoers verdwijnt als sneeuw voor de zon. Toch levert het soms enkele tientallen euro voordeel op. Daar staat tegenover dat je voor de garantie het product terug naar de VS moet sturen. Persoonlijk vind ik het niet interessant. Een betrouwbare winkel en onlinewinkel is B&H in New York. http://www.bhphotovideo.com
                          Ritzphoto is een keten in de VS die ook online verkoop doet, je kan er ook inschrijven op hun ESP (extended service program) wat een soort omnium is voor camera's. bij herstellingen geven zij een adres in de buurt (europa is voor hen wel een buurt ) waar je je camera naar toe kan brengen. Zoals reeds gezegd is de grootste winst er als je het toestel zelf meebrengt, maar toch scheelt het een slok op de borrel aangezien fotomateriaal vaak goedkoper is in de US.
                          Nikon D70 + Sigma 18 - 125 mm F 3.5-5.6 DC
                          ready to learn

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kopen in de USA

                            heb zelf ook al aangekocht bij bhphotovideo.com liep helemaal vlotjes,

                            maar zoals hier boven al vermeld tword duur soms zelfs helemaal duurder als ze aan de grens taxen en kosten gaan rekenen.
                            word makkelijker als je iemand kent in the states die het voor je kunnen opsturen als "cado" .... maar zelfs dan ben je niet helemaal safe

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kopen in de USA

                              Kan eventueel wel interessant zijn voor aankoop van software die je kan downloaden. Ik denk maar aan PS of aanverwanten...

                              Equipment : Nikon D70 + Kit Lens 18-70 / f 3.5~4.5 + Nikkor 70-200 / f 2.8 VR + Speedlight SB800
                              Quote : A mind is like a parachute, it only works when it's open :)

                              Comment

                              Working...
                              X