Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lap, ik heb het zitten !!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lap, ik heb het zitten !!!!!!!!

    In een vorige thread had ik een vraag gesteld voor de aankoop van een lichtmeter.
    Ik ben bij B&H photovideo terecht gekomen in NY.
    De prijs en al was goed en het was makkelijk om mijn bestelling te plaatsen.
    Dus ikke bestelling en leuk via internet mijn pakje volgen op de site van UPS

    Donderdag eindelijk de grote dag en UPS aan de deur,
    mijn taksen betaald en toen snel binnen waar ik dan mocht vaststellen
    dat mijn lichtmeter gepikt was uit de originele verpakking binnen in de transportverpakking.

    Dus ikke mijn klacht neerleggen bij UPS, BCC en bij B&H photovideo zelf.
    En nu maar afwachten zeker of ik nog ooit iets zal terugzien van mijn centen.

    Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? Of ben ik gewoon de ezel?
    Canon 10D

  • #2
    Re: Lap, ik heb het zitten !!!!!!!!

    **** man

    das echt wel klote.
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #3
      Re: Lap, ik heb het zitten !!!!!!!!

      het is natuurlijk erg vervelend, maar toch snap ik het niet helemaal.als ze het komen afleveren teken je toch voor het pakket pas dan als je hebt gekeken of er in zit wat je hebt besteld of dat het geen je hebt besteld wel het juiste is,en of het nog wel heel is,of begrijp ik iets niet.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Lap, ik heb het zitten !!!!!!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk
        het is natuurlijk erg vervelend, maar toch snap ik het niet helemaal.als ze het komen afleveren teken je toch voor het pakket pas dan als je hebt gekeken of er in zit wat je hebt besteld of dat het geen je hebt besteld wel het juiste is,en of het nog wel heel is,of begrijp ik iets niet.
        grt,bouk.
        Over het algemeen mag je de verpakking niet openen voor dat je getekend hebt. Je ontkomt er dus niet aan om op goed vertrouwen te tekenen.

        Heb je met een credit card betaald ? In dat geval kan je de betaling terug laten draaien en dwing je UPS en B&H uit te zoeken waar de spullen verdwenen zijn.
        Groeten,

        Albert Jan

        Website AJH
        lidnummer: BD0371NL

        Comment


        • #5
          Re: Lap, ik heb het zitten !!!!!!!!

          Ik heb lijn klachten laten noteren
          UPS onderzoekt de verdwijning maar als er iets vergoed gaat worden zal het aan de verzender zijn.
          Bij BCC heb ik al een betwisting van betaling doorgegeven
          En bij B&H photovideo heb ik ook al gesproken en die leggen dan ook een klacht neer bij UPS. En ze willen mij mijn geld terugstorten als ze een antwoord hebben van UPS

          Afwachten dus.
          Het moest weer met mij gebeuren
          Canon 10D

          Comment


          • #6
            Re: Lap, ik heb het zitten !!!!!!!!

            Nie plezant , maar een lichtmeter kopen in NY , weegt het prijsverschil dan zo op tegen de gevaren van verlies/diefstal ?
            http://www.dullaert.net

            Comment


            • #7
              Re: Lap, ik heb het zitten !!!!!!!!

              De beste prijs hier die ik had gevonden was 320€
              en die vanuit NY met verzending en taksen kwam op 250€

              Het lijkt alsof ik gegokt heb en verloren
              (maar het uit de doos pikken en de handleiding, garantiekaart en draagriem zater er nog mooi in)

              Zoals ze zeggen 'ik kook'
              Canon 10D

              Comment


              • #8
                Re: Lap, ik heb het zitten !!!!!!!!

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk
                het is natuurlijk erg vervelend, maar toch snap ik het niet helemaal.als ze het komen afleveren teken je toch voor het pakket pas dan als je hebt gekeken of er in zit wat je hebt besteld of dat het geen je hebt besteld wel het juiste is,en of het nog wel heel is,of begrijp ik iets niet.
                grt,bouk.
                Het zit namelijk zo dat je voor de ontvangst van de colli tekent en niet voor de inhoud.

                Hubert
                Hubert

                Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                Comment


                • #9
                  Re: Lap, ik heb het zitten !!!!!!!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door james 10D
                  De beste prijs hier die ik had gevonden was 320€
                  en die vanuit NY met verzending en taksen kwam op 250€

                  Het lijkt alsof ik gegokt heb en verloren
                  (maar het uit de doos pikken en de handleiding, garantiekaart en draagriem zater er nog mooi in)

                  Zoals ze zeggen 'ik kook'
                  het kan u een troost zijn maar heb het volgende meegemaakt.
                  12/2003 EOS 300D besteld (AC foto)en levering via UPS.
                  pakje weg en tot op heden weten ze bij UPS nog altijd niet waar het naartoe is. was perfect te volgen tot in belgie en dan geen spoor meer.

                  UPS gebelt........... onderzoek met veel beloftes ed. tot op heden nog geen antwoord gehad.
                  AC heeft dan een nieuwe opgetsuurd via DHL en 2 dagen nadien hier.

                  Als ik nu ergens UPS zie staan als courier begin ik er niet meer aan.
                  il talento senza disciplina è come una macchina senza benzina
                  Sport & Event Photography

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lap, ik heb het zitten !!!!!!!!

                    [QUOTE=marnik
                    pakje weg en tot op heden weten ze bij UPS nog altijd niet waar het naartoe is. was perfect te volgen tot in belgie en dan geen spoor meer.

                    UPS gebelt........... onderzoek met veel beloftes ed. tot op heden nog geen antwoord gehad.
                    AC heeft dan een nieuwe opgetsuurd via DHL en 2 dagen nadien hier.

                    Als ik nu ergens UPS zie staan als courier begin ik er niet meer aan.[/QUOTE]

                    Inderdaad, je hoort heel slechte dingen en telkens weer over UPS en in Belgie. Het lijkt erop dat UPS al even onbetrouwbaar is als de post, waar ikzelf niets meer durf mee verzenden.

                    Wat vind je van volgend echt gebeurde voorvallen :

                    Een bedrijf bestelt computers bij Dell. Die worden geleverd door UPS. En dezelfde avond worden de nog niet uitgepakte PC's met doos en al weggeroofd. Dikke BMW (gestolen), ramen ingelslaan , de nieuwe pc's in de koffer en weg ermee. De buren van het bedrijf waren getuige : het was zeer professioneel en snel werkende bende die zich van het geschreeuw van de buren niets aantrokken. De politie was na een kwartier al terplaatse (maar dit volledig terzijde).
                    Bedrijf probeert dit te regelen via verzekering maar, uiteraard, de pas geleverde toestellen waren uiteraard nog niet doorgegeven aan de verzekering. Komt uiteindelijk toch in orde via een goede agent.
                    Dus nieuwe Dell's besteld.
                    En ja u raadt het al : identiek zelfde scenario.
                    De politie doet weer vaststellingen. En na een paar dagen komt er nog een agent van een speciale cel. Die komt specifiek vragen stellen over de geleverde PC's : Dell en inderdaad UPS. Er blijkt een duidelijk patroon te zitten in veel ramkraken. Deze bende heeft duidelijk inzage in de leveringen van UPS (want het gaat over niet enkel over Dell).

                    Gevolg voor het bedrijf : is niet meer verzekerbaar tegen inbraak want de verzekeringen betrouwen het zaakje niet meer.
                    UPS Belgie heeft duidelijk een probleem. Te mijden dus !
                    Last edited by cr26118; 6 december 2004, 08:03.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lap, ik heb het zitten !!!!!!!!

                      In het bedrijf waar ik werk heeft men een tijdje met UPS gewerkt voor het leveren van telecom materiaal.

                      Niet te doen.
                      Het aantal klachten van onze klanten ivm diefstal, hoeveelheden die niet overeenkomen met leverbon was niet te tellen.
                      Sommige van hun arbeiders gingen zelfs zo ver om handtekeningen van onze klanten na te bootsen.
                      Als klant teken je voor het aantal colli's. De inhoud zie je pas als de dief (chauffeur) vertrokken is.

                      UPS weg ermee.
                      Ook met de Belgische post moet je niets waardevol versturen. Ze zien van welk bedrijf de zending vertrekt en je hebt prijs.

                      Transportbedrijven waar ik goede ervaringen mee heb zijn: TNT en DPD. Daar blijven de problemen op een aanvaardbaar niveau.

                      Als particulier kan je beter winkels zoeken waar je ter plaatse kan afhalen.
                      Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lap, ik heb het zitten !!!!!!!!

                        nu juist gebeurd met ups

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lap, ik heb het zitten !!!!!!!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke

                          U.P.S. Dat is toch de afkorting van United Promise Services
                          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                          Comment


                          • #14
                            Re: Lap, ik heb het zitten !!!!!!!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                            U.P.S. Dat is toch de afkorting van United Promise Services
                            neenee .. Uw Probleem, Sukkel

                            Serieus: Het enige dat je kan doen is klacht neerleggen.

                            En ja je tekent voor ontvangst van de colli (wat dat die mag inhouden)
                            [Nikon D5100 & Nikon D70]
                            [Yves en Liesbeths blog Resort]

                            Comment


                            • #15
                              Re: Lap, ik heb het zitten !!!!!!!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                              U.P.S. Dat is toch de afkorting van United Promise Services
                              Voor mij staat UPS voor Unreliable Parcel Service.

                              Van de vijf keer dat er via hen iets geleverd is,
                              heb ik vier keer problemen gehad!

                              Te mijden als de pest!

                              DHL, TNT, etc, nooit problemen gehad...

                              André

                              Comment

                              Working...
                              X