Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koene Ridder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Koene Ridder


    Deze koene ridder - ben zijn naam kwijt ) komt de tornooiweide opgestormd voor het riddertornooi te Quondam
    Het harnas dat hij aanheeft weegt echt ettelijke kilo's - er was er een die zijn helm liet vallen en je voelde de grond trillen
    Een cleane achtergrond was ondoenbaar - het publiek stond 3 a 4 rijen dik - overal palen, vlagjes, tenten, huizen, bouwkranen, ...
    Geprobeerd om de actie erin te steken - het waren in elk geval goede ruiters met veel controle over hun paard
    Nabewerking met poging tot middeleeuwse retrolook


    Last edited by blauwzwart; 24 mei 2023, 12:11.
    mijn website : klik

  • #2
    Re: Koene Ridder

    Actie en emotie is hier mooi vastgelegd. Over de kleurtoon gesproken: ik vind dit wel kunnen;

    Groetjes Johan

    Comment


    • #3
      Re: Koene Ridder

      zelf in retro heb ik nog nooit zo een gras gezien, de lucht heb je zelf al aangegeven, van het publiek ook bij mij ben je heel wat kritischer dan was het ze werken niet mee, één stapje achteruit(of minder zoemen) dan staat er alles op maar ik weet dat dat niet gemakkelijk is uit ervaring. Ik vind je uitleg beter dan de foto en dat maakt veel goed

      Comment


      • #4
        Re: Koene Ridder

        Zeer knap gezien de omstandigheden !
        Ik vind het ook passend dat je er zelf op voorhand bijzegt waarom je die bewerking deed en de bewerking stoort mij hier ook niet, integendeel
        Dat beeld is veel meer dan een souveniertje voor je "model" zoals we er hier de laatste tijd nogal zien passeren van een of andere plaatjesmaker en praatjesmaker ...
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Koene Ridder

          Die madam midden op de tribune - de omroepster - en die vlag daarachter - vind ik wat ongelukkig.
          Voor de rest wel vrij content van de foto - en zeker van de uitstraling van de ridder & houding van het paard in volle actie
          dank vr de reacties
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Koene Ridder

            altijd moeilijk om een cleane bg te krijgen bij dit soort evenementen....
            De ridder zal er niet om malen die komt mooi uit het decor gelopen....

            Groeten
            Freddy
            https://fredor2.wixsite.com/my-site

            Comment

            Working...
            X