Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xena filmset

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Xena filmset

    Een foto van een fotoshoot met mijn echtgenote in een steengroeve in Lessen. En dat er wind was kan je wel zien aan haar haar in het gezicht!


  • #2
    Re: Xena filmset

    Moest je hier absoluut inflitsen ? het lijkt me alleszins hard frontaal licht ?

    Minder recht toe recht aan licht, zou interessanter licht geven, of gewoon een reflectie scherm ?
    Het lijkt me toch mooi weer met veel aanwezig licht. ( genoeg om te fotograferen )

    D.

    Comment


    • #3
      Re: Xena filmset

      Neen ik moest niet inflitsen, maar daardoor kreeg ik wel meer glans op het zwaard en twinkels in de ogen.
      Ik durf zelfs bij zonlicht invulflits gebruiken om schaduwen op te heffen. En reflectieschermen gebruik ik wel bij modellenshoots maar is soms moeilijk als je maar alleen met het model op de baan bent.
      Maar bedankt voor je tip.

      Comment


      • #4
        Re: Xena filmset

        Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
        Moest je hier absoluut inflitsen ? het lijkt me alleszins hard frontaal licht ?

        Minder recht toe recht aan licht, zou interessanter licht geven, of gewoon een reflectie scherm ?
        Het lijkt me toch mooi weer met veel aanwezig licht. ( genoeg om te fotograferen )

        D.
        Neen ik moest niet inflitsen, maar daardoor kreeg ik wel meer glans op het zwaard en twinkels in de ogen.
        Ik durf zelfs bij zonlicht invulflits gebruiken om schaduwen op te heffen. En reflectieschermen gebruik ik wel bij modellenshoots maar is soms moeilijk als je maar alleen met het model op de baan bent.
        Maar bedankt voor je tip.

        Comment


        • #5
          Re: Xena filmset

          Als u zo graag frontaal inflits waarom dan niet een (baby)poederdoosje of talkpoeder gebruiken om die lelijke glitters op haar gezicht te voorkomen. Zoals andere hier al zeggen: indirect flitsen of bij zonnig weer een reflectiescherm gebruiken om wat zachter licht te krijgen. Dat zou u toch moeten weten wanneer je aan modellen fotografie doet.
          Last edited by Binnenuit; 22 mei 2023, 11:13.

          Comment


          • #6
            Re: Xena filmset

            Leuk maar het flitslicht heeft er wel een harde foto van gemaakt
            Peter
            mijn website : klik

            Comment

            Working...
            X